«Θέλουμε να ανοίξει ξανά η αγορά συνδρομητικής τηλεόρασης, έστω κι αν είναι δύσκολο να “πιάσει” τους παλιούς ρυθμούς ανόδου, ειδικά με τα δεδομένα της υπερφορολόγησης και της πειρατείας».

Αυτό ανέφερε χθες ο γενικός διευθυντής της Cosmote TV, κ. Δημήτρης Μιχελάκης, στο πλαίσιο της παρουσίασης της νέας υπηρεσίας Cosmote TV Over The Top (ΟΤΤ), η οποία θα διατεθεί από τις 2 Δεκεμβρίου με στόχο να «φέρει μία νέα εμπειρία θέασης και να φέρει πιο κοντά κοινά που δεν ασχολούνταν με τη συνδρομητική τηλεόραση και είναι πιο εξοικειωμένα με την τεχνολογία- τους λεγόμενους Digital natives».

Oι επιτελείς του ομίλου ανέφεραν ότι η Cosmote TV, η οποία ξεκίνησε πριν από επτά χρόνια, έχει περί τους 550.000 πελάτες από το σύνολο του 1,05 εκατ. συνδρομητών αυτή την στιγμή συνολικά στην αγορά συνδρομητικής τηλεόρασης, νούμερο μάλιστα το οποίο βρίσκεται κάτω από τα ιστορικά υψηλά όπου είχε φθάσει η αγορά. Από τους συνδρομητές της εταιρείας οι 200.000 έχουν υβριδικό κωδικοποιητή  με τη δυνατότητα σύνδεσης εξωτερικού σκληρού δίσκου (σε απλό αποκωδικοποιητή) για εγγραφή προγραμμάτων και σειρών, εγγραφή βάσει χρονικής διάρκειας κ.α., ενώ σε 220 χιλ. υπολογίζονται οι χρήστες Cosmote TV Go.

«Η ανάπτυξη της αγοράς θα ήταν διαφορετική αν δεν είχαμε τα τουλάχιστον 200.000 κουτιά που είναι πειρατικά και την υπερφορολόγηση, με το Τέλος Συνδρομητικής Τηλεόρασης που επιβάλλεται στις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και όχι σε αυτές που δραστηριοποιούνται μέσω streaming (σ.σ. Netflix, Apple TV+ κ.α.)». Για το θέμα της πειρατείας που συνεπάγεται ένα μεγάλο διαφυγόν έσοδο για τους παρόχους, τους δημιουργούς και το ίδιο το κράτος, όπως επισημάνθηκε, καταβάλλεται προσπάθεια να γίνουν συνολικές ενέργειες από όλους τους παρόχους ώστε «να το διαχειριστούμε καλύτερα ως κλάδος. Ο νόμος που ψηφίστηκε το 2017 είναι δύσκολο να υλοποιηθεί και γι’ αυτό προτείνονται κάποιες νέες ρυθμίσεις για αλλαγές πάνω σε αυτό το νόμο». 

Όπως αναφέρθηκε, με τη νέα υπηρεσία Cosmote TV OTT η στόχευση είναι τριπλή: Καταρχάς, η προσέλκυση των νεανικών κοινών που είναι κυρίως στο youtube, η προσέλκυση επίσης κοινών που είναι μεν μεγαλύτερης ηλικίας ωστόσο έχουν εξοικείωση με την τεχνολογία, ενώ στόχος είναι να αυξηθεί συνολικά περισσότερο και η χρήση στην υπηρεσία, αφού υπάρχει «πολύ περιεχόμενο».

Η υπηρεσία

H νέα ΟΤΤ υπηρεσία -που βασίζεται στην τεχνολογική πλατφόρμα της Comcast- έχει «φρέσκο», όπως αναφέρθηκε, μενού και περιβάλλον χρήσης, για κοινή εμπειρία σε όλες τις οθόνες (TV, tablets, smartphones, PC), ενώ προσφέρει στον χρήστη προσωποποιημένες προτάσεις περιεχομένου μέσω «recommendation engine», καθώς και πιο εύκολο τρόπο εύρεσης του περιεχομένου που τον ενδιαφέρει.

Βασικό πλεονέκτημα της υπηρεσίας, σύμφωνα με τους επιτελείς της, είναι ότι αποτελεί την πρώτη streaming πλατφόρμα στην Ελλάδα και μία από τις λίγες διεθνώς, που συνδυάζει το ζωντανό πρόγραμμα των linear (συμβατικών) καναλιών με το on demand (πρόγραμμα κατά παραγγελία) περιεχόμενο, κάνοντας στον χρήστη προτάσεις που ταιριάζουν καλύτερα στις προτιμήσεις και τις συνήθειές του.

Επίσης, η OTT υπηρεσία της COSMOTE TV προσφέρει premium περιεχόμενο σε όλες τις κατηγορίες προγράμματος (ταινίες, σειρές, αθλητικά, ντοκιμαντέρ, παιδικά, πρόγραμμα από ελεύθερα κανάλια κτλ).

Τα βασικά χαρακτηριστικά της νέας OΤT υπηρεσίας της COSMOTETV

Η νέα OTT υπηρεσία θα παρέχεται με WiFi Android αποκωδικοποιητή, που λειτουργεί με οποιοδήποτε δίκτυο σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας.

Η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη με appγια tablets/ smartphones/ PCs/ laptops και σύντομα με app για Smart TVs.

Έχει μενού και εύκολο για τον χρήστη περιβάλλον πλοήγησης, προσαρμοσμένο στο μέγεθος κάθε οθόνης και στις ιδιαιτερότητες κάθε συσκευής από τις οποίες είναι
προσβάσιμη.

Ταυτόχρονη θέαση σε δύο οθόνες για όλο το περιεχόμενο πλην του αθλητικού, που είναι διαθέσιμο σε μία οθόνη.

Οι χρήστες θα μπορούν να δημιουργήσουν ξεχωριστά προφίλ, ενώ υπάρχει και ειδικό «μενού» για τα παιδιά.

Σύντομα θα παρέχεται η δυνατότητα για download & playoffline, ώστε ο χρήστης να μπορεί πχ. να παρακολουθεί μία ταινία ή σειρά χωρίς πρόσβαση στο Internet.

Η OTT υπηρεσία θα προσφέρει και 4K περιεχόμενο με ξεχωριστό κανάλι, που θα φιλοξενεί επιλεγμένα αθλητικά γεγονότα.

Η νέα OTT υπηρεσία της COSMOTE TV θα είναι εμπορικά διαθέσιμη για νέους πελάτες το επόμενο διάστημα και θα παρέχεται μέσα από ευέλικτα πακέτα, σε επίπεδο δέσμευσης αλλά και περιεχομένου. Οι υφιστάμενοι πελάτες θα μπορούν να έχουν τη νέα εμπειρία θέασης σε SmartTVs και σε φορητές συσκευές, το πρώτο τρίμηνο του 2020, παράλληλα με τη δορυφορική τους υπηρεσία.