Η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ) σε συνεργασία με άλλες εννέα οργανώσεις καταναλωτών μέσω της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Καταναλωτών (BEUC), στην οποία είναι μέλος, καλεί τους καταναλωτές να καταθέσουν τις μαρτυρίες τους και να αναφέρουν με τη συμπλήρωση ενός ερωτηματολογίου αν έχουν αντιμετωπίσει προβλήματα με την κονσόλα «Nintendo Switch» και συγκεκριμένα με τα χειριστήρια «Joy-Cons».

Σε σημερινή ανακοίνωσή της, η ΕΚΠΟΙΖΩ αναφέρει τα αποτελέσματα που καταγράφηκαν από τις μαρτυρίες καταναλωτών για την κονσόλα «Nintendo Switch» στην Ευρώπη, όπου μέχρι σήμερα έχουν ληφθεί 20.700 καταγγελίες -συγκεκριμένα σε Γαλλία, Βέλγιο, Ολλανδία, Πορτογαλία, Ιταλία, Νορβηγία, Σλοβακία, Σλοβενία και Ελλάδα.

Υπενθυμίζεται ότι αμέσως μετά την κυκλοφορία της κονσόλας τον Μάρτιο του 2017 στην αγορά, παρουσιάστηκε τεχνικό πρόβλημα με τα χειριστήρια «Joy-Cons», με την κοινή ονομασία «Joy-Con Drift». Το συγκεκριμένο οδηγεί τους χαρακτήρες στο παιχνίδι να κινούνται χωρίς ο παίκτης ακόμη να χρησιμοποιήσει το χειριστήριο, καθιστώντας την κονσόλα άχρηστη.

Έκτοτε η κονσόλα έχει πουλήσει περισσότερα από 68 εκατ. μοντέλα παγκοσμίως, πολλά από τα οποία σε καταναλωτές στην Ευρώπη.

Προβλήματα για το 95% των καταναλωτών στην Ευρώπη

Οι καταγγελίες αφορούν σε μεγάλο βαθμό διαμαρτυρίες καταναλωτών επειδή η κονσόλα δεν έχει την προσδοκώμενη διάρκεια χρήσης, όπως επίσης και για την έλλειψη παροχής δυνατοτήτων επισκευής της, αναγκάζοντας τους καταναλωτές να οδηγούνται σε αντικατάσταση του προϊόντος, που τους κοστίζει επιπλέον χρήματα.

Το 95% των καταναλωτών σε ολόκληρη την Ευρώπη αντιμετώπισαν προβλήματα αναφορικά με την κονσόλα σε λιγότερο από δύο χρόνια μετά την αγορά. Επιπλέον, το 73% του συνόλου των καταναλωτών δεν ζήτησε επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων και αγόρασε ένα νέο ζεύγος χειριστηρίων, το οποίο αυξάνει τις πωλήσεις της Nintendo. Το συγκεκριμένο συμβαίνει για διάφορους λόγους από μέρους των καταναλωτών:

  • Το χαμηλό σχετικά κόστος του προϊόντος έναντι της ταλαιπωρίας να καταγγείλουν το συμβάν
  • Πιστεύουν ότι το πρόβλημα αποτελεί φυσιολογική «φθορά»
  • Δεν γνωρίζουν ότι πρόκειται για πρόβλημα από τον σχεδιασμό του προϊόντος

Η ΕΚΠΟΙΖΩ μαζί με τις εννέα οργανώσεις καταναλωτών, μέσω της BEUC, θα εξετάσει τις επόμενες κινήσεις, ώστε να στηρίξει τους καταναλωτές και θα πιέσει τη Nintendo να βελτιώσει το εν λόγω προϊόν.

Διαβάστε ακόμη

Μέρκελ: Αρνητική στον κορωνοϊό μετά τη συνάντηση με τον Μακρόν

Κορωνοϊός: Κλείνει το χάσμα στις σχέσεις Γερμανίας και Ιταλίας

Wall Street: Έναρξη σε επίπεδα ρεκόρ για S&P 500 και Nasdaq