Ενώ οι περισσότερες παιχνιδιοβιομηχανίες δίνουν «μάχη» για να κρατήσουν τις πωλήσεις, οι οποίες πλήττονται από τον επίμονο πληθωρισμό, τα διάσημα τουβλάκια της Lego φαίνεται ότι… αντέχουν.

Η δανέζικη εταιρεία ανακοίνωσε αύξηση των εσόδων κατά 1% στο α’ εξάμηνο του 2023, με τον τζίρο να φθάνει τα 4 δισ. δολάρια (27,4 δισ. κορόνες).

Κι αυτό, ενώ όλοι οι ανταγωνιστές, όπως οι Mattel, Hasbor, Funko και Jakks Pacific, είδαν τις πωλήσεις να υποχωρούν με διψήφιο ρυθμό κατά το ίδιο χρονικό διάστημα.

«Αυτό που με καθιστά απόλυτα ικανοποιημένο είναι το γεγονός ότι συνεχίζουμε να μεγαλώνουμε τη βιομηχανία μας» σχολίασε στο CNBC ο διευθύνων σύμβουλος της Lego, Νιελς Κρίστιανσεν.

Οι εταιρείες παιχνιδιών βιώσαν μια σημαντική άνθιση κατά τη διάρκεια της πανδημίας, καθώς οι γονείς αναζητούσαν τρόπους να κρατήσουν απασχολημένα τα παιδιά τους.

Μέσα σ’ αυτό το πλαίσιο, η Lego κατάφερε να χτίσει μια ισχυρή δυναμική, χάρη στο διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων. Αποτέλεσμα είναι σήμερα να έχει αποκτήσει ένα είδος «ανοσίας» στα υψηλό κόστος παραγωγής, ενέργειας και μεταφοράς.

Παράλληλα, η διοίκηση επέλεξε να μικρύνει τις εφοδιαστικές αλυσίδες, προκειμένου να περιορίσει το κόστος μεταφοράς. Έτσι, για παράδειγμα, η αμερικανική αγορά εφοδιάζεται από το εργοστάσιο στο Μεξικό, ενώ μέσα στα επόμενα δύο χρόνια αναμένεται και η λειτουργία μιας νέας μονάδας στη Βιρτζίνια.

Όσον αφορά το χαρτοφυλάκιό της, η Lego πρόσθεσε 750 νέα προϊόντα μέσα στο 2023, ενώ επέλεξε να κάνει «άνοιγμα» σε νέες αγορές, και ιδίως στην Κίνα, όπου άνοιξε 54 νέα καταστήματα.

Διαβάστε ακόμα

Τα μυστήρια του (όχι και τόσο wow) Stephanos, οι Ινδοί αγοράζουν ξενοδοχεία στην Κρήτη, στην Ελούντα γίνεται πάρτι αυθαιρεσίας και όλοι ψάχνουν τον λαγό του Σωκ.

JP Morgan: Ξεκινά την κάλυψη της ΔΕΗ με τιμή στόχο τα €13,5 – Οι καταλύτες για το μέλλον (γραφήματα)

Πλειστηριασμοί: Έρχονται νέα σφυριά για «Μηχανική» και «Εμμαούς» (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ