«Αδικαιολόγητες αμοιβές και χρεώσεις για ανύπαρκτες υπηρεσίες», «κατάφωρες υπερχρέωσεις σε ανυποψίαστους πελάτες», «απάτες σε βάρος των καταναλωτών».

Αυτοί είναι μερικοί από τους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποιεί η αεροπορική εταιρεία Ryanair για διεθνείς πλατφόρμες αναζήτησης και αγοράς φθηνών αεροπορικών εισιτηρίων.

Αφορμή υπήρξε η έρευνα που πραγματοποίησε η Ryanair σε αυτές τις ιστοσελίδες για το κόστος αγοράς εισιτηρίων στα αεροσκάφη της.

«H έρευνα του Νοεμβρίου για απάτες και υπερχρεώσεις των πειρατών διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτόρων (online travel agent, OTA) δείχνει ότι εταιρείες όπως οι Kiwi.com, Lastminute.com, Opodo.com και eDreams.com συνεχίζουν να εξαπατούν ανυποψίαστους καταναλωτές με αδικαιολόγητες χρεώσεις και χρεώσεις για ανύπαρκτες υπηρεσίες, ενώ ταυτόχρονα υπερχρεώνουν ανυποψίαστους καταναλωτές για βοηθητικές υπηρεσίες, οι οποίες έχουν ανταγωνιστικές τιμές στον ιστότοπο της Ryanair.com» αναφέρει η ανακοίνωση της αεροπορικής εταιρείας.

Η έρευνα παρουσιάζει συγκεκριμένα παραδείγματα από τους διαδικτυακούς ταξιωδιωτικούς πράκτορες που βρέθηκαν στο μικροσκόπιο της Ryanair.

Η Ryanair υποστηρίζει ότι αυτές οι πλατφόρμες «μασκαρεύονται» ως ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών, ενώ στην πραγματικότητα εξαπατούν τους πελάτες τους με κατασκευασμένες χρεώσεις όπως για παράδειγμα χρεώσεις για «επεξεργασία» ή για «ακυρώσεις».

«Τα πιο κραυγαλέα παραδείγματα επινοημένης αμοιβής στην έρευνα του Νοεμβρίου ήταν ότι η Opodo.com χρέωνε τους πελάτες της 60 ευρώ για ένα «τέλος ακύρωσης» πτήσης όταν οι δικαιολογημένες ακυρώσεις στη Ryanair επιβαρύνονται με μηδενικά τέλη, η Lastminute.com εξαπατούσε τους πελάτες της πουλώντας 23 ευρώ κατανεμημένη θέση που κοστίζει μόλις 5,50 € στο Ryanair.com, η eDreams.com επιβάλλει τέλος αλλαγής πτήσης έως και 60 € επιπλέον της χρέωσης αλλαγής της Ryanair, αλλά η πιο τρομακτική υπερχρέωση από όλες είναι η Kiwi.com που χρεώνει 24,40 € για μια θέση η οποία κοστίζει μόλις 5,50€ στην ιστοσελίδα Ryanir.com, επιπλέον χρέωση 344%!!!» αναφέρει η ανακοίνωση της Ryanair.

Παράδειγμα θέσεων σε αεροσκάφος της Ryanair- H θέση 4C πωλείται 39,4 ευρώ στο site Kiwi.com, ενώ στοιχίζει 9,5 ευρώ στο site Ryanair.com
Παράδειγμα θέσεων σε αεροσκάφος της Ryanair- H θέση 28D πωλείται 24,4 ευρώ στο site Kiwi.com, ενώ στοιχίζει 5,5 ευρώ στο site Ryanair.com
Παράδειγμα επιπλέον χρέωσης 60 ευρώ για ακύρωση εισιτηρίου στο site eDreams.com
Παράδειγμα επιπλέον χρεώσεων για αποσκευές στο site Lastminute.com
Παράδειγμα θέσεων σε αεροσκάφος της Ryanair- H θέση 28D πωλείται 19,99 ευρώ στο site Opodo.com, ενώ στοιχίζει 5,5 ευρώ στο site Ryanair.com
Παράδειγμα επιπλέον χρεώσεων για αποσκευές στο site Opodo.com

H Ryanair ζητά την παρέμβαση κυβερνήσεων και καταναλωτικών οργανώσεων ώστε να μπει τέλος σε αυτές τις πρακτικές και να τεθούν εκτός λειτουργίας οι ΟΤΑ.

Διαβάστε ακόμη

Τι κερδίζουμε με την πρόωρη αποπληρωμή 5,29 δισ. από το δάνειο του πρώτου μνημονίου

ManpowerGroup: Οι Top Δεξιότητες Επικοινωνίας που Αναζητούν οι Εργοδότες από τους Απόφοιτους

Μασούτης: Η φοροδιαφυγή αντιμετωπίζεται με περισσότερους ελέγχους, ψηφιακά εργαλεία και θέσπιση πραγματικών κριτηρίων

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφθείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ