Τον δρόμο του παίρνει ο μεγάλος διαγωνισμός εκσυγχρονισμού των αστικών συγκοινωνιών Αθηνών –Θεσσαλονίκης για τα 750 λεωφορεία καθώς σήμερα υποβλήθηκαν οι προσφορές για πέντε τμήματα του έργου.

Κατά πληροφορίες στη διαγωνιστική διαδικασία για το πρώτο τμήμα, που αφορά στην προμήθεια 100 απλών υβριδικών αστικών οχημάτων 12 μέτρων, κατηγορίας EURO VI, δεν υπήρξε ενδιαφέρον. Αντίστοιχα, για το δεύτερο τμήμα και την προμήθεια 200 απλών αστικών λεωφορείων 12 μέτρων συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) EURO V προσφορές κατέθεσαν η ιταλική Industria Italiana Autobus και η IVECO που αντιπρόσωπο στην Ελλάδα τον όμιλο Κοντέλλη.

Για το τρίτο τμήμα και την προμήθεια 100 αρθρωτών αστικών οχημάτων 18 μέτρων, CNG κατηγορίας EURO VI, προσφορά κατέθεσε μόνο η IVECO. Από το διαγωνισμό απουσίαζαν ηχηρά ονόματα της αγοράς όπως η πολωνική Solaris και η γερμανική Mercedes, η οποία και είχε καταθέσει προσφυγές εναντίον του διαγωνισμού.

Σε ότι αφορά τα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία, πληροφορίες αναφέρουν ότι για το τέταρτο τμήμα του διαγωνισμού που αφορά 100 ηλεκτρικά οχήματα 12 μέτρων ελάχιστης αυτονομίας 135 χιλιομέτρων κατατέθηκαν τέσσερις προσφορές. Από την ισπανική Irizar, την βελγική Van Hool, την IVECO και την κινεζική BYD που συνεργάζεται με την εισηγμένη Π. Πετρόπουλος.

Για την Πέμπτη προμήθεια που αφορά τα 250 απλά ηλεκτρικά λεωφορεία 12 μέτρων ελάχιστης αυτονομίας 180 χιλιομέτρων και συνολικής εκτιμώμενης αξίας 124,69 κατατέθηκαν τρεις προσφορές από Irizar, BYD και την επίσης κινεζική YTONG.

Διαβάστε ακόμη:

Οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας εκτοξεύουν τις τιμές για λιπάσματα και προκαλούν παγκόσμια κρίση τροφίμων

Πόσο πλούσιος είναι ο Πούτιν; Τα αγάλματα των Ελλήνων θεών και το πιγκάλ των 850 δολαρίων

Αμερικανικό Πεντάγωνο: Ο ουκρανικός στρατός ανακτά εδάφη που είχαν καταλάβει οι Ρώσοι