Σε πλήρη καθετοποίηση της παραγωγής μαντηλιών προχωρά η Septona της οικογένειας Ευαγγελίου σε μία προσπάθεια να ελέγξει απόλυτα το κόστος και να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητα των προϊόντων της.

Στο πλαίσιο αυτό, όπως γνωστοποίησε κατά τη χθεσινή ημερίδα Food Retail CEO Forum ο Βαγγέλης Κυπριώτης, Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της Septona, η εταιρεία υπό τη διοίκηση της Προέδρου και διευθύνουσας συμβούλου κας Κωνσταντίνας Ευαγγελίου, επενδύει στη δημιουργία ενός νέου εργοστασίου στα Οινόφυτα, το έκτο στη σειρά (σσ διαθέτει άλλα τέσσερα στην Ελλάδα και ένα στη Βουλγαρία) όπου θα παράγεται αποκλειστικά η πρώτη ύλη για τα μαντήλια.

Ο Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της SEPTONA κ. Βαγγέλης Κυπριώτης κατά τη διάρκεια της ημερίδας Food Retail CEO Forum 2022

«Είναι πρότυπη επένδυση για την ανατ. Ευρώπη καθώς θα έχουμε καθετοποιημένη παραγωγή από την αρχή του μαντηλιού ως το τελικό προσφερόμενο προϊόν που θα μας φέρει σημαντικές ωφέλειες. Θα μας επιτρέψει να κρατήσουμε την τιμή ανά τεμάχιο εκεί που ο καταναλωτής έχει συνηθίσει», σημείωσε ο κ. Κυπριώτης εξηγώντας πως «ο καταναλωτής, όπως δείχνουν και οι έρευνες, δεν είναι διατεθειμένος να ξοδέψει περισσότερο, άρα πρέπει να του δώσουμε εκείνες τις προτάσεις που θα θέλει και θα μπορεί να συνεχίζει να ψηφίζει επώνυμα προϊόντα».

Νωρίτερα ο ίδιος είχε υπογραμμίσει πως τόσο οι λιανέμποροι όσο και οι βιομηχανίες πρέπει να προστατεύσουν τα επώνυμα προϊόντα, ιδίως σε μία εποχή που οι πληθωριστικές πιέσεις ωθούν ολοένα περισσότερους καταναλωτές στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

«Επειδή είμαστε πάρα πολύ δυνατοί και στο κομμάτι του PL ιδίως στην Ανατ. Ευρώπη ξέρουμε ότι οι τάσεις θα είναι πολύ αυξητικές. Το βλέπουμε απ’ τα πολλά tender που δεχόμαστε απ’ όλη την Ευρώπη, γιατί όλοι προλογίζουν μία μεγάλη αύξηση των PL. Άρα σε συνδυασμό με τους λιανέμπορους πρέπει να κρατήσουμε την ισορροπία του επώνυμου προϊόντος ασχέτως της εποχής που έρχεται», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Κυπριώτης.

Κι αυτό μπορεί να γίνει εφόσον οι εταιρείες δίνουν τις «σωστές προτάσεις» στον καταναλωτή, όπως σημείωσε υπογραμμίζοντας λίγο νωρίτερα ότι «σε τέτοιες καταστάσεις που ζούμε σήμερα ο καταναλωτής επαναπροσδιορίζει τα πάντα».

Σύμφωνα με τις τελευταίες δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις ο κύκλος εργασιών του ομίλου SEPTONA το 2020 είχε αύξηση 20,5%, φθάνοντας τα 83,2 εκατ. ευρώ. Τα EBITDA έφθασαν τα 12,1 εκατ. ευρώ και τα κέρδη μετά τους φόρους υπερδιπλασιάστηκαν στα 6,16 εκατ. ευρώ.

Η αυξητική τάση, όπως είπε χθες ο κ. Κυπριώτης, συνεχίστηκε και το 2021, υποδεικνύοντας ότι τελικά δεν ήταν μόνο η εμφάνιση του COVID19 που επηρέασε προσωρινά τις πωλήσεις, αλλά ότι πρόκειται για μία αλλαγή στάσης και συμπεριφοράς των ίδιων των καταναλωτών.

Πάντως φέτος, όπως δείχνουν οι μέχρι τώρα έρευνες, οι πληθωριστικές πιέσεις έχουν οδηγήσει τους καταναλωτές να πατήσουν «φρένο» και στις αγορές ειδών προσωπικής υγιεινής.

Επίσης απ’ τις τελευταίες οικονομικές καταστάσεις προκύπτει πως η SEPTONA ως όμιλος είχε στις 31 Δεκεμβρίου 2020 δανειακές υποχρεώσεις περίπου 41 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 11 εκατ. ευρώ περίπου ήταν βραχυπρόθεσμες. Συνολικά πάντως το σύνολο ιδίων κεφαλαίων ήταν 30,74 εκατ. ευρώ.

Υπενθυμίζεται πως η εταιρεία, που μετρά 45 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, απασχολεί πάνω από 560 εργαζόμενους στα εργοστάσια της. Το 65% του τζίρου της προέρχεται απ’ την παρουσία της στις διεθνείς αγορές, με σημαντικότερες αυτές της Αγγλίας, Γερμανιας, Γαλλίας, Αυστρίας, Ελβετίας και των Αραβικών χωρών.

Διαβάστε ακόμη

Τα γκάλοπ «μύρισαν» εκλογές, η Τράπεζα Αττικής πάει σε θρίλερ, νιετ Ρώσοι στη Marina Tower και το swingers party στη Θεσσαλονίκη

Πώς να αποφύγετε την ολική (φέτος) επίθεση των τεκμηρίων

ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών: Νέες μεγάλες επενδύσεις, αλλά και «ευκαιρία» στα υπεράκτια αιολικά