Ετήσιο οικονομικό όφελος από 350 εκατ. ευρώ μέχρι και 400 εκατ. ευρώ, θα φέρνει στη Θεσσαλονίκη η ΔΕΘ μετά την ανάπλασή της, όταν στην περίοδο κατασκευής θα κυμαίνεται μεταξύ 70-80 εκατ. ευρώ ετησίως. Η δε φάση υλοποίησης του έργου θα «γεννήσει» 1.000 νέες θέσεις εργασίας κάθε χρόνο και στη λειτουργία της αυτές θα ξεπεράσουν τις 1.500. Τα παραπάνω επισημάνθηκαν σε ημερίδα που έγινε στη Θεσσαλονίκη, με θέμα «Ανάπλαση ΔΕΘ: Από το 1ο Αρχιτεκτονικό Βραβείο στο Σήμερα».
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του ΤΕΕ/ΤΚΜ για την ημερίδα, ο πρόεδρος, Ηλίας Περτζινίδης τόνισε ότι ενώ οι περισσότερες εκδηλώσεις του φορέα ξεκινούν με το αίτημα να ξεκινήσει ο διάλογος για την υλοποίηση ενός πρότζεκτ, «σε αυτή τη συγκεκριμένη κλείνει ο διάλογος, ας ξεκινήσει επιτέλους το έργο».
Χαρακτηρίζοντας το πρότζεκτ σημαντικό, ο πρόεδρος του ΤΕΕ/ΤΚΜ τόνισε: «η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης ήταν, είναι και θα παραμείνει στην καρδιά της πόλης, γιατί ανήκει στην καρδιά της πόλης, γιατί ανήκει στη Θεσσαλονίκη. Και η ανάπλασή της είναι ένα σημαντικό έργο, το οποίο το θέλαμε και το θέλουμε».
Πλέον υπάρχει σημαντική ομοφωνία για την υλοποίηση του έργου της ανάπλασης της ΔΕΘ, ανέφερε ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων Κεντρικής Μακεδονίας Πάρις Μπίλλιας, επισημαίνοντας ότι «μια μεγάλη πλειοψηφία των συμπολιτών μας θέλει επιτέλους την ανάπλαση της ΔΕΘ, ώστε η Θεσσαλονίκη να αποκτήσει έναν εκθεσιακό φορέα αντάξιο του ονόματός της. Παράλληλα, όμως, και για να δημιουργηθεί ένα μεγάλο πάρκο στην καρδιά της Θεσσαλονίκης, ένα πάρκο που το έχει ανάγκη η πόλη μας και τη συντήρηση του οποίου θα φροντίσει η ΔΕΘ».
Επαναλαμβάνοντας, μάλιστα, τη στήριξη της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στην υλοποίηση του project, ο κ. Μπίλλιας ανέλαβε και τη δέσμευση ότι η Περιφέρεια θα αναλάβει το κόστος χρηματοδότησης των έργων ανάπλασης του περιβάλλοντα χώρου. «Η δέσμευση αυτή είναι ισχυρή. Περιμένουμε, λοιπόν, να μας παρουσιαστούν το σχέδιο, οι μελέτες και ο προϋπολογισμός και μέσα από το ΕΣΠΑ θα χρηματοδοτήσουμε την ανάπλαση του περιβάλλοντα χώρου» τόνισε.
Διαβάστε ακόμη
Hermès: Η αδύναμη ζήτηση στη Κίνα επηρέασε τις πωλήσεις – Χαμηλότερα των προβλέψεων τα έσοδα
Citi: Τα ράλι στις μετοχές συνεχίζονται αλλά το ρίσκο από τους δασμούς παραμένει ισχυρό
Τέλη κυκλοφορίας με τον μήνα: Ποια είναι η διαδικασία για την άρση ακινησίας
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα