Έτοιμη να «κατακτήσει» την τεράστια αγορά για υπηρεσίες ταξί του Λονδίνου είναι η ΜyTaxi, θυγατρική του γερμανικού κολοσσού Daimler.

Μετά την εξαγορά της αγγλικής Hailo πέρυσι το καλοκαίρι, έχει ήδη ενσωματώσει στο λειτουργικό του MyTaxi τους 17.000 οδηγούς που χρησιμοποίησαν το Hailo και μέσα στις επόμενες ημέρες θα βγει στους δρόμους για να κερδίσει τους πελάτες του Ηνωμένου Βασιλείου, δήλωσε στο Bloomberg ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, με έδρα στο Αμβούργο, Andrew Pinnington. Στην Ιρλανδία 10.000 οδηγοί έχουν ήδη εγγραφεί στο mytaxi. 

Εκτός από το Λονδίνο και το Δουβλίνο, οι χρήστες του mytaxi μπορούν να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή για να καλέσουν ταξί στη Ρώμη, το Βερολίνο, τη Μαδρίτη, τη Βιέννη, τη Βαρσοβία, τη Στοκχόλμη και τη Λισαβόνα.

«Από την ανακοίνωση της συγχώνευσης της Hailo με το mytaxi, έχουμε εργαστεί αδιάκοπα για να γίνει το mytaxi διαθέσιμο στο Λονδίνο και την Ιρλανδία», δήλωσε ο Andrew Pinnington, Διευθύνων Σύμβουλος της mytaxi. «Το Λονδίνο είναι η μεγαλύτερη και πιο σημαντική φορολογική αγορά στην Ευρώπη. Για αυτό τον λόγο η σημερινή ημέρα αποτελεί ορόσημο στην ιστορία της mytaxi. Είμαστε στην πολύ ευχάριστη θέση, να έχουμε τη δυνατότητα να παρέχουμε στους χρήστες μας την υπηρεσία mytaxi, σε περισσότερες από 50 ευρωπαϊκές πόλεις σε εννέα – και σύντομα δέκα – χώρες».

andrew

Ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής είναι η Uber με πάνω από 30.000 οδηγούς ταξί να κυκλοφορούν στην πρωτεύουσα του Ηνωμένου Βασιλείου.

Η Hailo, η οποία μπήκε στο παιχνίδι το 2011, είχε παράλληλα παρουσία στις ΗΠΑ και τον Καναδά μέχρι το 2014, όταν αποχώρησε για να επικεντρωθεί στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία και την Ισπανία.

Η MyTaxi, που έχει πάνω από 120.000 καταχωρημένους οδηγούς και πάνω από 6 εκατομμύρια χρήστες, τροφοδοτεί τη Daimler με δισεκατομμύρια δεδομένων σχετικά με το πώς μετακινούνται οι άνθρωποι στις ευρωπαϊκές πόλεις. ‘Ετσι βοηθά τον γερμανικό κολοσσό στα σχέδιά του για ανάπτυξη στην καινοτόμα αγορά των αυτοοδηγούμενων αυτοκινήτων.

Η MyTaxi ιδρύθηκε το 2009 προσφέροντας υπηρεσίες ταξί μέσω ηλεκτρονικών εφαρμογών και εξαγοράστηκε από την Daimler το 2014, στο πλαίσιο της επέκτασης των δραστηριοτήτων της γερμανικής εταιρείας στην εν λόγω αγορά.

Το καλοκαίρι του 2016 η MyTaxi εξαγόρασε την αγγλική Hailo, η οποία επίσης δραστηριοποιείται στον ίδιο χώρο. Η εξαγορά αυτή έδωσε στη θυγατρική της Daimler 100.000 οδηγούς ταξί σε 50 πόλεις και σε εννέα χώρες.

Η εταιρεία έγινε ευρέως γνωστή και στην Ελλάδα, μετά το πρόσφατο deal με την Taxibeat. Η ελληνική εφαρμογή για υπηρεσίες ταξί πέρασε στα χέρια της Mytaxi, σε ένα deal που έφθασε τα 40 εκατ. ευρώ.

Η MyTaxi έχει πλέον παρουσία σε 10 ευρωπαϊκές χώρες μεταξύ των οποίων η Γερμανία, η Ιρλανδία, η Ιταλία, η Ισπανία, η Πολωνία και πλέον η Ελλάδα. Σύμφωνα με τον CEO επόμενος στόχος για το άμεσο μέλλον είναι η εξάπλωσή της στην Σκανδιναβία και την Ανατολική Ευρώπη. Παράλληλα, επεξεργάζεται και την είσοδό της στη Γαλλία.

Ο. Μπαλαφούτη