Όπως τόνισε, ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Ταξί, Σ. Κασιδιάρης:  «Σαν κλάδος έχουμε φτάσει πλέον στα όριά μας εάν η κυβέρνηση δεν στρέψει το βλέμμα της, δεν ρίξει ένα δίχτυ προστασίας να επιδοτήσει αυτό τον κλάδο δυστυχώς έχουμε πάει στην καταστροφή. Δεν πάει άλλο, μέχρι εδώ ήταν. Δεν έχουμε επιδοτηθεί εκτός από τα 800€ και την επιστρεπτέα που μεν είναι δάνειο και από την άλλη την έχουν πάρει λίγοι συνάδελφοι. Στις πρώτες επιστρεπτέες δεν μπήκαν οι συνάδελφοι καθόλου  γιατί φοβηθήκανε είναι δάνειο.»

Οι ιδιοκτήτες ταξί, όπως λέει, έχουν υποστεί ανυπολόγιστες οικονομικές ζημιές ύστερα από 9 χρόνια λιτότητας. Έχουν συσσωρευτεί τεράστια χρέη, με αποτέλεσμα να αδυνατούν να κάνουν εκ νέου αιτήσεις δανείων, ακθώς φοβούνται τη μη τήρηρη της αποπληρωμής του, ενώ έθεσε ως παράδειγμα πως δεν μπορεί  ένας οδηγός να είναι τουλάχιστον 15 ώρες στον δρόμο και η είσπραξη του να είναι 15-20€, και τα 10€ να αντιστοιχούν μόνο για το  πετρέλαιο. Κατά συνέπεια, είναι αδύνατο να είσαι τυπικός με τις υποχρεώσεςι τις καθημερινότητας.

«Εμείς είμαστε σε συζητήσεις με την κυβέρνηση και με τα υπουργεία αλλά μένουμε πάντα στις υποσχέσεις. Καταλαβαίνουν τι περνάει ο κλάδος αλλά ακόμα δεν έχουν κάνει τίποτα. Έχουν επιδοτηθεί όλες οι μεταφορές και τα ΚΤΕΛ, και τα τουριστικά, και η ΤΡΕΝΟΣΕ, και η Aegean ο μόνος κλάδος των μεταφορών που δεν έχει επιδοτηθεί είναι τα ταξί.  Παρόλο που σε όλη την Ευρώπη έχει επιδοτηθεί εδώ δεν έχουμε δει καμία προστασία από την κυβέρνηση. Είναι όλοι στα κάγκελα, δεν αντέχει άλλο ο κλάδος, ο κόσμος υποφέρει, δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση.»

Ερωτηθείς τι θα σημαίνει  η ισχύς του μέτρου της απαγόρευσης της κυκλοφορίας από τις 6 η ώρα το απόγευμα 

«Δεν θα κυκλοφορεί άνθρωπος, θα τα κλείσουμε και τελείωσε η ιστορία.»

Διαβάστε ακόμη:

Αντόνιο Περκάσι: Ποιο είναι το νέο αφεντικό της ΝΙΚΕ στην Ελλάδα που ψάχνει ήδη προσωπικό (pics)

Ελλάκτωρ: Έπιασε δουλειά η διοίκηση – Άρχισε η στελέχωση των θυγατρικών

Cosmote TV: Με 575 χιλ. συνδρομητές συνεχίζει με νέες παραγωγές κι ενισχύει το Cosmote History