Ο ασυνήθιστα ζεστός καιρός σε πολλές από τις ευρωπαϊκές αγορές καθυστέρησε την έναρξη της φθινοπωρινής αγοραστικής περιόδου, σημείωσε σε ανακοίνωσή της η αλυσίδα λιανικής H&M, γεγονός που οδηγεί τις πωλήσεις σε χαμηλότερα επίπεδα τον Σεπτέμβριο.

Η H&M, της οποίας ο μεγαλύτερος αντίπαλος είναι η ιδιοκτήτρια των Zara, η Inditex, ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις του Σεπτεμβρίου θα είναι μειωμένες κατά 10% σε ετήσια βάση.

Σύμφωνα με το Reuters, τα λειτουργικά κέρδη την περίοδο Ιουνίου-Αυγούστου, το τρίτο τρίμηνο για τον σουηδικό όμιλο, ανήλθαν σε 4,74 δισεκατομμύρια κορώνες (430,7 εκατομμύρια δολάρια) έναντι 902 εκατομμυρίων το προηγούμενο έτος. Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση της LSEG προέβλεπαν κατά μέσο όρο κέρδη 4,72 δισ. κορώνες.

Το ποσό του προηγούμενου έτους περιλαμβάνει ένα εφάπαξ κόστος 2,1 δισ. κορώνες για την έξοδο του ομίλου από τη Ρωσία.

«Το πρόγραμμα κόστους και αποδοτικότητας προχωρά με πλήρη ταχύτητα και θα συνεχίσει να έχει αντίκτυπο στα επόμενα τρίμηνα», δήλωσε η H&M. «Ο στόχος μας για λειτουργικό περιθώριο κέρδους 10% κατά τη διάρκεια του 2024 παραμένει».

Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι επέστρεψε αυτόν το μήνα στην JD.com, μία από τις μεγαλύτερες αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου της Κίνας, έπειτα από μια παρατεταμένη απουσία. Υπενθυμίζεται ότι επέστρεψε στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Tmall της Alibaba πέρυσι, αλλά δεν ήταν διαθέσιμη στο JD.com από το 2021.

Η H&M ανακοίνωσε ένα πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών που ξεκίνησε την Τετάρτη, σχεδιάζοντας να αγοράσει μετοχές για έως και 3 δισεκατομμύρια κορώνες μέχρι τις 31 Μαρτίου του επόμενου έτους.

Διαβάστε ακόμη

Γκριμάλντι στο newmoney: Αυτά είναι τα σχέδιά μου για τα λιμάνια της Ηγουμενίτσας και του Ηρακλείου

Στοχοθεσία στο Δημόσιο: Πώς θα εφαρμοστεί το νέο σύστημα (vid)

Ο Κένεντι και τα πρώτα (χλωμά) γκάλοπ, το σπασμένο υπουργικό, η 700άρα και ο μαύρος στρατός του Μάγειρα και το σφυρί στην Ελαφόνησο

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ