Σε αύξηση των τιμών 9%, κατά μέσο όρο, για τα προϊόντα της παγκοσμίως προχωρά η αλυσίδα των καταστημάτων IKEA, λόγω του αυξημένου κόστους από την κρίση στην εφοδιαστική αλυσίδα.

Όπως και άλλες εταιρείες με μικρά περιθώρια κέρδους, η Ikea, που είναι η μεγαλύτερη δύναμη στα έπιπλα παγκοσμίως, δυσκολεύεται να απορροφήσει το αυξημένο κόστος που φέρνουν τα προβλήματα στις παγκόσμιες εφοδιαστικές αλυσίδες.

Οι αυξήσεις τιμών 9% θα την βοηθήσουν να αντισταθμίσει τα σημαντικά υψηλότερα κόστη μεταφοράς και πρώτων υλών. Η εταιρεία αναφέρει ότι διατήρησε τις τιμές της σταθερές από την αρχή της πανδημίας, όμως πλέον δεν μπορεί να συνεχίσει να απορροφά τα σχετικά κόστη.

«Δυστυχώς, τώρα, για πρώτη φορά από τη στιγμή που υψηλότερα κόστη άρχισαν να επηρεάζουν την παγκόσμια οικονομία, πρέπει να μετακυλίσουμε μέρος αυτού του αυξημένου κόστους στους πελάτες μας», αναφέρει σε δήλωσή του ο Tolga Öncü, διευθυντής λιανικής της Ikea. Όπως εξηγεί, η κίνηση αυτή θα διασφαλίσει «την ανταγωνιστικότητα και την βιωσιμότητα» της Ikea, προσθέτοντας όμως ότι «τα προσιτά προϊόντα θα είναι πάντα ένας ακρογωνιαίος  λίθος για εμάς».

Όπως αναφέρει το cnn.com, η Ikea διαπιστώνει πρωτοφανή ζήτηση για προϊόντα που έχουν να κάνουν με το σπίτι, όπως έπιπλα, αποθηκευτικό εξοπλισμό και είδη που σχετίζονται με τα οικιακά γραφεία, με αποτέλεσμα να μην μπορεί πάντα να καλύψει τη ζήτηση.

«Πρόθεσή μας είναι να επιστρέψουμε στον πελάτη οποιαδήποτε μείωση στις τιμές κι αν προκύψει», είπε ο Öncü.

Διαβάστε ακόμα:

Πλειστηριασμοί: Πάνω από 4.000 μόνο για το πρώτο δίμηνο – Με ποια «επώνυμα» σφυριά ξεκινά η νέα χρονιά (pics)

Στο τραπέζι νέα μέτρα στήριξης εργαζομένων και επιχειρήσεων

Toυρκία: Σπάει τα κοντέρ ο πληθωρισμός στο 36,08% τον Δεκέμβριο