Σε μια ιδιαίτερη εποχή, γεμάτη προκλήσεις, με το εργασιακό μοντέλο να έχει υποστεί αλλεπάλληλες μεταβολές κατά την διάρκεια της πανδημίας, ο αμερικανικός «κολοσσός» των outsourcing υπηρεσιών Sitel Group -με έδρα την Φλόριντα των Η.Π.Α.- λειτουργεί το ελληνικό MAXhub του στο Athenian Capitol του ομίλου Χαραγκιώνη από τον περασμένο Ιούλιο και από τότε έχει προχωρήσει μέχρι στιγμής σε προσλήψεις πάνω από 600 ατόμων διαφόρων ειδικοτήτων, με στόχο να φθάσει τουλάχιστον τα 1.000 μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Παράλληλα, σε υλοποίηση βρίσκεται η φυσική επέκταση των εγκαταστάσεών του για την υποστήριξη του διευρυμένου πελατολογίου.

Δυστυχώς, σύμφωνα με τους ιθύνοντες του εγχειρήματος, ο ρυθμός επέκτασης του επιβραδύνεται σημαντικά από τις τρέχουσες εξελίξεις στην παγκόσμια αγορά (π.χ. καθυστερήσεις σε παραδόσεις, γενικότερη έλλειψη σε ηλεκτρονικά είδη – απαραίτητα για την κατασκευή ενός MAXhub).

Η αρχική πρόβλεψη μιλούσε για την ένταξη 1.500 εργαζομένων στο δυναμικό της Sitel Greece το ‘22, ωστόσο, το πλάνο επηρεάζεται από δυο παραμέτρους.

Κατά πρώτον, όλο και περισσότεροι πελάτες ζητούν να γυρίσουν τα projects πάλι πίσω στο «κανονικό» μοντέλο «Working onsite».

Κατά δεύτερον, οι δυσκολίες που προαναφέρθηκαν οδήγησαν την διοίκηση σε αναθεώρηση των στόχων για το 2022, με σκοπό μια πιο ρεαλιστική προσέγγιση του ρυθμού ανάπτυξης.

Όλα αυτά, δεν αναιρούν το γεγονός ότι το ξεκίνημα της πορείας της Sitel Greece στην Ελλάδα θεωρείται επιτυχημένο.

Την προηγουμένη εβδομάδα η Sitel Greece πραγματοποίησε ένα πρωτοποριακό event «The Sitel Bus Tour» και ακόμα τo Athens MAXhub της –ένας υβριδικός χώρος συνεργασίας- διακρίθηκε διεθνώς ως “Company with the coolest office layouts” από την ιστοσελίδα Comparably.com ανάμεσα σε παγκόσμια brands, όπως η Uber, Ford Motor Company, Hollister Group και η BAL.

«Η ιδέα του Sitel Group MAXhub επαναπροσδιορίζει τα παραδοσιακά contact centers ως χώρους όπου οι εργαζόμενοι μας μπορούν να συνεργαστούν μεταξύ τους, να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους και να ενισχύσουν τους δεσμούς με την τοπική κοινότητα, ενώ απορροφούν την επιχειρηματική μας κουλτούρα», αναφέρει στο newmoney ο Γιώργος Καβακλιλής, Business Unit Director της Sitel Greece.

Το «Work from anywhere»

Η μακρά χρονική περίοδος της πανδημίας αναπόφευκτα άλλαξε πολλά στον τρόπο εργασίας και συνεργασίας πολλών στελεχών ή υπαλλήλων σε πολλούς κλάδους και πολλές επιχειρήσεις…
«Αυτά τα τελευταία 2,5 χρόνια χρειαζόμασταν να ξεμάθουμε πώς είναι η ανθρώπινη αλληλεπίδραση και να μάθουμε ξανά πώς να δημιουργήσουμε διαπροσωπικές συνδέσεις. Το «Work from anywhere» επέτρεψε σε ταλέντα από όλο τον κόσμο να αναπτυχθούν τόσο επαγγελματικά όσο και προσωπικά, ανεξάρτητα από την τοποθεσία τους. Και εμείς, στον Όμιλο Sitel Greece, είμαστε περήφανοι που διαθέτουμε τους πιο λαμπρούς ανθρώπους οι οποίοι δημιουργούν αλληλεπιδράσεις πελατειακής αριστείας από όλη τη χώρα.
Ως μέρος της κουλτούρας μας #bebold, πήραμε την πρωτοβουλία να ταξιδέψουμε με ένα λεωφορείο και να εκπλήξουμε τους «απομακρυσμένους» υπαλλήλους μας επισκεπτόμενοι 2 από τις μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας: τη Λάρισα και τη Θεσσαλονίκη…», προσθέτει ο κ. Καβακλιλής ως προς τη νέα πρωτοβουλία της Sitel Greece και καταλήγει:

«Αυτό ήταν κάτι περισσότερο από ένα απλό ταξίδι-έκπληξη. Αυτό ήταν μια ενίσχυση στις υποσχέσεις #worktogether και #buildtrust που προσπαθούμε ως εταιρεία να τηρούμε πάντα. Χαρούμενα πρόσωπα, πολύτιμες συζητήσεις και κοινή χρήση βέλτιστων πρακτικών, συνοψίζει την πρωτοβουλία #sitelbus.
Άλλωστε, μια παρέα είναι πολλά περισσότερα από έναν όμορφο χώρο. Είναι αυτό που ζωντανεύει ο πολιτισμός του και όπου χτυπούν οι καρδιές των ανθρώπων του μαζί. Αυτή είναι μόνο η αρχή του ταξιδιού μας στο #sitelbus στην Ελλάδα».

Διαβάστε επίσης:

Τι σημαίνει για τη Ρωσία το αίτημα της Φινλανδίας για ένταξη στο ΝΑΤΟ

Το πρώην διατηρητέο της ΝΔ στη Ρηγίλλης 18 γίνεται boutique 5* με διπλανή πενταώροφη προσθήκη

Ξανά στο σφυρί η έκταση των Ρέμου – Πηλαδάκη στο Κορωπί