Επιχειρήσεις

Ο ΟΠΑΠ στο πλευρό των συνεργατών του με νέα μέτρα στήριξης 

  • newsroom


Κύριος στόχος των μέτρων στήριξης είναι η τόνωση της ρευστότητας και η ελάφρυνση των υποχρεώσεων των συνεργατών του ΟΠΑΠ

Ο ΟΠΑΠ υλοποιεί σειρά νέων μέτρων στήριξης για το δίκτυο των καταστημάτων ΟΠΑΠ και PLAY, με βασικό γνώμονα την στήριξη των συνεργατών του, οι οποίοι δοκιμάζονται από τις οικονομικές προκλήσεις και τις πληθωριστικές πιέσεις που επικρατούν στην αγορά.

Τα νέα οικονομικά μέτρα παρουσιάστηκαν πρόσφατα στους πράκτορες του ΟΠΑΠ από στελέχη της εταιρείας. Κύριος στόχος τους είναι η τόνωση της ρευστότητας και η ελάφρυνση των υποχρεώσεων των συνεργατών του ΟΠΑΠ, εν μέσω αυτής της δύσκολης περιόδου. Σημειώνεται ότι το εμπορικό δίκτυο του ΟΠΑΠ αποτελείται από περισσότερα από 4.000 καταστήματα ΟΠΑΠ και PLAY, σε όλη την Ελλάδα.

Μεταξύ άλλων, τα μέτρα στήριξης για το εμπορικό δίκτυο του ΟΠΑΠ περιλαμβάνουν: αναστολή πληρωμής δόσεων που αφορούν ρυθμίσεις και οικονομικές διευκολύνσεις, παροχή χρηματοοικονομικών ενισχύσεων για την κάλυψη λειτουργικών εξόδων, αναστολή πληρωμής δόσεων δανείων για την ανάπτυξη και αναβάθμιση των καταστημάτων και για τον εξοπλισμό τους, ενίσχυση του προγράμματος επιβράβευσης των πρακτορείων για το μήνα Απρίλιο κ.ά.

Οι νέες πρωτοβουλίες έρχονται σε συνέχεια των στοχευμένων ενεργειών που πραγματοποιεί ο ΟΠΑΠ συστηματικά για να υποστηρίζει το δίκτυό του. Για το σχεδιασμό και την υλοποίηση των μέτρων στήριξης καθ’ όλη αυτήν την περίοδο, λαμβάνονται υπόψη οι ιδιαίτερες ανάγκες των καταστημάτων, καθώς και προτάσεις που προέρχονται απευθείας από τους συνεργάτες του ΟΠΑΠ.

Επιπλέον, με βάση τη δέσμευση του να στέκεται ενεργά στο πλευρό των συνεργατών του, ο ΟΠΑΠ υλοποιεί με συνέπεια ένα ολοκληρωμένο εμπορικό πλάνο για τα καταστήματα ΟΠΑΠ και PLAY. Στον πυρήνα του εμπορικού πλάνου, βρίσκεται η προσέλκυση πελατών και η τόνωση των δραστηριοτήτων των καταστημάτων, μέσω προϊοντικών και προωθητικών δράσεων, συμπεριλαμβανομένων των ιδιαίτερα επιτυχημένων προγραμμάτων loyalty για το δίκτυο.