Σειρά μεγάλων ελληνικών επιχειρηματικών ομίλων επέλεξε έπειτα από διαγωνιστική διαδικασία, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία ως πάροχος ταχυδρομικών υπηρεσιών το τελευταίο διάστημα.

Πρόκειται, μεταξύ άλλων, για τη ΔΕΗ, τον όμιλο ΟΤΕ/COSMOTE, την Εθνική Τράπεζα, την τράπεζα Eurobank, την τράπεζα Alpha Bank, την Protergia, την Elpedison, τη ΖΕΝΙΘ, τη Nova και τους ασφαλιστικούς ομίλους της Ευρωπαϊκής Πίστης και της Interamerican.

Όπως αναφέρουν στελέχη των ΕΛΤΑ, η εμπιστοσύνη των ελληνικών ομίλων προς τα Ελληνικά Ταχυδρομεία για την αποστολή της αλληλογραφίας και των λογαριασμών τους, συνδυάζεται και με την αναγνώριση του επιπέδου των υπηρεσιών που προσφέρει ο όμιλος των ΕΛΤΑ και σε διεθνείς πελάτες, όπως καταγράφηκε πρόσφατα με τη συμφωνία για τη διανομή των δεμάτων της πολυεθνικής Amazon.

Από τα ΕΛΤΑ τονίζουν επίσης πως μετά την Amazon ακολούθησε η συνεργασία και με άλλες διεθνείς επιχειρήσεις, με πιο πρόσφατες την ADIDAS και την H&M, οι οποίες έχουν έρθει απευθείας είτε μέσω των ευρωπαίων διακινητών τους σε συμφωνία για διανομή των προϊόντων τους στην ελληνική επικράτεια.

Παράλληλα, η διοίκηση των ΕΛΤΑ βρίσκεται σε συζητήσεις και με άλλους ομίλους για την υπογραφή συμφωνιών που θα ενισχύσουν το ρόλο του Ομίλου στο last mile του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Οι συμφωνίες αναμένεται να έχουν σημαντική επίδραση και στα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας, καθώς τα έσοδα από τη διανομή λογαριασμών και αλληλογραφίας για μεγάλους πελάτες εκτιμάται ότι θα ξεπεράσουν τα 44 εκατ. ευρώ το 2021.

Η συμφωνία με την ΕΥΔΑΠ

Σημειώνεται πως στα Ελληνικά Ταχυδρομεία επιστρέφει η διανομή των λογαριασμών και της ΕΥΔΑΠ, καθώς με δικαστική απόφαση στα τέλη του περασμένου έτους, έκλεισε οριστικά μια διαμάχη που κράτησε περισσότερο από 2 χρόνια, γύρω από τον σχετικό διαγωνισμό της εταιρείας ύδρευσης.

Η απόφαση ανέδειξε οριστικά την προσφορά των ΕΛΤΑ ως απολύτως σύννομη και την πλέον συμφέρουσα οικονομικά, απελευθερώνοντας την ΕΥΔΑΠ να ολοκληρώσει τον διαγωνισμό για τη διανομή των λογαριασμών της.

Η εξέλιξη επιλύει ένα ζήτημα που είχε προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση στους καταναλωτές τους τελευταίους μήνες, λόγω αρρυθμιών που είχαν παρατηρηθεί στην ομαλή διανομή των λογαριασμών ύδρευσης, εξ αιτίας μιας σειράς ενστάσεων που είχαν υποβληθεί κατά της προσφοράς των ΕΛΤΑ προς την ΕΥΔΑΠ, εμποδίζοντας την εταιρεία ύδρευσης, να αποστέλλει εγκαίρως τους λογαριασμούς.

Διετία μετασχηματισμού και αλλαγής

Την τελευταία διετία, η διοίκηση των Ελληνικών Ταχυδρομείων, στο πλαίσιο του μετασχηματισμού του ομίλου, καταβάλει συστηματική προσπάθεια ώστε να συνδυάσει τον κοινωνικό ρόλο που ανέκαθεν διαδραμάτιζαν τα ΕΛΤΑ -με την κάλυψη κάθε γωνιάς της ελληνικής επικράτειας- με βέλτιστες υπηρεσίες οι ανταποκρίνονται στα απαιτητικά σύγχρονα δεδομένα.

Στο επίκεντρο των προσπαθειών αυτών, βρίσκεται, βέβαια ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός των ΕΛΤΑ, που ξεκίνησε με την εγκατάσταση του ρομποτικού συστήματος διαλογής αντικειμένων, και θα ξεδιπλωθεί τους προσεχείς μήνες με την υλοποίηση των προγραμμάτων του Ψηφιακού Ταχυδρόμου και των Smart Lockers.

Στόχος της διοίκησης των ΕΛΤΑ είναι, η αρχαιότερη ελληνική δημόσια εταιρεία, να εξελιχθεί σε έναν υπερσύχρονο, αξιόπιστο και πλήρως ανταγωνιστικό πάροχο υπηρεσιών, ο οποίος θα καλύπτει τις ταχυδρομικές ανάγκες των Ελλήνων πολιτών, προσφέροντάς τους παράλληλα, τη δυνατότητα να εξυπηρετήσουν, μέσω των νέων προηγμένων εφαρμογών, κάθε ανάγκη παράδοσης, παραλαβής και ηλεκτρονικής πληρωμής, διαμορφώνοντας νέα δεδομένα παροχής υπηρεσιών σε οποιοδήποτε σημείο της χώρας.

Διαβάστε ακόμη:

«Ποδαρικό» στις αγορές με 10ετές ομόλογο για έως 3 δισ. ευρώ

SHOPFLIX: Ως τον Μάρτιο στον «αέρα» το νέο marketplace που στήνουν Χρ. Καλογεράκης και όμιλος Μαρινάκη

Eξοικονομώ: 20.000 αιτήσεις στέλνουν στην… παράταση το δημοφιλές πρόγραμμα ενεργειακής αναβάθμισης