Επιχειρήσεις

«Ψηφιακός πόλεμος» Walmart – Amazon την Black Friday και έπεται συνέχεια

  • newsroom


Σύμφωνα με το Sensor Tower, μόνο την Black Friday καταγράφηκαν περισσότερες από 2,8 εκατ. εγκαταστάσεις εφαρμογών αγορών για πρώτη φορά, η μεγαλύτερη που έγινε ποτέ σε μια ημέρα

Αναμφίβολα οι μελλοντικοί αναλυτές της αγοράς θα παρουσιάσουν ατελείωτες μελέτες για την καταναλωτική συμπεριφορά, ειδικότερα, της εορταστικής περιόδου εν μέσω πανδημίας. Προς το παρόν, οι πρόσφατες εκθέσεις με αφορμή την αγοραστική δύναμη λόγω Black Friday και Cyber Monday αναδεικνύει το πλήθος της εγκατάστασης  εταιρικών εφαρμογών προκειμένου οι καταναλωτές να ολοκληρώσουν τις αγορές τους, καθώς η φετινή επίσκεψη στα αγαπημένα τους καταστήματα, λόγω της πανδημίας και περιοριστικών μέτρων, είναι αποτρεπτική.

Σύμφωνα με το Sensor Tower, μόνο στη Black Friday καταγράφηκαν περισσότερες από 2,8 εκατ. εγκαταστάσεις εφαρμογών αγορών για πρώτη φορά, τη μεγαλύτερη που έγινε ποτέ σε μια μέρα. Η ετήσια αύξηση, σύμφωνα με την έκθεση, ήταν περίπου η ίδια με πέρυσι στο 8%, αλλά την καθιστά ακόμα πιο εντυπωσιακή εάν λάβει κανείς υπόψη πως αφορά το διήμερο των εκπτώσεων και όχι ολόκληρο το μήνα Νοέμβριο – με 59,2 εκατ. εγκαταστάσεις εφαρμογών αγορών σε σύγκριση με 51,7 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα το 2019.

Ωστόσο, κοιτάζοντας τις 10 κορυφαίες εφαρμογές παρατηρείται κάτι ακόμα πιο ενδιαφέρον.. Η Amazon μπορεί να είναι η μεγαλύτερη εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο, όσον αφορά το μερίδιο αγοράς, αλλά η Walmart την «νίκησε» στον αγώνα εγκατάστασης εφαρμογών στη Black Friday. Η Amazon κατέγραψε 106.000 εγκαταστάσεις στις 27 Νοεμβρίου, έναντι των 131.000 της Walmart, αναφέρει το Sensor Tower.

Η πλήρης λίστα:

  1. Walmart
  2. Amazon
  3. Shop
  4. Target
  5. Best Buy
  6. Nike
  7. Shein
  8. Sam’s Club
  9. Klarna
  10. OfferUp

Τα παραπάνω δεδομένα μπορεί να μην έχουν τόσο μεγάλο αντίκτυπο στην αγορά, αλλά πρόκειται για μια αξιοσημείωτη πρωτιά για την Walmart, καθώς επιδιώκει να κερδίσει έδαφος έναντι του ψηφιακού της  αντιπάλου  σ’ έναν κόσμο όπου οι καταναλωτές μαθαίνουν να εξοικειώνονται με τις αγορές χωρίς να επισκέπτονται τα φυσικά καταστήματα. Βέβαια, η Walmart δεν αποκαθήλωσε από την πρώτη θέση την Amazon το 2020. Είναι η δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που κέρδισε την Amazon στην εγκατάσταση εφαρμογών e-shop στη Black Friday. Σύμφωνα με το eMarketer, ήδη προβλέπει ότι η Walmart θα ξεπεράσει το eBay φέτος, καθιστώντας τη δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου στις ΗΠΑ.

Ο CEO του αμερικανικού κολοσσού, Τζεφ Μπέζος, βιάστηκε να «καυχηθεί» για το ρεκόρ πωλήσεων κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων με 4,8 δισ. δολάρια σε παγκόσμιες πωλήσεις  από ανεξάρτητες επιχειρήσεις μεταξύ της Black Friday και της Cyber ​​Monday, όμως, η εορταστική περίοδος μόλις ξεκίνησε και δεν θα ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη Δεκεμβρίου.

Διαβάστε ακόμη:

Χριστουγεννιάτικο μπόνους για όσους έχασαν τη ρύθμιση

Βρετανία: Έγκριση στο εμβόλιο Pfizer/BioNTech – Εμβολιασμοί από 7 Δεκεμβρίου

Γεωργιάδης: Δεν μπορεί να σταματήσει το lockdown με τόσο υψηλά νούμερα κρουσμάτων

Απόρρητο Απόρρητο