Σε game changer για το μέλλον της Παπουτσάνης εξελίσσεται το Αρκάδι με το οποίο η εισηγμένη στο ΧΑ εταιρεία βγαίνει απ’ τα στεγανά της και μπαίνει δυναμικά πλέον στην αγορά των οικιακών απορρυπαντικών. Μία αγορά συνολικού ύψους 180 εκατ. ευρώ απ’ την οποία φιλοδοξεί να κερδίσει ένα μερίδιο 5% καθώς ετοιμάζεται να λανσάρει τα νέα προϊόντα που κυκλοφόρησε, απορρυπαντικά για τα ρούχα και το πλυντήριο πιάτων, με το σήμα «Αρκάδι».

Παράλληλα όμως η εξαγορά της ελληνικής εταιρείας στα τέλη του 2022 σηματοδότησε και μία στροφή στη στρατηγική της διοίκησης προτάσσοντας τα επώνυμα προϊόντα, είτε αυτά πωλούνται στα ράφια των Σούπερ Μάρκετ είτε στο HORECA.

Κάπως έτσι τα επώνυμα προϊόντα έφθασαν το 2023 να αντιστοιχούν στο 35% επί των συνολικών πωλήσεων της εισηγμένης, όταν ένα χρόνο πριν ήταν στο 22%.

«Ο στόχος πλέον είναι οι πωλήσεις να είναι 50-50», εξηγούσε  χθες στο περιθώριο της παρουσίασης της Παπουτσάνης στην ΕΘΕ ο διευθύνων σύμβουλος κ. Μενέλαος Τασόπουλος (κεντρ. φωτ.). Κάτι που όπως σημείωσε ο ίδιος θα επιτευχθεί οργανικά ως το 2026 ή μέσω εξαγοράς εταιρείας με δικό της brand, όπως συνέβη με το Αρκάδι. «Εάν βρούμε αυτή την ευκαιρία τότε ο στόχος του 50-50 θα έχει επιτευχθεί το 2025», σημείωνε.

Σύμφωνα με τον ίδιο μάλιστα σήμερα υπάρχουν 2-3 ελληνικές εταιρείες με αξιοσημείωτη παρουσία στην αγορά. «Με το Αρκάδι έχουμε μπει ήδη στην κατηγορία του home care λαμβάνοντας έτσι θέση σε μία αγορά ύψους 500 εκατ. ευρώ!», τόνισε.

«Μπαίνουμε με τρεις κωδικούς σε μια κατηγορία, που ήμασταν μόνο με το απορρυπαντικό για βρέφη, διεκδικώντας μερίδια αγοράς με ποιοτικά προϊόντα και με μια τιμολογιακή πολιτική που δεν θα είναι τέτοια ώστε να μας καθιστά τους πιο ακριβούς» ανέφερε αργότερα κατά τη διάρκεια της παρουσίασης στους Θεσμικούς Επενδυτές.

Η χρονιά φέτος πάντως ξεκινάει με μία σημαντική συμφωνία με μεγάλη πολυεθνική που αφορά το σκέλος της παραγωγής φασόν, για τρίτους. Το deal ύψους 6 εκατ. ευρώ για παραγωγή συγκεκριμένων προϊόντων φέτος, αναμένεται να αναπληρώσει το χαμένο έδαφος που υπήρξε πέρυσι στη συγκεκριμένη κατηγορία και παράλληλα, όπως εξηγούσε στο newmoney ο κ. Τασόπουλος θα αποτελέσει «πιλότο» για περαιτέρω εμβάθυνση της συνεργασίας με τη συγκεκριμένη πολυεθνική. Δεσμεύθηκε δε να ανακοινώσει το όνομα της εταιρεία εντός του επόμενου μήνα, μόλις ξεκινήσει η παραγωγή των συγκεκριμένων προϊόντων.

Ως εκ τούτου κατά τη χθεσινή παρουσίαση ο κ. Τασόπουλος προέβλεψε συντηρητικά πως τα έσοδα της Παπουτσάνης για τη χρήση του 2024 θα επανέλθουν στα επίπεδα των 70 εκατ. ευρώ. Με σημαντικά μειωμένο το ενεργειακό κόστος, τις τιμές των πρώτων υλών (με εξαίρεση το ελαιόλαδο που είναι σε ιστορικά υψηλά επίπεδα) αλλά και μείωση του κόστους παραγωγής λόγω  του σημαντικού επενδυτικού πλάνου συνολικού ύψους 25 εκατ. ευρώ της προηγούμενης τριετίας αναμένονται βελτιωμένα αποτελέσματα και στην κερδοφορία.

Γι’ αυτό και ο κ. Τασόπουλος τόνισε πως στόχος και φέτος είναι η διανομή μερίσματος 0,05 ευρώ ανά μετοχή.

Σε ό,τι αφορά τις επενδύσεις που γίνονται στο εργοστάσιο, σημείωσε πως για φέτος έχουν δρομολογηθεί παρεμβάσεις συνολικού ύψους 5,5 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων μια επένδυση σε φωτοβολταϊκά ύψους 1 εκατ. ευρώ που θα μειώσουν περαιτέρω το ενεργειακό κόστος.

Διαβάστε ακόμη

Θετικά τα μηνύματα από το συνέδριο της JP στη Νέα Υόρκη – Ποια θέματα μονοπώλησαν το ενδιαφέρον των επενδυτών

Ποιες φορολογικές δηλώσεις θα συμπληρώνει και θα υποβάλει από μόνη της η Eφορία

Μυτιληναίος: Στόχος το 30% στην αγορά ηλεκτρισμού έως το 2026 – Kοντράρει τη ΔΕΗ στα μερίδια αγοράς

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ