Με ένα σαφές περίγραμμα προτεραιοτήτων, στο πλαίσιο της στρατηγικής «Fast Forward», θα κινηθεί το 2023 ο ΟΠΑΠ. Μεταξύ αυτών, στο επίκεντρο παραμένει η πελατοκεντρική προσέγγιση, η ενίσχυση της εταιρικής εικόνας, η διατήρηση της ισχυρής θέσης στο επίγειο δίκτυο, αλλά και ο στόχος να αποτελέσει ο ΟΠΑΠ νούμερο ένα επιλογή στο διαδικτυακό παιχνίδι στην Ελλάδα.

Αναλυτικά, στην έκθεση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΠΑΠ, όπως περιλαμβάνεται στην ετήσια οικονομική έκθεση για το 2022 που δημοσιοποιήθηκε, αναφέρεται πως η διοίκηση έχει θέσει τις εξής προτεραιότητες:

  • Ο πελάτης το επίκεντρο των δραστηριοτήτων
  • Βελτίωση και ενίσχυση της εταιρικής εικόνας
  • Ο ΟΠΑΠ ως νούμερο ένα επιλογή στο διαδικτυακό παιχνίδι στην Ελλάδα
  • Διατήρηση της ισχυρής θέσης στο επίγειο δίκτυο
  • Διερεύνηση τεχνολογικών δυνατοτήτων
  • Δέσμευση των ανθρώπων

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν οι αναφορές για τις Online δραστηριότητες, για τις οποίες άλλωστε ο επικεφαλής του Οργανισμού, Γιαν Κάρας, είχε δώσει μεγάλη έκταση κατά την πρόσφατη τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές.

Όπως υπογραμμίζεται, οι online δραστηριότητες αποτελούν βασικό πυλώνα ανάπτυξης για τον ΟΠΑΠ και φιλοδοξία είναι ο Οργανισμός να αποτελέσει νούμερο ένα επιλογή στο διαδικτυακό παιχνίδι στην Ελλάδα. Οι προτεραιότητες και οι βασικοί μοχλοί ανάπτυξης στο διαδίκτυο εντοπίζονται, μεταξύ άλλων, σε νέες προϊοντικές προτάσεις που θα περιλαμβάνουν τον εμπλουτισμό της αποκλειστικής προσφοράς αριθμολαχείων με πολλάπαιχνίδια ΟΠΑΠ, με παράλληλη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας στην προσφορά αθλητικού στοιχηματισμού και καζίνο.

Η διοίκηση σημειώνει πως στο Online οι πιο σημαντικές εμπορικά προτεραιότητες για το 2023 θα είναι η προσφορά αθλητικού στοιχηματισμού (sportsbook), που θα αποτελέσει μια νέα ανταγωνιστική πρόταση με μια ευρεία ποικιλία νέων χαρακτηριστικών και βελτιώσεων, που συνοδεύεται από μια καινούργια πλατφόρμα με καινοτόμο παικτική εμπειρία και απλή, γρήγορη πλοήγηση, καθώς και η προσφορά iLottery, με ξεκάθαρο στόχο να εξελιχθεί το opaponline.gr σε έναν ψηφιακό κόμβο ψυχαγωγίας.

Το επίγειο δίκτυο

Σε ό,τι αφορά στο επίγειο δίκτυο καταστημάτων, ο ΟΠΑΠ έχει θέσει ως πρωταρχικό στόχο τη διατήρηση της ισχυρής του θέσης. Σήμερα ο Οργανισμός διαθέτει 3.401 καταστήματα στην Ελλάδα και συνολικά 363 Play Stores. Προτεραιότητα της διοίκησης είναι να διερευνήσει ευκαιρίες ανάπτυξης μέσα από την περαιτέρω αναβάθμιση των εμπειριών ψυχαγωγίας, από τα τυχερά παιχνίδια και από τη βελτίωση των ψηφιακών εμπειριών των πελατών.

Στο πλαίσιο αυτό, το πλάνο προβλέπει πως το Lotto μετατρέπεται πλήρως σε παιχνίδι με ετήσια καταβολή κερδών, προκειμένου να προσελκύσει περισσότερους νέους και γυναίκες, ενώ οι επιβραβεύσεις ΟΠΑΠ θα κινούνται σε νέο επίπεδο, με άμεσες ανταμοιβές βασισμένες στη συμπεριφορά των πελατών, εισάγοντας επίσης ανταμοιβές σε πραγματικό χρόνο.

Ακόμη, προβλέπεται παιχνίδι Free2Play με κέρδη αξίας €100.000 σε καθημερινή βάση, ώστε να αυξηθεί η επισκεψιμότητα των πρακτορείων, η ανάπτυξη του Scratch ως πρόταση δώρου που ξεκίνησε τα Χριστούγεννα και η βελτίωση του PameStoixima, για το οποίο ήδη «τρέχει» η συνεργασία με την OpenBet.

Τέλος, σε ό,τι αφορά στο Eurojackpot, υπενθυμίζεται πως τον περασμένο Νοέμβριο χορηγήθηκε από το Ελληνικό Δημόσιο στην ΟΠΑΠ η άδεια διεξαγωγής του παιχνιδιού στην ελληνική επικράτεια μέσω του επίγειου δικτύου της (καταστήματα ΟΠΑΠ). Η άδεια χορηγήθηκε για περίοδο 10 ετών, που αρχίζει από την ημερομηνία διεξαγωγής της πρώτης κλήρωσης του Eurojackpot στην Ελλάδα, με δυνατότητα ανανέωσης για ίσο ή μικρότερο χρονικό διάστημα. Το πανευρωπαϊκό παιχνίδι τύπου Τζόκερ με τα μεγάλα χρηματικά έπαθλα είναι διαθέσιμο σήμερα σε 18 ευρωπαϊκές χώρες, και η Ελλάδα το πιθανότερο μέσα στο νέο έτος θα προστεθεί σε αυτές.

Διαβάστε ακόμη

«Ανηφορίζει» προς Κολωνάκι η ΛΑΜΨΑ: «Πράσινο» για τη νέα boutique μονάδα στο διατηρητέο της Ζαλοκώστα

Attica Bank: Τι προβλέπει το μνημόνιο μεταξύ Thrivest – βασικών μετόχων – Οι νέες ισορροπίες μετά την ΑΜΚ

Θεοδόσης Μιχαλόπουλος: Σε φάση αναδιάρθρωσης η Microsoft Hellas – Τι γίνεται με τα Data Centers