Με την είσοδο σε νέα είδη αναψυκτικών, την επίσπευση του πενταετούς επενδυτικού της πλάνου και την αναβάθμιση της βασικής γραμμής παραγωγής, με περισσότερες εξαγωγές αλλά και νέες συνεργασίες 3PL, επιχειρεί η ΛΟΥΞ Μαρλαφέκας να απαντήσει στις νέες προκλήσεις που φέρνει η κλιμάκωση των πληθωριστικών πιέσεων.

Την ίδια ώρα, όπως έλεγε κατά τη χθεσινή ημερίδα Food Retail CEO Forum ο Chief Operating Officer της ΛΟΥΞ κ. Δημήτρης Σιανδρής, η διοίκηση της εταιρείας υπό τον κ. Γιάννη Μαρλαφέκα, σχεδιάζει το νέο εργοστάσιο, (σσ το οποίο παραμένει σε εκκρεμότητα εδώ και 13 χρόνια…) να αποτελέσει «καλή παρακαταθήκη για το μέλλον».

«Καταφέραμε προχωρώντας σε προαγορές να ξέρουμε που βαδίζουμε σε επίπεδο κόστους για το μεγαλύτερο μέρος της σαιζόν», σημείωσε ο κ. Σιανδρής περιγράφοντας νωρίτερα ότι μόλις σε ένα βράδυ οι τιμές του PET είχαν εκτιναχθεί 77%. Ωστόσο καθώς η διοίκηση θεώρησε εξαρχής ότι υπάρχουν μπροστά μεγάλες προκλήσεις, αποφασίστηκε να επισπευτεί το 5ετές επενδυτικό πλάνο, «ώστε να αποτελέσει μία ισχυρή βάση για το μέλλον της εταιρείας», όπως είπε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας λίγο αργότερα ότι «καλή παρακαταθήκη για το μέλλον» θα αποτελέσει «το νέο εργοστάσιο».

Σε πιο βραχυπρόθεσμο ορίζοντα, όπως εξήγησε, η ΛΟΥΞ, έχει ξεκινήσει να κάνει ήδη κινήσεις για τον περιορισμό του κόστους. Μία απ’ αυτές είναι η αναβάθμιση της βασικής γραμμής παραγωγής στο εργοστάσιο και μία άλλη αποτελούν «οι νέες συνεργασίες σε επίπεδο 3PL ώστε να φέρουμε το προϊόν μας με καλύτερα και συγκρίσιμα κόστη στην αγορά», όπως είπε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Σιανδρής στάθηκε επίσης στην επέκταση που κάνει η εταιρεία στην προϊοντική της γκάμα. «Σήμερα τυγχάνει να λανσάρουμε ένα καινοτόμο προϊόν σε μία νέα κατηγορία, το οποίο βασίζεται στο τι θέλει ο καταναλωτής με βάση τις νέες τάσεις. Μπαίνουμε στο τσάι, λανσάροντας ένα νέο προϊόν χωρίς συντηρητικά, χωρίς προσθήκη ζάχαρης, με φυσικά γλυκαντικά και πολύ λιγότερες θερμίδες και έχοντας το πλεονέκτημα να έχει το χυμό που έχουμε επιλέξει προσεκτικά και όχι αρώματα», σημείωσε ο κ. Σιανδρής περιγράφοντας την στρατηγική απόφαση της ΛΟΥΞ να ενισχύσει το «οπλοστάσιο» της μέσα από «συγγενείς του αναψυκτικού κατηγορίες».

Προανήγγειλε μάλιστα ότι ως το τέλος του μήνα η εταιρεία θα παρουσιάσει στην αγορά και δεύτερο νέο προϊόν.

«Ένα εντελώς καινοτόμο προϊόν το οποίο για πρώτη φορά στην κατηγορία του αναψυκτικού στην Ελλάδα θα είναι χωρίς συντηρητικά, χωρίς ζάχαρη, με φυσικά γλυκαντικά και με πολύ μεγάλη περιεκτικότητα σε χυμό», είπε ο κ. Σιανδρής χωρίς ωστόσο να δώσει λεπτομέρειες.

«Η καινοτομία, η πρόοδος και η προσπάθεια μας να ‘πιάσουμε’ τις τάσεις της αγορά θα μας βοηθήσουν να γίνουμε mental leader στο κομμάτι των flavored αναψυκτικών», τόνισε.

Στάθηκε επίσης στο κομμάτι των εξαγωγών. «Οι εξαγωγές είναι πολύ σημαντικές και για εμάς. Σήμερα εξάγουμε σε 29 χώρες σε όλο τον κόσμο. Είναι ένα θετικό πρόσημο που βοηθά τα σταθερά μας κόστη για να μπορέσουμε να έχουμε υγεία και ανάπτυξη», σημείωσε.

Τέλος, υπογράμμισε ότι απόφαση της εταιρείας είναι να μην κάνει εκπτώσεις στον επικοινωνιακό της σχεδιασμό.

Διαβάστε ακόμη

Τα γκάλοπ «μύρισαν» εκλογές, η Τράπεζα Αττικής πάει σε θρίλερ, νιετ Ρώσοι στη Marina Tower και το swingers party στη Θεσσαλονίκη

Πώς να αποφύγετε την ολική (φέτος) επίθεση των τεκμηρίων

Κωνσταντίνα Ευαγγελίου (SEPTONA): Επενδύει σε νέο εργοστάσιο για την παραγωγή πρώτης ύλης