Ο Όμιλος FF Group, έδωσε δυναμικό παρών στην TFWA World Exhibition, την μεγαλύτερη έκθεση ταξιδιωτικής λιανικής στον κόσμο, η οποία πραγματοποιήθηκε στις Κάννες από τις 3 έως τις 7 Οκτωβρίου 2016.

Για 16η συνεχή χρονιά η Folli Follie και για 7η η Links of London, παρουσίασαν τις αποκλειστικές travel retail συλλογές τους, στην πλέον φημισμένη έκθεση στον κλάδο της ταξιδιωτικής λιανικής, μεταδίδοντας στους επισκέπτες την απαράμιλλη αισθητική των δυο own brands του Ομίλου FF Group.

Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της Folli Follie, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν την οικογένεια slim ρολογιών “Match Point”, τη συλλογή κοσμημάτων “Fashionably Silver”, καθώς και αποκλειστικές travel retail προτάσεις σε κόσμημα, ρολόι, «Μetallic» αξεσουάρ και box sets, τα οποία αποτελούν έναν ολοκληρωμένο συνδυασμό από ρολόι, κόσμημα και αξεσουάρ.

Η Links of London παρουσίασε κοσμήματα, ρολόγια και small leather goods, όπως τις οικογένειες κοσμημάτων «Amulet cuffs», γυναίκειων ρολογιών «Sweetheart» και «Μini Driver» και αντρικών ρολογιών «Noble Skeleton Automatic». Για πρώτη φορά, παρουσιάστηκαν επίσης τα αποκλειστικά προϊόντα που θα διατίθενται από 10 Νοεμβρίου στο νέο Pop-Up κατάστημα στο Terminal 5 στο αεροδρόμιο Heathrow του Λονδίνου, όπως η νέα σειρά μαργαριταρένιων κολιέ και το νέο αυτόματο αντρικό ρολόι «Noble Automatic» με την υπογραφή του Βρετανικού οίκου.

Η δυναμική παρουσία του Ομίλου FF Group στην έκθεση αυτή, έρχεται να επιβεβαιώσει την επιτυχημένη πορεία του Ομίλου στον κλάδο της ταξιδιωτικής λιανικής, μέσα από τη στενή συνεργασία με την Dufry καθώς και με στρατηγικούς συνεργάτες όπως οι DFS, Sunrise, CDFG, King Power, Everrich, Lotte, Shilla και άλλοι.

Αξίζει να σημειωθεί πως ο κλάδος της ταξιδιωτικής λιανικής του Ομίλου έχει σήμερα παρουσία σε περισσότερα από 160 σημεία πώλησης σε αεροδρόμια, downtown Duty Free, αερογραμμές, λιμάνια, σύνορα και κρουαζιερόπλοια. O Όμιλος FF Group στοχεύει στη δυναμική ανάπτυξη του συγκεκριμένου καναλιού και για τα δύο brands.