Σε μία κίνηση «ματ» που πλέον την καθιστά απόλυτη κυρίαρχο και στη λιανική στη χώρα μας, η Delivery Hero, μητρική της efood, προχωρά στην εξαγορά εταιρειών του ομίλου Μούχαλη αποκτώντας πάνω από 500 σημεία, καταστήματα, περίπτερα και διάσπαρτα ανά τη χώρα hubs. Μία κίνηση που εξυπηρετεί στο να «μαζέψει» την μικρή λιανική που τζιράρει αρκετά δισ. ευρώ το χρόνο και στην οποία ο όμιλος Μούχαλη είχε σημαντική θέση, προωθώντας το αποκαλούμενο quick commerce μέσα απ’ την πλατφόρμα της.

Σημειωτέον πως ήδη efood και kiosky’s συνεργάζονταν στην Αττική τους τελευταίους μήνες όταν και λανσαρίστηκε η υπηρεσία άμεσης παράδοσης προϊόντων παντοπωλείου μέσα απ’ την πλατφόρμα της efood.

Επίσης με δεδομένο ότι η efood έχει συνεργασία με τη μεγαλύτερη αλυσίδα του οργανωμένου λιανεμπορίου της χώρας, τον Σκλαβενίτη, γίνεται άμεσα αντιληπτό ότι η εταιρεία τεχνολογίας πλέον αποκτά κομβικό ρόλο στο σύνολο της λιανικής.

Πέραν της λιανικής, όμως, η efood ενισχύει ακόμα περισσότερο τη θέση της στο Online delivery μιας που η συμφωνία αφορά και τις πλατφόρμες του ομίλου Μούχαλη, etable και delivery.gr.

Οι πληροφορίες για το «φλερτ» των δύο πλευρών που διακινούνταν απ’ τον περασμένο Μάιο επιβεβαιώθηκαν και επισήμως σήμερα με τη δημοσιοποίηση εκ μέρους της Delivery Hero στον Τύπο της κοινοποίησης της συμφωνίας  στην Επιτροπή Ανταγωνισμού.

Σύμφωνα με αυτή η συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών έγινε στις 2 Σεπτεμβρίου και ακολούθησε η κοινοποίηση στην Επιτροπή Ανταγωνισμού την 1η Οκτωβρίου.

Όπως σημειώνεται η συμφωνία αγοραπωλησίας προβλέπει την απόκτηση του αποκλειστικού ελέγχου των εταιρειών Άλφα διανομές, που έχει συνεργασία με κορυφαίες εταιρείες από όλους τους κλάδους στον τομέα διανομής προϊόντων σε σημεία μικρής λιανικής (περίπτερα, μίνι μάρκετ), την εταιρεία ΙΝΚΑΤ, που έχει ως αντικείμενο την ανάπτυξη του δικτύου των καταστημάτων Kiosky’s, την εταιρεία delivery.gr  ΙΚΕ και την e-table, που δραστηριοποιείται στις κρατήσεις σε εστιατόρια.

Το ύψος της συναλλαγής δεν έχει γίνει γνωστό.

 

Διαβάστε ακόμη:

Συναγερμός για το ενεργειακό σοκ: Μέτρα «τύπου πανδημίας» εν όψει

Μιχάλης Στασινόπουλος: Γιατί επενδύσαμε €1,5 δισ. την τελευταία οκταετία

Στην Ελλάδα το ΗΒΟ Max – Αυξάνεται ο ανταγωνισμός στη συνδρομητική τηλεόραση