Τα TGI Fridays™ ανέθεσαν στη Warply το σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη διαχείριση του νέου προγράμματος επιβράβευσης πελατών “Fridays™ Club”.

Πρόκειται για ένα μοναδικό πρόγραμμα loyalty που προσφέρει επιβράβευση και προνόμια στα μέλη του κάθε φορά που επισκέπτονται το αγαπημένο τους κατάστημα TGI Fridays™ σε όλη την Ελλάδα.

Το νέο πρόγραμμα λανσαρίστηκε πρόσφατα, μαζί με την καινούργια εφαρμογή για κινητά Fridays™ Club” και έχει ήδη πάνω από 120.000 χρήστες.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, τα TGI Fridays™ επέλεξαν την loyalty & customer engagement πλατφόρμα Warply Engage, για την επιβράβευση των πελατών, τις αποκλειστικές προσφορές για τα μέλη και τις επικοινωνίες συμπεριλαμβανομένων push notifications, in-app campaigns, newsletters καθώς και engaging in app games.

Διαβάστε ακόμη

Οι ακτοπλόοι, το Μαξίμου και η Επιτροπή Ανταγωνισμού, η Intrakat και οι ΑΠΕ, ο κροίσος της Ενέργειας και η χαρά των δικηγόρων 

Πλειστηριασμοί: Στις… εκπτώσεις η «πινακοθήκη» του Παναγιώτη Νίκα (pics)

Ξεκινούν από τα νομικά πρόσωπα οι παρατάσεις στις φορολογικές δηλώσεις

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ