Ξεκαθαρίζει άμεσα το τοπίο για τα τηλεοπτικά δικαιώματα μετάδοσης στην Ελλάδα των δύο κορυφαίων διασυλλογικών ποδοσφαιρικών διοργανώσεων της περιόδου 2021-2024 που διεκδικούν οι ΟΤΕ (COSMOTE TV) και Forthnet (NOVA).

Όπως έγκαιρα έγραψε το newmoney, οι προσφορές των δύο διεκδικητών απεστάλησαν και κατατέθηκαν εντός της σχετικής προθεσμίας, την περασμένη Δευτέρα, στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της UEFA.

Πλέον σε Μαρούσι (ΟΤΕ) και Κάντζα (NOVA) αναμένουν την απάντηση της ΤΕΑΜ Marketing, της εταιρείας που διενεργεί τη διαγωνιστική διαδικασία παραχώρησης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων για λογαριασμό της UEFA, για το κατά πόσον θα υπάρξει πλειοδότης από τον πρώτο γύρο ή εάν θα ζητηθούν βελτιωμένες προτάσεις.

Σύμφωνα με τους γνωρίζοντες, αυτό αναμένεται να ξεκαθαρίσει άμεσα, καθώς πρόθεση της ΤΕΑΜ φαίνεται πως είναι ο διαγωνισμός να ολοκληρωθεί ακόμη και πριν τα Χριστούγενα, εάν όχι εντός των ημερών. Όπως γίνεται αντιληπτό, το ύψος των προσφορών που κατέθεσαν COSMOTE TV και NOVA κρατείται απολύτως εμπιστευτικό, ήδη όμως στην αγορά υπάρχουν εκτιμήσεις πως το τίμημα μπορεί να κινηθεί σε υψηλότερα επίπεδα σε σχέση με την προηγούμενη διαγωνιστική διαδικασία, κυρίως λόγω του momentum που δείχνει να έχει αποκτήσει η NOVA ως αποτέλεσμα της κεφαλαιακής αναδιάρθρωσης της εταιρείας, του εν εξελίξει restructuring και της ισχυρής ρευστότητας που διαθέτει ο νέο της ιδιοκτήτης, BC Partners (United Group).

Αν και κατά την πάγια τακτική της ΤΕΑΜ τα ακριβή ποσά δεν δημοσιοποιούνται και παραμένουν εμπιστευτικά, για την επόμενη τριετία (τα συμβόλαια αφορούν τρεις αγωνιστικές περιόδους) η COSMOTE TV απέκτησε τα δικαιώματα και για την τρέχουσα τριετία (2018-2021) με μια προσφορά που εκτιμάται πως ανήλθε κοντά στα 80 εκατ. ευρώ, πετυχαίνοντας μάλιστα να ενισχύσει την αρχική συμφωνία εξασφαλίζοντας τη μετάδοση των αγώνων και των δύο διοργανώσεων σε αποκλειστικότητα.

Εύκολα γίνεται αντιληπτό πως το νέο τριετές συμβόλαιο (για την περίοδο 2021-2024) για την απόκτηση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων μετάδοσης στην Ελλάδα των ποδοσφαιρικών αγώνων των UEFA Champions League και Europa League αποτελεί το πλέον ισχυρό asset για τα τηλεοπτικά χαρτοφυλάκια των δύο εταιρειών. Πρόκειται για ένα εξαιρετικά ελκυστικό τηλεοπτικό προϊόν που φέρνει συνδρομητές, διαφημιστικά έσοδα και κύρος, me το home entertainment να αποτελεί πλέον την κυρίαρχη καταναλωτική τάση.

Ενδεικτικό του ισχυρού ανταγωνισμού που πλέον εκδηλώνεται στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης για τα αθλητικά «πακέτα» είναι πως Μάλιστα, υπάρχουν ήδη πληροφορίες πως τα δικαιώματα μετάδοσης δύο πολύ εμπορικών ευρωπαϊκών πρωταθλημάτων άλλαξαν πάροχο, κάτι που μένει να επιβεβαιωθεί επίσημα καθώς καμία πλευρά δεν προβαίνει τα τελευταία 24ωρα σε επίσημο σχολιασμό.

Σημειώνεται, τέλος, πως στο «πακέτο» που προσφέρει η TEAM Marketing πέραν του Champions και UEFA League αναμένεται να προσφερθούν και διοργανώσεις όπως το Europa Conference League (σ.σ. η σεζόν 2021-2022 θα είναι η πρώτη) και το UEFA Youth League, κάτι που είναι πιθανό να προσελκύσουν το ενδιαφέρον και άλλων εγχώριων τηλεοπτικών παρόχων.

Διαβάστε ακόμα:

Κούρεμα 80% στα ενοίκια: Ποιες επιχειρήσεις αφορά – Τι ισχύει για ιδιοκτήτες και εργαζόμενουςΚούρεμα 80% στα ενοίκια: Ποιες επιχειρήσεις αφορά – Τι ισχύει για ιδιοκτήτες και εργαζόμενους]

ΔΕΗ: Κάλεσμα σε μεγάλα funds για την πώληση του 49% των μετοχών του ΔΕΔΔΗΕ

Καϋμενάκης – Μπάκος: Τι «ψάχνουν» στην ΕΛΛΑΚΤΩΡ οι δύο «πετρελαιάδες» του Αστέρα Τρίπολης