Sponsored Content

Στην εποχή που όλα δρομολογούνται με το πάτημα ενός κουμπιού, και η εργασία και η εκπαίδευση γίνονται από απόσταση, η ασφάλεια έχει μείνει ένα βήμα πίσω. Η πραγματικότητα είναι πως οι Έλληνες ιδιοκτήτες οχημάτων παραμένουν προσκολλημένοι σε παραδοσιακές μεθόδους ασφάλισης. Όμως, η στιγμή της αλήθειας είναι η ώρα που θα χρειαστεί κάποιος την ασφαλιστική του εταιρεία και εκεί θα φανούν οι αγκυλώσεις του παρελθόντος. Ειδικά όταν πρόκειται για ζημιές και αποζημιώσεις χρειαζόμαστε μια γρήγορη, ομαλή και εύκολη διαδικασία. Με άλλα λόγια χρειαζόμαστε μια ασφαλιστική εταιρεία σύγχρονη, όπως η Hellas Direct, που αξιοποιεί την τεχνολογία και τα data analytics για να εξασφαλίσει τις πιο αντιπροσωπευτικές τιμές, εξατομικευμένα για κάθε ασφαλισμένο, στοχεύοντας στον value for money χαρακτήρα των υπηρεσιών της αλλά και για να απλουστεύσει όλες τις διαδικασίες.

Με μια μεγάλη επένδυση στον ψηφιακό μετασχηματισμό, και έχοντας ως φιλοσοφία την ευκολία και την άνεση του ασφαλισμένου προσφέρει online όλες τις διαδικασίες που ολοκληρώνονται γρήγορα και εύκολα. Αρκούν μερικά λεπτά στον υπολογιστή ή το κινητό για να επιλέξουμε πρόγραμμα, καλύψεις και διάρκεια, να αγοράσουμε ή να ανανεώσουμε και να εκτυπώσουμε το συμβόλαιό μας. Το μοντέλο λειτουργίας της, επιτρέπει άμεση ανταπόκριση, ποιοτική εξυπηρέτηση, και ταχύτατη αποζημίωση.

Επιπλέον, είναι η πρώτη που έφερε στην Ελλάδα την ασφάλεια με την ημέρα, δίνοντας στους πελάτες της πλήρη ευελιξία στην επιλογή ασφαλιστικού προγράμματος, καλύψεων και διάρκειας συμβολαίου.

 

 

Στην πράξη
Για να μιλήσουμε πιο συγκεκριμένα, ας υποθέσουμε ότι θέλουμε να πάρουμε μία προσφορά ασφάλειας αυτοκινήτου ή μηχανής. Θα μπούμε στην ιστοσελίδα της Hellas Direct, θα βάλουμε τα στοιχεία της πινακίδας και αυτομάτως θα εμφανιστούν τα στοιχεία του οχήματός μας. Χωρίς να χρειαστεί οτιδήποτε άλλο, χωρίς κανένα δικαιολογητικό. Κατόπιν θα επιλέξουμε την διάρκεια του συμβολαίου.

Αυτό σημαίνει ότι δεν είμαστε αναγκασμένοι να περιοριστούμε σε ετήσια, εξάμηνα ή τρίμηνα συμβόλαια. Έχουμε 335 επιλογές, δηλαδή μπορούμε να επιλέξουμε ασφάλιση από 30 έως 365 ημέρες και να ανανεώνουμε την ασφάλειά μας συγκεκριμένη ημερομηνία κάθε φορά. Μάλιστα έχουμε τη δυνατότητα να πληρώνουμε με τον μήνα, με όποιο τρόπο μάς εξυπηρετεί.

Σε περίπτωση ατυχήματος τώρα, εφόσον πρόκειται για κάτι απλό, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει, αν θέλει, τηλεφωνική καταγραφή, όποια ώρα της ημέρας ή της νύχτας κι αν χρειαστεί, καθώς η γραμμή για ζημιές λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο. Κάτι πολύ σημαντικό που μάς απαλλάσσει από το άγχος αν η ασφαλιστική μας εταιρεία θα απαντήσει σύντομα, αν θα υπάρξει ταλαιπωρία και πόση γραφειοκρατία θα αντιμετωπίσουμε. Η διάρκεια της τηλεφωνικής καταγραφής είναι, σύμφωνα με τα στοιχεία του 2021, μόλις 6 λεπτά. Τι άλλο θα χρειαστεί από εμάς; Να βγάλουμε με το κινητό μας και να στείλουμε ορισμένες φωτογραφίες.

 

 

Μηδενική αναμονή στον δρόμο, εκεί που δεν είναι αναγκαία, και μηδενική αναμονή για τη διαδικασία αποζημίωσης αφού ο φάκελος ανοίγει την ίδια στιγμή. Οι εσωτερικές ομάδες εμπειρογνωμόνων της Hellas Direct, σε συνδυασμό με το Σύστημα Άμεσης Πληρωμής του Φιλικού Διακανονισμού, επιτρέπουν την αποζημίωση των ζημιών με τριπλάσια ταχύτητα από ότι συνήθως ενώ έχει καταφέρει να μειώσει τον χρόνο του διακανονισμού κατά 70%.

Πρόσφατα δε η εταιρεία έχει λανσάρει το wallet+, ένα χρηματοδοτικό προϊόν που δίνει τη δυνατότητα σε κάποιον να καλύψει όλα τα έξοδα τους οχήματός του από ασφάλεια και τέλη κυκλοφορίας μέχρι επισκευές και ΚΤΕΟ, χωρίς πιστωτική κάρτα. Όλη η διαδικασία για τη χορήγηση της πίστωσης και την πληρωμή γίνεται αποκλειστικά online, μέσω κινητού τηλεφώνου ή υπολογιστή, χωρίς να χρειάζεται φυσική παρουσία ούτε σε κάποιο φυσικό κατάστημα ούτε σε τράπεζα.

 

 

Ασφάλιση κατοικίας, εύκολα και γρήγορα
Εξίσου εύκολα είναι τα πράγματα και στην ασφάλιση κατοικίας. Αρκεί να μπούμε στην ιστοσελίδα της Hellas Direct και να γράψουμε τη διεύθυνση του σπιτιού μας, την περιοχή, και τον ταχυδρομικό κώδικα. Αφού αναλυθούν κάποια σημαντικά στοιχεία διαμορφώνεται μια αντιπροσωπευτική τιμή η οποία θα μάς σταλεί μέσω mail. Από εκεί και μετά θα αποφασίσουμε εμείς και για έξτρα καλύψεις και αν θέλουμε θα προχωρήσουμε στο συμβόλαιο. Οι βασικές καλύψεις για τους μεγαλύτερους κινδύνους που αντιμετωπίζει ένα σπίτι στην Ελλάδα (Πυρκαγιάς, Σεισμού και Πλημμύρας) περιλαμβάνονται και στα δύο προγράμματα της Hellas Direct (“Essential Covers” και “Additional Covers”) και αφορούν το κτίριο αλλά και το περιεχόμενο, δηλαδή την επίπλωση, τα σκεύη, τις ηλεκτρικές συσκευές, τα ενδύματα.

Αν διαπιστώσουμε κάποια ζημιά στο σπίτι, το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι να καλέσουμε στο 212 222 9900, οποιαδήποτε στιγμή, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Καλώντας θα ενημερωθούμε για το ποια κάλυψη ενεργοποιείται και θα πάρουμε οδηγίες για το τι ακριβώς πρέπει να γίνει – γρήγορα και ηλεκτρονικά.

Με λίγα λόγια, η ασφάλεια του μέλλοντος στο σήμερα, σε όλα τα επίπεδα.