Στη ‘μάχη’ του “καλαθιού του νοικοκυριού” εισέρχεται από σήμερα εθελοντικά και η Online Delivery ΑΕ, γνωστή για την πλατφόρμα efood, μέσω του «efood Market».

Τα προϊόντα σε προσφορά ξεπερνούν τα 90 στην πρώτη λίστα που έχει κοινοποιήσει η εταιρεία στο eκαταναλωτής και τα οποία ήδη είχαν αναρτηθεί από χθες αργά το απόγευμα στο efood market.

«Η απόφαση μας να εισέλθουμε εθελοντικά στο μέτρο ελήφθη γιατί θέλουμε να βοηθήσουμε να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες που έχει σήμερα ο Έλληνας καταναλωτής. Και έπειτα να σταθούμε αρωγοί και σε ομάδες ανθρώπων με προβλήματα, όπως τους ανθρώπους με αναπηρία, που θέλουν να παραδίδονται τα προϊόντα στο σπίτι τους», λέει στο newmoney ο κ. Χάρης Τάκας, Γενικός Διευθυντής Q Commerce της efood.

Βέβαια με όχημα το “καλάθι του νοικοκυριού” υπάρχει μίας πρώτης τάξης ευκαιρία για το efood να επιχειρήσει διείσδυση σε ακόμα μεγαλύτερα κοινά. Ιδίως καθώς έχει και το πλεονέκτημα του διευρυμένου ωραρίου και των παραδόσεων κατ’ οίκον. «Έχουμε καλές, ανταγωνιστικές τιμές, το σύνολο των προϊόντων που προσφέρουμε είναι επώνυμα και έπειτα κάνουμε παραδόσεις κατ’ οίκον απ’ τις 8 το πρωί ως και μισή ώρα μετά τα μεσάνυχτα, επτά μέρες την εβδομάδα. Η δε παράδοση γίνεται μισή ώρα απ’ τη στιγμή που θα υποβληθεί η παραγγελία. Οπότε νομίζω ότι μπορούμε να φανούμε χρήσιμοι στο καταναλωτικό κοινό για πολλούς και διαφορετικούς λόγους», λέει ο κ. Τάκας.

Σήμερα το efood market λειτουργεί στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, την Πάτρα, τη Λάρισα, το Βόλο, τα Γιάννενα και το Ηράκλειο Κρήτης.

Μέχρι αργά χθες το βράδυ οι άνθρωποι της εταιρείας προσπαθούσαν όχι μόνο να προετοιμάσουν προς κοινοποίηση τη σχετική λίστα αλλά και να διασφαλίσουν επάρκεια σε όλα αυτά τα προϊόντα με δεδομένο ότι οι δομές της efood δεν μπορούν βέβαια να συγκριθούν με αυτά των μεγάλων αλυσίδων λιανικής. Εν τούτοις η πρόσφατη εξαγορά των εταιρειών του Ομίλου Μούχαλη αναμένεται να αποτελέσει σε λίγο καιρό το “κλειδί” με το οποίο πλέον η efood θα ελέγχει ένα μεγάλο δίκτυο χονδρικής αλλά και μεγάλα Hubs σε όλες τις μεγάλες πόλεις της χώρας.

«Κλειδί» οι εταιρείες του Ομίλου Μούχαλη

«Για την πλήρη απορρόφηση των εταιρειών του Ομίλου Μούχαλη με την έννοια της λειτουργικής διασύνδεσης της με το efood έχουμε ακόμα δρόμο, ωστόσο γίνεται δουλειά προς αυτή την κατεύθυνση αυτή», σημειώνει ο κ. Τάκας παραδεχόμενος ότι θα υπάρξει νέα ώθηση στο κομμάτι της λιανικής για το οποίο ενδιαφέρεται η εταιρεία.

Σημειώνεται πως μέσω της πλατφόρμας της efood μπορεί κανείς να έχει πρόσβαση και στο “καλάθι του νοικοκυριού” της Σκλαβενίτης με την οποία η πλατφόρμα έχει στενή συνεργασία.

Αν και η εστίαση εξακολουθεί να αποτελεί την κύρια “πηγή” εσόδων της Online Delivery, κάπου 90% όπως λέει ο κ. Τάκας, το κομμάτι της λιανικής αναπτύσσεται με γοργό ρυθμό. Σύμφωνα με τις τελευταίες οικονομικές καταστάσεις που δημοσιοποίησε πρόσφατα η εταιρεία, το 2021 ο κύκλος εργασιών είχε αυξηθεί κατά 75% στα 112,8 εκατ. ευρώ με τον αριθμό των εργαζομένων να φθάνουν τα 576 άτομα (από 378 ένα χρόνο πριν). Την ίδια ώρα τα EBITDA μειώθηκαν στα 28,9 εκατ. ευρώ, από 31,8 εκατ. ευρώ και τα κέρδη μετά τους φόρους 17,67 εκατ. ευρώ, από 21,6 εκατ. ευρώ ένα χρόνο πριν.

Διαβάστε ακόμη 

«Δια ασήμαντον αφορμή» προσαύξηση 4.200% (και άνω) σε πρόστιμα από την εφορία!

Προσοχή στους τοίχους… έχουν αυτιά, οι φρυκτωρίες και το Καστέλι, ο πικρός καφές των Μαρινόπουλων και οι μάντεις της ΔΕΗ

Πλειστηριασμοί: Ένα ακίνητο-φιλέτο στην Πλάκα αναζητεί την «επόμενη μέρα» (pics)