Καλύτερα του προβλεπόμενου αποδείχθηκαν τα οικονομικά μεγέθη της Procter & Gamble (P&G) για το β΄ τρίμηνο, χάρη στην αύξηση των τιμών σε διάφορα προϊόντα, όπως οι οδοντόπαστες Crest και οι πάνες Pampers.

Συγκεκριμένα, τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 3,38 δισ. δολάρια ή σε 1,37 δολάριο/μετοχή έναντι 3,05 δισ. δολαρίων το αντίστοιχο διάστημα του 2022. Το συγκεκριμένο ποσό ήταν υψηλότερο και έναντι των εκτιμήσεων (1,32 δολ/μετοχή).

Από την πλευρά τους, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 5% και διαμορφώθηκαν σε 20,55 δισ. δολάρια έναντι των αναμενόμενων 19,98 δισ. δολαρίων.

Εδώ και περίπου δύο χρόνια, πάντως, η P&G προβαίνει σε διαδοχικές αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων της, σε μια προσπάθεια άμβλυνσης του κόστους παραγωγής.

Κι αυτό ήδη αντανακλάται στον όγκο των πωλήσεων, ο οποίος κατέγραψε πτώση για 5ο διαδοχικό τρίμηνο, σημειώνοντας κάμψη κατά 1%.

Για την περίοδο Ιουλίου 2023 – Ιουνίου 2024, η P&G εκτίμησε ότι τα έσοδα θα αυξηθούν κατά 3% έως 4%. Οι αναλυτές της Wall Street είχαν βάλει τον πήχη πέριξ του 4,5%.

Τα κέρδη ανά μετοχή, επίσης, αναμένεται να ενισχυθούν κατά 6% έως 9%, δηλαδή εντός του ορίου πρόβλεψης των αναλυτών (8,8%).

Διαβάστε ακόμα

Τι λένε τα νούμερα του τουρισμού, το νέο ματς της Τράπεζας Πειραιώς με τον Ηλιόπουλο, οι Porsche, το χάος του Ελαιώνα και μία… κάψα

Ενισχύει την παρουσία της στο Χ.Α. η πληροφορική – Δύο μετατάξεις και προοπτική νέων εισαγωγών (pic)

Τράπεζες: Στο «φως» οι επιδόσεις στα stress tests της ΕΚΤ – Πάνω από τη βάση με… ατού τα εμπορικά ακίνητα

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ