search icon

Επιχειρήσεις

Νέα μελέτη: Τι αποκαλύπτει για τον ψηφιακό μετασχηματισμό στις ελληνικές επιχειρήσεις

Mελέτη των Found.ation και EIT Digital καταγράφει τις απόψεις των στελεχών ελληνικών επιχειρήσεων παρουσιάζοντας ενδιαφέροντα συμπεράσματα, αναλύσεις και τάσεις της εποχής

Για έκτη συνεχή χρονιά, το Found.ation με την υποστήριξη του ευρωπαϊκού οργανισμού EITDigital, παρουσιάζει το Digital Transformation in Greece report, που αποκαλύπτει ενδιαφέρουσες πτυχές σχετικά με τον ψηφιακό μετασχηματισμό στις ελληνικές επιχειρήσεις.

Οι περισσότεροι οργανισμοί έχουν πλέον μπει σε πορεία ψηφιακού μετασχηματισμού, είναι όμως όσο ψηφιακά ώριμοι χρειάζεται για να φτάσουν τον στόχο τους και, έχουν χτίσει την κατάλληλη εταιρική κουλτούρα για να το καταφέρουν;

Το report παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια του ετήσιου Digital Transformation Conference που διοργανώνει το Found.ation με την υποστήριξη του EIT Digital και την παρουσία διακεκριμένων ομιλητών από τον χώρο των επιχειρήσεων. Βασίζεται σε έρευνα που παρέχει μία πολύτιμη ματιά στο ελληνικό επιχειρηματικό οικοσύστημα, καθώς το δείγμα αποτελείται από στελέχη μεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων.

Εξετάζει τον βαθμό στον οποίο εταιρείες και μεγάλοι οργανισμοί έχουν υιοθετήσει διαδικασίες ψηφιακού μετασχηματισμού και επισημαίνει τις προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπιστούν.

Στο Digital Transformation in Greece 2022/2023 αναλύονται εκτενώς οι διαστάσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού στη χρονική περίοδο που βρισκόμαστε, ενώ σκιαγραφείται και η κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα, τόσο στο δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα.

Επίσης, περιλαμβάνονται άρθρα γνώμης από στελέχη εταιρειών, όπως οι Deloitte, Cardlink και Stanton Chase, οργανισμών όπως οι ΣΕΒ και European Digital SMEs Alliance, αλλά και του Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκου Πιερρακάκη, ο οποίος αναδεικνύει την ψηφιακή πρόοδο που επιτεύχθηκε στην Ελλάδα τα τελευταία τρία χρόνια, με κυρίαρχο σημείο αναφοράς την απογείωση του αριθμού των ψηφιακών συναλλαγών πολιτών και επιχειρήσεων.

Όπως κάθε χρόνο, στο report παρουσιάζονται κυρίαρχα θέματα στα οποία οι επιχειρήσεις πρέπει να στρέψουν την προσοχή τους, με σημαντικότερο φέτος την εξήγηση της σημασίας των Digital Cultures και του Digital Transformation Maturity των οργανισμών, αλλά και την ανάδειξη της χρησιμότητας των ψηφιακών εργαλείων.

Μερικά από τα σημαντικότερα σημεία του report:

Οι εργαζόμενοι πρέπει να ενθαρρυνθούν ώστε να κατανοήσουν τις δυνατότητες των αναδυόμενων τεχνολογιών, πριν οραματιστούν καινούριες και χρήσιμες εφαρμογές τους. Αν και οι περισσότερες επιχειρήσεις τους παρέχουν κατάρτιση (κυρίως σε προγράμματα παραγωγικότητας και τεχνικές δεξιότητες), οι εργαζόμενοι προτιμούν να επικεντρώνονται σε δεξιότητες που σχετίζονται με την ηγεσία, την καινοτομία και τη δημιουργικότητα και επιθυμούν να μάθουν περισσότερα για νέες τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη, τα Big Data ή ακόμη και το Blockchain.

Οι δεξιότητες βρίσκονται, σε κάθε περίπτωση, στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των οργανισμών σε πολλά επίπεδα.

«Περνώντας δύο χρόνια γεμάτα προκλήσεις, έχουμε περισσότερες από αρκετές αποδείξεις ότι δεν υπάρχουν δεξιότητες που δεν μπορούν να θεωρηθούν ξεπερασμένες. Επιπλέον, υπάρχουν πολλές διαφορετικές κατηγορίες δεξιοτήτων και δεν είναι όλες ισότιμες όταν πρέπει να μιλήσουμε για την ψηφιακή ωριμότητα των εταιρειών.

Ο εντοπισμός και η ανάπτυξη των σωστών είναι κάτι όχι τόσο εύκολο όσο μπορεί να φαίνεται» αναφέρεται στον πρόλογο που υπογράφει ο Φίλιππος Ζακόπουλος, Managing Partner του Found.ation.

Το Digital Transformation in Greece 2022/2023 report αποτελεί πρωτότυπη μελέτη του Found.ation, που φέτος υλοποιείται με την υποστήριξη των Deloitte, Cardlink και Stanton Chase.

Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρο το report εδώ

Διαβάστε ακόμη:

Φυσικό αέριο: «Βουτιά» κάτω από τα €100 – Προς νέο ρεκόρ οι εισαγωγές LNG

Μητσοτάκης: Το Market Pass δεν είναι προεκλογικό αντίδωρο – Ενοχλήθηκαν οι αριστεροί του χαβιαριού

«Τέλος εποχής» για τις αρνητικές αποδόσεις στα ομόλογα – Από τα $11 τρισ. έχουν απομένει μόλις… $686 δισ.

Exit mobile version