Επιχειρήσεις

Αντώνης Κοτζαμανίδης: Νέες εξαγορές ενόψει για την Entersoft

  • Στέλιος Μορφίδης


Τι είπε ο CEO της εταιρείας για τις πρόσφατες επενδύσεις της Entersoft και τα νέα προϊόντα που λανσάρει - Τουλάχιστον το 50% αυτών των ΜμΕ της χώρας πρέπει να προχωρήσει σε αναβάθμιση των συστημάτων τους δήλωσε ο κ. Κοτζαμανίδης

Νέες εξαγορές προανήγγειλε η διοίκηση της Entersoft κατά τη διάρκεια ενημέρωσης των αναλυτών χθες το απόγευμα στον απόηχο της ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων για το 2021.

Ο διευθύνων σύμβουλος κ. Αντώνης Κοτζαμανίδης υπογράμμισε ότι στόχος είναι εντός της επόμενης τριετίας – τετραετίας η Entersoft να έχει διπλασιάσει τα μεγέθη της. Στο πλαίσιο αυτό, όπως τόνισε η εταιρεία θα συνεχίσει να επενδύει αφενός στην οργανική της ανάπτυξη μέσω νέων προϊόντων όσο και στην ανάπτυξη μέσω εξαγορών.

«Έχουμε αρκετές εταιρείες στο pipeline με τις οποίες συζητάμε εδώ και καιρό. Νομίζω πολύ σύντομα θα έχετε νέα από εμάς», υπογράμμισε ο κ. Κοτζαμανίδης επαναλαμβάνοντας ουσιαστικά τα όσα είχε αναφέρει πρόσφατα στο newmoney.

Ο ίδιος μάλιστα προανήγγειλε ότι εντός του α’ εξαμήνου θα πραγματοποιηθεί εξαγορά στη Ρουμανία, όπου επιδιώκει να αποκτήσει ισχυρή βάση η θυγατρική της Entersoft. «Από το φθινόπωρο έχουμε αναθέσει σε εταιρεία συμβούλων την αναζήτηση τέτοιας εταιρείας, και ήδη έχουμε δει αρκετές», σημείωσε υπογραμμίζοντας την εμπιστοσύνη του στις προοπτικές της ρουμάνικης αγοράς.

Ο κ. Κοτζαμανίδης στάθηκε ιδιαίτερα στις δύο επενδύσεις που έκανε πρόσφατα η Entersoft, η πρώτη για την ανάπτυξη ενός hub στην Πάτρα, και η δεύτερη στην εξαγορά της Logon με έδρα τη Λάρισα. Όπως εξήγησε ήταν δύο κινήσεις που θα βοηθήσουν μακροπρόθεσμα την αναπτυξιακή δυναμική της Entersoft αφού επιχειρούν να λύσουν πρώτα απ’ όλα το πρόβλημα εξεύρεσης δυναμικού στα δύο μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας. Παράλληλα ότι θα διατηρήσει υπό έλεγχο το μισθολογικό κόστος της εταιρείας λόγω του φθηνότερου κόστους ζωής στην επαρχία.

Επίσης ο κ. Κοτζαμανίδης τόνισε ότι το λανσάρισμα δύο νέων προϊόντων, ένα λογισμικό HRM/Payroll και μία ψηφιακή πλατφόρμα ecommerce B2B αναμένεται να αποτελέσουν μοχλό για την περαιτέρω επέκταση του πελατολογίου της εταιρείας.

Ο ίδιος επέμεινε στις προοπτικές της ελληνικής αγοράς λόγω της ψηφιακής μετάβασης που είναι σε εξέλιξη.

«Εμείς απευθυνόμαστε αποκλειστικά στις περίπου 65.000 ΜμΕ της χώρας. Δεν στοχεύουμε τις πολύ μικρές ούτε τους επαγγελματίες. Τουλάχιστον το 50% αυτών των εταιρειών πρέπει να προχωρήσει σε αναβάθμιση των συστημάτων τους, όπως επίσης και να λάβουν υπόψη τις ανάγκες που επιτάσσει η εποχή», υπογράμμισε ο κ. Κοτζαμανίδης υπενθυμίζοντας ότι τα επόμενα 3-5 χρόνια θα υπάρχουν ενισχύσεις άνω του 1 δισ. ευρώ για την ψηφιοποίηση του ιδιωτικού τομέα.

Ο ίδιος απέκλεισε το ενδεχόμενο η εταιρεία να προχωρήσει σε αυξήσεις τιμών επικαλούμενος τον έντονο ανταγωνισμό που υπάρχει στην ελληνική αγορά. Εξάλλου η εταιρεία διατηρεί από τα πλέον υψηλά περιθώρια κέρδους σήμερα μεταξύ των εισηγμένων στο ΧΑ.
Σημείωσε επίσης ότι η εταιρεία ως το τέλος του εξαμήνου θα έχει ολοκληρώσει μία εσωτερική αναδιάρθρωση που ξεκίνησε με στόχο την απορρόφηση των Optimum, Retail Link και Logon.

Διαβάστε ακόμα:

Ήρθε ο «κρυπτο-χειμώνας» για το bitcoin; – Ο ρόλος της Ουκρανίας και οι προβλέψεις

Σε… φίλους του Πούτιν από το τζούντο οι κυρώσεις – Οι «σκιές» και οι μπίζνες των δισεκατομμυρίων (pics)

Goldman Sachs: Πτώση του S&P 500 κατά 6% εάν επιδεινωθεί η κατάσταση στην Ουκρανία