Εκδόθηκε από την Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Προγραμμάτων ΕΤΠΑ και ΤΣ, η Ένταξη της Πράξης «Οδικό Τμήμα Μπράλος – Άμφισσα του άξονα Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο (Μπράλος – Αρχή Παράκαμψης Γραβιάς και Ι/Κ Μεταλλείων Βωξίτη – Άμφισσα)», στο επιχειρησιακό πρόγραμμα του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών «ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ» με δικαιούχο το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Το σημαντικό αυτό έργο ύψους συνολικής δημόσιας δαπάνης 262.189.896,00 ευρώ αφορά τη μελέτη και την κατασκευή υποτμημάτων του Οδικού τμήματος «Μπράλος – Άμφισσα» του άξονα «Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο», ο οποίος αποτελεί μέρος του «Αναλυτικού Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών».

Περιλαμβάνει τη μελέτη και κατασκευή οδικών τμημάτων, σηράγγων, γεφυρών, ισόπεδων κόμβων, ανισόπεδων και υπογειων διαβάσεων και ενός δικτύου δευτερευουσών οδών για τη σύνδεση με το λοιπό υφιστάμενο οδικό δίκτυο.

Με την ολοκλήρωση του έργου αποδίδεται στην κυκλοφορία το οδικό τμήμα «Μπράλος – Άμφισσα» του άξονα «Λαμία- Ιτέα – Αντίρριο», μήκους 24,0 km βελτιώνοντας έτσι την κυκλοφοριακή σύνδεση της Π.Ε. Φθιώτιδας με την Π.Ε. Φωκίδας.

Επιπλέον, η αναβαθμισμένη σύνδεση μεταξύ Ανατολικού (ΠΑΘΕ) και Δυτικού (ΙΟΝΙΑ) Άξονα θα επιφέρει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο που διεξάγονται οι οδικές μεταφορές, καθότι θα επιτρέψει αφενός την ταχύτερη μετακίνηση από τις Περιφέρειες Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας απευθείας προς τη Δυτική Ελλάδα, τη διασύνδεση του λιμανιού της Πάτρας με εκείνο του Βόλου, και αφετέρου την αναβάθμιση της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου, που θα μπορεί να εξυπηρετεί στο εξής τρεις μείζονες οδικούς άξονες, δημιουργώντας σημαντική οικονομική προοπτική.

Διαβάστε ακόμη:

Ξεπέρασε το 4,4% η απόδοση στα ελληνικά 10ετή ομόλογα – Ράλι στο κόστος δανεισμού παγκοσμίως

Πετρέλαιο: Ζήτημα χρόνου η εκτόξευση στα $100 – Γιατί οι τιμές βρίσκονται σε υψηλό 13 μηνών

Ξενοδοχεία: Σε πορεία κάμψης και ο Αύγουστος 2023 στην Αθήνα – Μείωση στην πληρότητα σε επίπεδο 8μήνου (γραφήματα)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ