Τα στοιχεία του 1ου τριμήνου του 2023 που κατέγραψε η SKY express επιβεβαιώνουν την ισχυρή λειτουργική ανάπτυξη της εταιρείας, τη δυναμική της πορεία και αιτιολογούν τη διεθνή αναγνώρισή της ως έναν από τους πιο δυναμικούς οργανισμούς του κλάδου των αερομεταφορών.

Αναλυτικότερα:

  • Οι συνολικές πτήσεις αυξήθηκαν κατά 11% συγκριτικά με την ίδια περίοδο του 2022 ξεπερνώντας τις 10.000.
  • Συγκρίνοντας με το α’ τρίμηνο του 2019 (περίοδος προ πανδημίας Covid-19) η αύξηση των πτήσεων φτάνει το 69%.
  • Οι επιβάτες της εταιρείας αυξήθηκαν 50%, σε σύγκριση με το α’ τρίμηνο του 2022 , φτάνοντας τους 730.000.
  • Σε σχέση με την προ πανδημίας αντίστοιχη περίοδο, η αύξηση φτάνει το 390%
  • Tα συνολικά έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν 73% (σε σύγκριση με το α’ τρίμηνο του 2022) φτάνοντας τα €48 εκ., οδηγούμενα από την υψηλότερη ανάπτυξη των πτήσεων εξωτερικού. Σε σχέση με την προ πανδημίας αντίστοιχη περίοδο η αύξηση φτάνει το 489%.
  • Η SKY express πέτυχε την εδραίωσή της στην ελληνική αγορά, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού δημιουργώντας μία ταξιδιωτική εμπειρία που αφουγκράζεται το μέλλον του ταξιδιού κι ανταποκρίνεται με τρόπο σύγχρονο στις ανάγκες και τις απαιτήσεις των ταξιδιωτών.

Παράλληλα, η ευέλικτη εμπορική πρόταση της εταιρείας δημιούργησε με πραγματικά ανταγωνιστικές τιμές, ποιοτικές υπηρεσίες που διαρκώς ανανεώνονται και θωρακίζονται με νέες προτάσεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι, η συνεχής διεύρυνση των παρεχόμενων υπηρεσιών κατά τη διάρκεια της πτήσης τυγχάνει της ολοένα αυξανόμενης αποδοχής του επιβατικού κοινού.

Επιπλέον, τα πολύ σημαντικά αυτά μεγέθη οδηγούνται από την ωρίμανση των πτήσεων εξωτερικού, όπου πλέον έχει αυξηθεί η αναγνωρισιμότητα της εταιρείας στο διεθνές κοινό. Ταυτόχρονα, η εξαιρετική επιχειρησιακή απόδοση της SKY express επιβραβεύτηκε από πολύ μεγάλους ταξιδιωτικούς οργανισμούς του εξωτερικού, με τους οποίους είτε ανανέωσε κι επέκτεινε υπάρχουσες συνεργασίες είτε εγκαινίασε καινούργιες δημιουργώντας ευκαιρίες για ακόμα μεγαλύτερη ανάπτυξη του δικτύου της.

Διαβάστε ακόμη

Tο εντυπωσιακό ράλι στις τραπεζικές μετοχές – Πώς φθάσαμε σε αποδόσεις έως και 95%

Η νέα καμπάνια Μητσοτάκη, η γραμμή Ανδρουλάκη, το ιταλικό φλερτ Κοπελούζου, το One & Only και η εξαγορά στα ψάρια

Αγγελίνα Τερλάκη (Red Dot Analytics): H Ελληνίδα από τη λίστα “30 Under 30 Asia” του Forbes μιλάει στο newmoney (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ