της Στεφανίας Σούκη

«Στην Αθήνα θα έχετε την ευκαιρία να επισκεφθείτε το κατάστημα- ναυαρχίδα της Folli Follie στην Ερμού για να απολαύσετε μία μοναδική εμπειρία αγορών από ένα ελληνικό, παγκοσμίου φήμης brand και να πάρετε μία γεύση από μόδα στην Ελλάδα».

Ετσι διαφημίζει πλέον στους Κινέζους πελάτες της την έξτρα υπηρεσία για αγορές στην Ελλάδα η Thomas Cook Κίνας, το λανσάρισμα της οποίας έγινε χθές στη Σαγκάη από τον διεθνή τουριστικό οργανισμό και την κινεζική Fosun.

Tι συνδέει τη Folli Follie με την βρετανική Thomas Cook; Η απάντηση έχει να κάνει με τη Fosun, η οποία συμμετέχει με ποσοστό 13,9% στον όμιλο Folli Follie, ενώ διατηρεί και συμμετοχή (έμμεση και άμεση) άνω του 8% (8,2%) στην Thomas Cook, μετά το 5% που είχε αποκτηθεί το Μάρτιο του 2015 έναντι 92 εκατ. λιρών.

thomas Cook

Από πλευράς της Folli Follie, ο ίδιος ο κ. Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, διευθύνων σύμβουλος του FF Group είχε δώσει μία πρώτη γεύση της επικείμενης συνεργασίας με τη Fosun στις αρχές του περασμένου καλοκαιριού, για συνέργειες στον τουριστικό κλάδο, χωρίς ωστόσο να εξειδικεύσει το είδος της συνεργασίας, με στόχο τη δημιουργία ”σύνθετων” πακέτων που θα συνδυάζουν shopping και διαμονή εντός κι εκτός Ελλάδας. Επιπλέον, η συμμετοχή του κινεζικού ομίλου στο μετοχικό κεφάλαιο του FF Group φαίνεται ότι έχει ανοίξει νέες προοπτικές για τον όμιλο Κουτσολιούτσου στο κομμάτι του τουρισμού (πέραν των tax free πωλήσεων που αντιστοιχούν σε σημαντικό κομμάτι επί του συνόλου). Στο πλαίσιο αυτό και με δεδομένη τη συμμετοχή της Fosun στο επενδυτικό σχήμα για την αξιοποίηση της έκτασης του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού, είναι δεδομένο και το ενδιαφέρον του ομίλου Folli Follie ειδικά σε ό,τι έχει να κάνει με το εμπορικό κομμάτι του έργου.

thomas cook1

Η Thomas Cook Kίνας

Οσον αφορά τώρα την Thomas Cook Kίνας, η Fosun, με σημαντική παρουσία στον ευρωπαϊκό τουριστικό κλάδο αφού διατηρεί συμμετοχή και στην Club Med, έκανε από κοινού χθές με την Thomas Cook την επίσημη παρουσίαση τoυ νέου εγχειρήματος, που αποτελεί joint venture μεταξύ των δύο ομίλων. Η Thomas Cook Κίνας άνοιξε τα γραφεία της στη Σαγκάη τον Οκτώβριο του 2015 και τώρα στοχεύει να αποτελέσει έναν ταξιδιωτικό όμιλο με ευρύ φάσμα υπηρεσιών εντός κι εκτός Κίνας. Εκτός Κίνας, η εταιρεία προσφέρει αυτή την στιγμή 90 πακέτα σε πάνω από 40 προορισμούς σε όλο τον κόσμο στην Νοτιοανατολική Ασία, την Ευρώπη και την Αμερική. Ειδικά όσον αφορά τα ταξίδια στην Ελλάδα τα πακέτα της Thomas Cook Κίνας αφορούν πέντε βασικούς προορισμούς -Αθήνα, Μύκονο, Σαντορίνη, Νάξο και Κρήτη και προσφέρονται και συνδυαστικά για περίοδο από 8 ημέρες και πάνω.

Στόχος του νέου εγχειρήματος των Thomas Cook και Fosun είναι να μεγαλώσουν το μερίδιό τους στην αναπτυσσόμενη κινεζική αγορά, δεδομένου ότι ολοένα και περισσότεροι Κινέζοι τουρίστες προτιμούν πλέον πιο ”προσωποποιημένες” εμπειρίες, σε σχέση με τα γκρούπ, με τα οποία ταξίδευαν μέχρι σήμερα.