Στην ανθεκτικότητα των retail δραστηριοτήτων και την ανάπτυξη των online δραστηριοτήτων απέδωσε η διοίκηση του ΟΠΑΠ την ισχυρή λειτουργική κερδοφορία που καταγράφηκε σε όλες τις δραστηριότητες στο εννεάμηνο του 2021.

Όπως σημείωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Jan Karas, στους αναλυτές στο πλαίσιο τηλεδιάσκεψης με αναλυτές για τα οικονομικά αποτελέσματα, οι επιδόσεις του γ΄ τριμήνου επιβεβαίωσαν την ικανότητά του Ομίλου να διατηρεί τις οικονομικές επιδόσεις του σε υψηλά επίπεδα, υλοποιώντας ταυτόχρονα σημαντικές πρωτοβουλίες για τη Fast Forward στρατηγική του.

«Η ανθεκτικότητα των retail δραστηριοτήτων και η συνεχιζόμενη ανάπτυξη των online δραστηριοτήτων μας, χάριν και στην ξεκάθαρη συνεισφορά της Stoiximan, ήταν οι κύριοι παράγοντες για αυτό», τόνισε.

Σε ερώτηση αναλυτών για τα νέα μέτρα κατά της πανδημίας, ορισμένα από τα οποία αφορούν και στο δίκτυο καταστημάτων του ΟΠΑΠ, η διοίκηση του Οργανισμού τόνισε πως υπάρχουν επιπτώσεις στους τζίρους ανάλογα με το κατάστημα, τα παιχνίδια αλλά και τις γεωγραφικές περιοχές, ενώ αναφέρθηκε στη σημερινή κινητοποίηση των πρακτόρων (ΠΟΕΠΠΠ) που συναντήθηκαν με την ηγεσία του ΥΠΟΙΚ. Παράλληλα, σε έτερη ερώτηση, η διοίκηση επιβεβαίωσε πως δεν έχει λόγο, ούτε είναι στις προθέσεις της να μεταβάλει τη μερισματική πολιτική της εταιρείας.

Ψηφιοποίηση

Στη συνέχεια, ο κ. Κάρας αναφέρθηκε στην υλοποίηση πρωτοβουλιών που αναβαθμίζουν περαιτέρω και ψηφιοποιούν την εμπειρία του πελάτη, όπως το στο loyalty πρόγραμμα του ΟΠΑΠ «ΟΠΑΠ Επιβραβεύσεις». Η διοίκηση της εταιρείας εξέφρασε την ικανοποίηση της για τον θετικό αντίκτυπο του προγράμματός, στο οποίο είχαν εγγραφεί περισσότεροι από 460.000 πελάτες έως τα τέλη Σεπτεμβρίου. Όπως σημειώθηκε, το loyalty πρόγραμμα προσφέρει σημαντικές ευκαιρίες, τόσο για την εταιρεία, όσο και για τους πράκτορές της, καθώς επιτρέπει την αξιοποίηση δεδομένων σχετικά με τη δραστηριότητα των πελατών, ενώ συμβάλλει και στη δημιουργία επιπρόσθετων εσόδων.

Επιπλέον, ο επικεφαλής του ΟΠΑΠ παρουσίασε στους αναλυτές τη νέα mobile εφαρμογή που αναπτύσσει η εταιρεία για τα πρακτορεία της (OPAP Store App), με στόχο τη συνολική ψηφιοποίηση της εμπειρίας των πελατών του δικτύου των καταστημάτων της. Μέσω της νέας εφαρμογής, οι πελάτες θα μπορούν να παίζουν τα αγαπημένα παιχνίδια τους και να εισπράττουν τα κέρδη τους ψηφιακά, χωρίς να χρειάζεται να επισκέπτονται το ταμείο των πρακτορείων. Η εφαρμογή βρίσκεται στο στάδιο της πιλοτικής λειτουργίας και η διάθεση της στο σύνολο του δικτύου καταστημάτων ΟΠΑΠ αναμένεται το προσεχές διάστημα.

Όπως σημείωσε ο κ. Karas, βασικός πυλώνας της στρατηγικής Fast Forward του ΟΠΑΠ είναι η τοποθέτηση του πελάτη στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της εταιρείας. Στο πλαίσιο αυτό, κατά το γ΄ τρίμηνο του 2021, ο ΟΠΑΠ υλοποίησε σειρά πρωτοβουλιών για την περαιτέρω αναβάθμιση της πρότασης του ΟΠΑΠ προς τον πελάτη (customer proposition).

Ενίσχυση του δικτύου

Επιπλέον, σε ό,τι αφορά στα καταστήματα η διοίκηση τόνισε πως παρά τις προκλήσεις της πανδημίας, έως τα τέλη του γ΄ τριμήνου, είχε ολοκληρωθεί η ανάπτυξη 171 νέων ή ανακαινισμένων καταστημάτων. Συνολικά, περισσότερο από το 40% του δικτύου των καταστημάτων ΟΠΑΠ αποτελείται από νέα ή αναβαθμισμένα καταστήματα.

Παράλληλα, νέες σύγχρονες λύσεις audio έχουν εγκατασταθεί σε περισσότερα από 450 καταστήματα, ενώ στο σχεδιασμό της εταιρείας βρίσκεται και η εγκατάσταση νέων συστημάτων προβολής. Επίσης, κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, η εταιρεία πραγματοποίησε σειρά προωθητικών και CRM ενεργειών τόσο στο retail, όσο στο online κανάλι.

Στο σκέλος των παιχνιδιών, η εταιρεία προχώρησε στην ενίσχυση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου της στα πρακτορεία, με το νέο virtual παιχνίδι NBA, νέα παιχνίδια στα VLTs και την κλήρωση δεύτερης ευκαιρίας σε ειδικές εκδόσεις του ΣΚΡΑΤΣ. Όπως αναφέρθηκε, στόχο είναι ακόμη περισσότερα παιχνίδια λοταρίας να προσφέρονται onine, κάτι που θα γίνει στο επόμενο διάστημα.

Υπενθυμίζεται, τέλος, πως στο 9μηνο τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) διαμορφώθηκαν στα 1,040 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 15,7% σε ετήσια βάση. Σε επίπεδο τριμήνου, τα GGR ανήλθαν στα 470,2 εκατ. ευρώ (+20,3% σε σχέση με το γ΄ τρίμηνο του 2020).

Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) του εννεάμηνου έφτασαν στα 379,9 εκατ. Ευρώ (+83% σε ετήσια βάση), ενώ τα EBITDA του γ΄ τριμήνου ανήλθαν σε 175 εκατ. ευρώ (+66,1% έναντι του γ΄ τριμήνου 2020).

Επιπλέον, τα καθαρά κέρδη εννεάμηνου διαμορφώθηκαν στα 178,2 εκατ. ευρώ (+143,4% ετησίως), ενώ τα καθαρά κέρδη του γ’ τριμήνου ανήλθαν στα 96,1 εκατ. ευρώ (+82% σε ετήσια βάση).

Διαβάστε ακόμη: 

Κομισιόν: Θετικό πρόσημο για την Ελλάδα – «Ναι» στην εκταμίευση της δόσης των 644 εκατ. ευρώ 

Η πανδημία εκτόξευσε τις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ – Ιnfographic 

Προειδοποίηση Μόμπιους για ντόμινο από τη νομισματική κρίση στην Τουρκία – Ποιες χώρες κινδυνεύουν