Επιχειρήσεις

ΕΒΕΑ: Νέα υπηρεσία υποστήριξης ανώνυμων εταιρείων για θέματα του ΓΕΜΗ

  • newsroom


Σκοπός της νέας Υπηρεσίας Υποστήριξης (Helpdesk) είναι να αποτελέσει το σημείο επαφής μεταξύ των συναλλασσομένων με το ΕΒΕΑ και την αντίστοιχη Υπηρεσία Γ.Ε.ΜΗ. του Τομέα των Α.Ε

Την υποστήριξη των Ανωνύμων Εταιρειών σε θέματα που αφορούν το Γενικό Εμπορικό Μητρώο προσφέρει στα μέλη του η νέα υπηρεσία του ΕΒΕΑ.

Σκοπός της νέας Υπηρεσίας Υποστήριξης (Helpdesk) είναι να αποτελέσει το σημείο επαφής μεταξύ των συναλλασσομένων με το ΕΒΕΑ και την αντίστοιχη Υπηρεσία Γ.Ε.ΜΗ. του Τομέα των Α.Ε.

Συγκεκριμένα, αναλαμβάνει την παραλαβή αιτήσεων, την επίλυση απλών δυσλειτουργιών (από το τηλέφωνο ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), καθώς και την ενημέρωση των χρηστών σε θέματα που άπτονται του τομέα των Ανωνύμων Εταιρειών.

Σε ποιον απευθύνεται:

Σε όλες τις Ανώνυμες Εταιρείες με αρμόδια υπηρεσία ΓΕΜΗ του ΕΒΕΑ.

Εξυπηρέτηση:

H Υπηρεσία Υποστήριξης λειτουργεί στον πρώτο όροφο, Ακαδημίας 7 Αθήνα καθημερινά 8:00 16:00

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 210-3382302, 210-3382244, 210-3382129
. e-mail: ae-support@acci.gr

Απόρρητο Απόρρητο