Στην εκτέλεση ενός νέου επενδυτικού πλάνου για φέτος και του χρόνου, που θα φθάσει τα 75 εκατ. ευρώ, προχωρά η Coca Cola 3Ε.

Οι νέες επενδύσεις θα επικεντρωθούν μεταξύ άλλων στο megaplant στο Σχηματάρι, προκειμένου να αυξηθεί η παραγωγική δυναμικότητα και παράλληλα να μπορούν να παραχθούν νέοι κωδικοί, όπως εξήγησε η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, κα Μαρία Αναργύρου Νίκολιτς, στο πλαίσιο της χθεσινής εκδήλωσης της Coca Cola 3Ε για την παρουσίαση της έρευνας που εκπόνησε το ΙΟΒΕ για το αποτύπωμα της εταιρείας στην ελληνική οικονομία και κοινωνία την τελευταία τριετία.

«Εστιάζουμε στην ανάπτυξή μας μέσα απ’ τη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων μας», υπογράμμισε αρκετές φορές η κα Αναργύρου Νίκολιτς, θέλοντας έτσι να δώσει έμφαση στη μετεξέλιξη πλέον της Coca Cola 3E σε μία εταιρεία με προϊόντα 24/7 που ξεκινά απ’ το νερό, τα ροφήματα και τον καφέ, τα αναψυκτικά, τα ενεργειακά ποτά ως και τα αλκοολούχα.

Μεταξύ των νέων επενδυτικών κινήσεων είναι και μία νέα γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο, η οποία αναμένεται να εγκατασταθεί το προσεχές διάστημα, απάντησε στο newmoney η κα Αναργύρου Νίκολιτς.

Επίσης, ένα μεγάλο κομμάτι του επενδυτικού σχεδίου θα κατευθυνθεί στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας. Ήδη, όπως σημείωσε, έχουν ξεκινήσει εργασίες για τη δημιουργία δικτύου 5G στο εργοστάσιο στο Σχηματάρι, κάτι που αναμένεται να βάλει την παραγωγική διαδικασία στη νέα εποχή με μεγαλύτερους αυτοματισμούς, εξ αποστάσεως έλεγχο, κοκ.

Η κα Αναργύρου Νίκολιτς εξάλλου υπενθύμισε πως στην κατά τα άλλα δύσκολη τριετία 2019 – 2021 εκτελέστηκε επίσης ένα πρόγραμμα επενδύσεων συνολικού ύψους 75 εκατ. ευρώ, στο οποίο είχε συμπεριληφθεί και η νέα γραμμή παραγωγής για το ενεργειακό ποτό monster, το οποίο παράγεται απ’ το α’ τρίμηνο του ‘21 στο Σχηματάρι και εξάγεται σε όλη την Ευρώπη.

Επίσης, στα projects που θα τρέξουν το επόμενο διάστημα είναι η τοποθέτηση Φωτοβολταϊκών Συστημάτων μέσω συστήματος net metering στο εργοστάσιο στο Σχηματάρι. Σύμφωνα με την κα Αναργύρου Νίκολιτς, η συγκεκριμένη επένδυση θα φθάσει τα 2 εκατ. ευρώ.

Παράλληλα, ένα τμήμα του επενδυτικού πλάνου αναμένεται να «εργαλειοποιηθεί» και για την ενίσχυση του HORECA μέσω ενός προγράμματος για νέα ψυγεία και την εκπαίδευση συνεργατών, με την κα Αναργύρου Νίκολιτς μάλιστα να εκτιμά ότι και του χρόνου θα υπάρξει μία πολύ ισχυρή τουριστική σαιζόν.

Σε ό,τι αφορά την επέκταση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου, η κα Αναργύρου Νίκολιτς εστίασε στα νέα λανσαρίσματα που ετοιμάζει η εταιρεία, όπως αυτήν του premium Caffe Vergnano 1882, που δρομολογείται για τις αρχές του 2023. Στην ιταλική εταιρεία ο όμιλος έχει αποκτήσει ήδη συμμετοχή 30%. Επίσης, νέες κινήσεις αναμένονται σε όλο το κομμάτι του mixability, των αναψυκτικών με τα αλκοολούχα δηλαδή, χωρίς ωστόσο να προβαίνει η ίδια σε διευκρινίσεις.

Ανατιμήσεις

Η διοίκηση της Coca Cola 3Ε πάντως φαίνεται να ποντάρει πολλά στην τουριστική σαιζόν και του χρόνου, με δεδομένο πως η διευθύνουσα σύμβουλός της παραδέχθηκε πως ο πληθωρισμός δεν πρόκειται να αφήσει ανεπηρέαστο κάποιο προϊόν. «Στόχος μας είναι μέσα απ’ το χαρτοφυλάκιό μας να έχουμε προσιτές προτάσεις για όλους», τόνισε.

Είπε πως φέτος οι μεσοσταθμικές αυξήσεις, τις οποίες επέβαλε στους τιμοκαταλόγους η εταιρεία, έφθασαν το 6,9%, ενώ απέφυγε να τοποθετηθεί για πιθανές νέες ανατιμήσεις. «Την ίδια ώρα, όμως, προσπαθούμε να υποστηρίξουμε με προσφορές τους καταναλωτές σε όλα τα κανάλια», τόνισε.

Το αποτύπωμα

Σύμφωνα με την έρευνα του ΙΟΒΕ που παρουσιάστηκε χθες, η άμεση, έμμεση και προκαλούμενη επίδραση στην ελληνική οικονομία από το σύνολο της αξίας της Coca Cola στην Ελλάδα άγγιξε τα 1,3 δισ. ευρώ (0,7% του ΑΕΠ).

Διαβάστε ακόμη:

Μύκονος: Το «πριγκιπικό» ακίνητο στα Ματογιάννια ξανά στο σφυρί (pic)

Four Seasons Yachts: Ερχονται τα πλωτά ξενοδοχεία

Το πλαφόν στο φυσικό αέριο συνεχίζει να διχάζει την ΕΕ – Νέο έκτακτο συμβούλιο υπουργών σε έναν μήνα