Η αύξηση των μετοχών που βρίσκονται στην ελεύθερη διασπορά θεωρείται κρίσιμης σημασίας για την διοίκηση της Austriacard Holdings προκειμένου να αποτυπωθεί η αξία του νέου σχήματος, όπως συγκροτήθηκε μετά το μετασχηματισμό της Inform Λύκος και την παράλληλη διαπραγμάτευση των μετοχών στα Χρηματιστήρια της Βιέννης και της Αθήνας.

Όπως έλεγε χθες στην Ενωση Θεσμικών Επενδυτών ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου κ. Παναγιώτης Σπυρόπουλος, πρόθεση της διοίκησης και του βασικού μετόχου του κ. Νίκου Λύκου (σσ ελέγχει το 77,25%) είναι η αύξηση των μετοχών που βρίσκονται στην ελεύθερη διασπορά ακόμα και με τη διάθεση ποσοστού του βασικού μετόχου.

«Έχουμε πραγματικά πολλή χαμηλή διασπορά, κάπου στο 20%. Απ’ αυτό όμως ένα μεγάλο μέρος βρίσκεται στα χέρια μετόχων που προέκυψαν μέσα από εξαγορές που είχε κάνει η εταιρεία και περιελάμβαναν την ανταλλαγή μετοχών. Κοινώς είναι μετοχές που δεν “κουνιούνται” στο ταμπλό. Στην πράξη η ελεύθερη διασπορά κινείται κοντά στο 10%. Στόχος μας είναι να αυξηθεί η συναλλακτικότητα της μετοχής όπως πρέπει. Με μία σημαντική ελεύθερη διασπορά προκειμένου να αντικατοπτρίζεται και η αξία της εταιρείας. Γι αυτό και είμαστε έτοιμοι να διευκολύνουμε τους θεσμικούς επενδυτές να αγοράσουν. Σε αυτή τη λογική έχουμε ξεκινήσει τις παρουσιάσεις», σημείωσε ο κ. Σπυρόπουλος.

«Εάν λοιπόν υπάρχει ενδιαφέρον πρόθεση μας είναι να φτιάξουμε ένα μπλοκ μετοχών που θα μπορούσε να φύγει τώρα στην αγορά», έσπευσε να προσθέσει ο διευθυντής κ. Δημήτρης Τζελέπης. “Αυτό θα γίνει όμως μία φορά, δεν πρόκειται να επαναληφθεί», διευκρίνισε ο ίδιος παραπέμποντας πλέον σε συγκροτημένα placements σε βάθος 2 – 3 ετών και «αφού η τιμή της μετοχής φθάσει σε δίκαια επίπεδα για μία εταιρεία πολυεθνική με ελληνική καταγωγή», πρόσθεσε.

Αυτό το “μπλοκ” των μετοχών προς διάθεση θα είναι 3-4 εκατ. και θα μπορούσαν να διατεθούν είτε απ’ το βασικό μέτοχο είτε απ’ τους υπόλοιπους μετόχους που τις απέκτησαν κατά την ανταλλαγή μετοχών των δικών τους εταιρειών και σήμερα απλά τις διακρατούν. «Μετά θα πάμε μέσω της αγοράς», τόνισε.

Κατά τη χθεσινή εκδήλωση η διοίκηση της εταιρείας έκανε παρουσίαση των δραστηριοτήτων, των οικονομικών μεγεθών και των προοπτικών του Ομίλου.

Με βάση τη στρατηγική που ανέλυσαν ο κ. Σπυρόπουλος και ο αναπλ. Διευθύνων σύμβουλος κ. Μανώλης Κόντος η διοίκηση θα κινηθεί έχοντας ως προτεραιότητα την αύξηση πελατειακής βάσης με νέους πελάτες, την είσοδο σε νέες αγορές, την ανάπτυξη νέων προϊόντων, την αξιολόγηση εξαγορών και την αξιοποίηση συνεργιών.

Για φέτος η διοίκηση αναμένει ανάπτυξη 12-15% του κύκλου εργασιών, 25-30% των EBITDA και 4-5% της καθαρής κερδοφορίας.

Στο εξωτερικό, όπου σήμερα ο Όμιλος έχει το 90% των εσόδων του, “κλειδί” παραμένει η αμερικανική αγορά, όπου σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης αναμένεται φέτος διπλασιασμός του τζίρου, ξεπερνώντας τα 40 εκατ. ευρώ. Στην Ελλάδα σημαντικό μέρος της ανάπτυξης αναμένεται να έρθει απ’ τα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης στα οποία εμπλέκεται πλέον η εταιρείας υπολογίζοντας πως σε βάθος 4ετίας μπορεί να αντλήσει 80-100 εκατ. ευρώ απ’ το συγκεκριμένο κανάλι. Κάτι που θα βοηθήσει αρκετά, ιδίως καθώς το μερίδιο στο κομμάτι των καρτών ήδη είναι σε επίπεδα 80% περίπου.

Διαβάστε ακόμη 

Tο εντυπωσιακό ράλι στις τραπεζικές μετοχές – Πώς φθάσαμε σε αποδόσεις έως και 95%

Η νέα καμπάνια Μητσοτάκη, η γραμμή Ανδρουλάκη, το ιταλικό φλερτ Κοπελούζου, το One & Only και η εξαγορά στα ψάρια

Αγγελίνα Τερλάκη (Red Dot Analytics): H Ελληνίδα από τη λίστα “30 Under 30 Asia” του Forbes μιλάει στο newmoney (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ