search icon

Επιχειρήσεις

Goop: Γιατί οι εργαζόμενοι εγκαταλείπουν την επιχείρηση της Γκουίνεθ Πάλτροου – Έχει χάσει 140 υπαλλήλους σε 2 χρόνια

Έπειτα από την εμφάνιση της πανδημίας τα πράγματα δεν πηγαίνουν και τόσο καλά για την εταιρεία της διάσημης ηθοποιού - Ποιο είναι το μεγάλο παράπονο των εργαζομένων της

Εδώ και χρόνια, η διάσημη ηθοποιός, Γκουίνεθ Πάλτροου, έχει αποφασίσει να αφήσει την υποκριτική, να απομακρυνθεί από τα λαμπερά φώτα του Χόλυγουντ και να επικεντρωθεί αποκλειστικά στην ανάπτυξη της δικής της επιχείρησης. Από το 2008, διαχειρίζεται τη νεοσύστατη εταιρεία της, ένα ηλεκτρονικό site με την ονομασία Goop το οποίο δίνει έμφαση στην ευεξία και γενικότερα σε έναν καλύτερο τρόπο ζωής.

Ένα διαφορετικό newsletter

Λέγεται πως για να πετύχει μια επιχείρηση θα πρέπει να έχει περισσότερα από ένα o στο όνομά της. Η Πάλτροου επέλεξε να βάλει δύο o ανάμεσα στα αρχικά του ονόματός της και έτσι, έφτιαξε τη Goop. Ξεκίνησε ως newsletter με χρηστικές και ενδιαφέρουσες προτάσεις το οποίο υποτίθεται ότι δημιουργούσε και έστελνε η ίδια από την … κουζίνα της. Με την πάροδο των χρόνων, η Goop εξελίχθηκε σε έναν πρωτότυπο συμβουλευτικό οδηγό με μεγάλη απήχηση που προωθούσε παράλληλα, εμπορικά αμφιλεγόμενες θεραπείες και προϊόντα ευεξίας.

Η αξίας της μικρής – αρχικά – αυτοκρατορίας της Πάλτροου, έφτασε να αποτιμάται σε περισσότερα από 430 εκατομμύρια δολάρια. Μάλιστα, λίγο πριν την εμφάνιση της πανδημίας και συγκεκριμένα το 2019, στον πέμπτο γύρο χρηματοδότησής της, η εταιρεία κατάφερε να συγκεντρώσει 53 εκατομμύρια δολάρια τα οποία και προστέθηκαν στη συνολική χρηματοδότησή της που ξεπερνούσε τα 135 εκατομμύρια δολάρια. «Είναι ωραίο να εργάζεσαι για μια διασημότητα και να βλέπεις από μέσα πως λειτουργεί ένα τόσο hot brand» δήλωσε στο BusinessInsider ένας πρώην εργαζόμενος της Goop.

Μαζικές παραιτήσεις ή απολύσεις;

Κάπως έτσι, το lifestyle blog με την υπογραφή της Πάλτροου, μετατράπηκε σταδιακά σε ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου που είχε υψηλό κύκλο εργασιών. Τα πράγματα όμως, άλλαξαν έπειτα από την εμφάνιση της πανδημίας. Ένα μεγάλο ποσοστό των υπαλλήλων της Goop είτε αποφάσισε να την εγκαταλείψει είτε σύμφωνα με αποκαλύψεις … εξαναγκάστηκε να την εγκαταλείψει. Σημειώνεται, πως το 2019, οι εργαζόμενοι στην εταιρεία της γνωστής ηθοποιού, υπολογίζονταν σε περίπου 250. Aπό το Σεπτέμβριο του 2019 όμως, μέχρι και σήμερα, τουλάχιστον 140 υπάλληλοι της Goop φαίνεται πως έχουν απολυθεί ή παραιτηθεί από την εταιρεία. Μεταξύ αυτών, μάλιστα, και υψηλόβαθμα στελέχη της όπως VP, διευθυντές αλλά και ορισμένοι από τους πιο αγαπημένους συνεργάτες της Πάλτροου.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η απόλυση του CTO της εταιρείας. Μπορεί ο Ραμίρεζ να ήταν εκείνος χάρη στον οποίο η Goop μετατράπηκε σε μια επιτυχημένη μάρκα ψηφιακών μέσων και ηλεκτρονικού εμπορίου και υπό την ηγεσία του, η τεχνική ομάδα της δημοφιλούς εταιρείας να αυξήθηκε από τα 8 στα 45 άτομα ωστόσο, από ότι φαίνεται όλα αυτά δεν ήταν αρκετά για την Πάλτροου. Έτσι, ο άλλοτε αγαπημένος συνεργάτης της, αναγκάστηκε να αποχωρήσει από την εταιρεία. Και ενώ η Covid-19 σάρωνε τις ΗΠΑ, τα καταστήματα λιανικής πώλησης της Goop δεν μπόρεσαν να ξεφύγουν από τις επιπτώσεις της πανδημίας. Το 2020, η εταιρεία έκλεισε προσωρινά και τα επτά καταστήματά της εκ των οποίων δύο έκλεισαν οριστικά λίγο αργότερα.

Το παράπονο των εργαζομένων

Εργαζόμενοι όμως, υποστηρίζουν πως αρκετά από τα προβλήματα που βγήκαν στην επιφάνεια εξαιτίας της πανδημίας, προϋπήρχαν. Το μεγαλύτερο πρόβλημα και συγχρόνως, «παράπονο» των εργαζομένων από την Πάλτροου, φαίνεται πως σχετίζεται με τους μισθούς και τις χρηματικές απολαβές. Σύμφωνα με αποκαλύψεις, οι αμοιβές που έδινε η Πάλτροου ήταν σαφώς μικρότερες σε σύγκριση με τα βιομηχανικά πρότυπα. Πρώην υπάλληλοι της Goop ανέφεραν πως ένιωθαν ότι πληρώνονται 40% λιγότερο σε σύγκριση με υπαλλήλους άλλων εταιρειών σε παρόμοιες θέσεις. Συγκεκριμένα, τρεις πρώην υπάλληλοι που παραιτήθηκαν πρόσφατα από την εταιρεία υποστήριξαν πως έλαβαν την εν λόγω απόφαση κυρίως επειδή οι κόποι τους ποτέ δεν ανταμείφθηκαν και αισθάνονταν υποτιμημένοι. Τονίζουν μάλιστα, πως η πραγματική νοοτροπία που κρύβεται πίσω από την Goop έρχεται σε αντίθεση με την εικόνα της ως μάρκα που υποτίθεται πως έχει ως επίκεντρο την «ευεξία, την ψυχική υγεία καθώς και την ηρεμία» των ανθρώπων.

Διαβάστε ακόμη:

Σχέδιο για επίδομα «μεσαίας τάξης» με εισοδήματα πάνω και… από 30.000  ευρώ

Evergrande: Η κρίση εξαπλώνεται – Κι άλλη εταιρεία ακινήτων αθέτησε πληρωμή

Ρεύμα: Πώς θα μειωθούν οι λογαριασμοί από τις νησιωτικές διασυνδέσεις

Exit mobile version