Επιχειρήσεις

Γερμανικές ταξιδιωτικές start-ups ζητούν πίστωση χρόνου από την Google

  • newsroom


Οι γερμανικές start-ups ζητούν από την Google να επιδείξει την απαιτούμενη ηγεσία και αλληλεγγύη για να μην χρειαστεί να χρησιμοποιήσουν την κρατική βοήθεια που δέχθηκαν για να πληρώσουν τις οφειλές τους προς την εταιρεία

Γερμανικές ταξιδιωτικές start-ups ζητούν από την Google να μοιραστεί το βάρος που αντιμετωπίζουν λόγω της πανδημίας και να δείξει ευελιξία στις απαιτήσεις πληρωμών για να μην αναγκαστούν να της «παραδώσουν» την κρατική βοήθεια που λαμβάνουν.

Οι start-ups εταιρείες πληρώνουν στην Google εκατομμύρια ετησίως για τέλη διαφήμισης, έτσι ώστε να εμφανίζονται ψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης, σε διαφημιστικά banner αλλά και στην πλατφόρμα Hotel Finder ιδιοκτησίας της Google.

Αλλά όπως και ο υπόλοιπος κλάδος των ταξιδιών, έχουν υποστεί σοβαρό πλήγμα από την πανδημία. Είναι αναγκασμένες να επιστρέψουν χρήματα στους ταξιδιώτες και οι νέες κρατήσεις έχουν μειωθεί δραστικά.

Επιστολή της Γερμανικής Ένωσης start-ups προς τον επικεφαλής της Google, Φίλιπ Σνιντλερ καλεί την Google να περιμένει για τα διαφημιστικά χρήματα που της οφείλονται. Συγκεκριμένα, οι εταιρείες ζητούν από την Google να αναστείλει την εκτέλεση πληρωμών σε εκείνες τις εταιρείες που έχουν λάβει κρατική οικονομική ενίσχυση.

Επίσης, ζητούν από την Google να παρέχει ευελιξία για τις πληρωμές και τις χρεώσεις του πρώτου τριμήνου.

Όπως αναφέρεται στην επιστολή που επικαλείται το CNBC «Αν δεν υπάρξει μεγαλύτερη ευελιξία από την Google, πολλοί από τους διαφημιστικούς της συνεργάτες θα αναγκαστούν να χρησιμοποιήσουν κρατικά δάνεια για να πληρώσουν τα χρέη τους. Η άκρως απαραίτητη κρατική χρηματοδότηση από τους φορολογούμενους της Γερμανίας και των άλλων χωρών θα μεταφερθεί στα ταμεία της Google».

Την επιστολή που στάλθηκε από τη Γερμανική Ένωση Start-ups υπογράφουν οκτώ ταξιδιωτικές εταιρείες start-ups συμπεριλαμβανομένων της GetYourGuide και της Trivago. Οι εταιρείες αυτές έχουν κλείσει διαφημίσεις στην Google αξίας άνω των 80 εκατ. δολαρίων για το πρώτο τρίμηνο.

«Με έσοδα άνω των 41 δισ. δολαρίων το πρώτο τρίμηνο του 2020, η Google είναι ο κορυφαίος παίκτης στην παγκόσμια ψηφιακή οικονομία», αναφέρει η επιστολή. «Ως κοινοπραξία επιχειρήσεων που συμβάλλει στην υγεία και την ποικιλομορφία αυτής της οικονομίας, καλούμε την Google να επιδείξει την ηγεσία και την αλληλεγγύη που είναι απαραίτητη για να ξεπεράσουμε όλοι αυτούς τους δύσκολους καιρούς».