Η ACS ήταν, και φέτος, χρυσός χορηγός στο e-Commerce Conference.

Η εταιρεία, με συναίσθηση του ρόλου της ως στρατηγικού εταίρου του κλάδου του ηλεκτρονικού εμπορίου, στηρίζει με τη χορηγία της, αλλά και με τη συμμετοχή της τον θεσμό, για όγδοη συνεχή φορά, έχοντας τη δυνατότητα να απευθυνθεί σε επιχειρήσεις με σημαντική παρουσία στον κλάδο και να ενημερωθεί για τα θέματα που τις απασχολούν.

Η Έλια Χάραρη, Marketing and Corporate Sustainability Manager της ACS, κατά τον χαιρετισμό της στην έναρξη του συνεδρίου, αφού αναφέρθηκε στη δύσκολη κατάσταση που καλείται να διαχειριστεί και φέτος το ελληνικό επιχειρείν, λόγω του πολέμου στην Ουκρανία, της πανδημίας, αλλά και της ενεργειακής κρίσης, επισήμανε ότι οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει συνολικά ο κλάδος των ταχυμεταφορών οδηγούν σε μία νέα εποχή επενδύσεων για τον κλάδο, αλλά και στην παροχή νέων λύσεων για τους πελάτες του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Αναφερόμενη στην ACS, σημείωσε ότι το 2022 η εταιρεία σχεδιάζει τα εγκαίνια των νέων υπερσύγχρονων εγκαταστάσεών της στην Αθήνα, όπου λειτουργεί ήδη ο νέος κόμβος διαλογής, παρέχοντας τη δυνατότητα διαλογής 50.000 αποστολών την ώρα.

Eπίσης, πρόσθεσε ότι η ACS αναζητά νέους τρόπους για να προσφέρει νέες καινοτόμες εμπειρίες στους πελάτες της με τη χρήση της τεχνολογίας, όπως τα πρώτα 200 Smart Lockers του Δικτύου Smart Point της ACS, τοποθετημένα στις 6 μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας, αλλά και την Ψηφιακή Βοηθό (“ACiStant”) στη νέα ιστοσελίδα της εταιρείας και τη δυνατότητα ηλεκτρονικής κλήσης courier στην επερχόμενη νέα έκδοση της εφαρμογής της εταιρείας για κινητά τηλέφωνα (“ACS Mobile App”).

H ACS θα συνεχίσει να επενδύει στα ηλεκτρονικά της συστήματα, με σκοπό την περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών της, ώστε να παραμείνει ο στρατηγικός εταίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου.