Παρά την υπέρβαση των εκτιμήσεων ως προς τα έσοδα, τα καθαρά κέρδη της Tencent υποχώρησαν έναντι των προσδοκιών της αγοράς. Αναλυτικά τα αποτελέσματα σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις του LSEG:
- Έσοδα: 180,02 δισ. γουάν (περίπου 25 δισ. δολάρια), έναντι 174,63 δισ. γουάν που αναμενόταν
- Καθαρά κέρδη: 47,8 δισ. γουάν, έναντι εκτιμήσεων για 52,2 δισ. γουάν
- Τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 13% σε ετήσια βάση, ενώ τα καθαρά κέρδη ενισχύθηκαν κατά 14%.
- Ως μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες videogames παγκοσμίως, η Tencent είδε έκρηξη στις πωλήσεις εγχώριων παιχνιδιών, που αυξήθηκαν κατά 24% στα 42,9 δισ. γουάν, χάρη σε επιτυχημένους τίτλους όπως τα “Honor of Kings”, “Peacekeeper Elite”, αλλά και νέες κυκλοφορίες όπως το “DnF Mobile”.
Σημαντική ήταν και η απόδοση του διεθνούς gaming σκέλους της, με έσοδα 16,6 δισ. γουάν, καταγράφοντας άνοδο 23%, λόγω τίτλων όπως τα “Brawl Stars” και “PUBG Mobile”.
Εκτός από τα παιχνίδια, η Tencent διαχειρίζεται και το WeChat, την πιο διαδεδομένη εφαρμογή μηνυμάτων στην Κίνα, με πάνω από 1,4 δισ. μηνιαίους ενεργούς χρήστες. Η εταιρεία αξιοποιεί πλέον την τεράστια αυτή βάση χρηστών για να ενισχύσει τα διαφημιστικά της έσοδα, ένας τομέας που καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη.
Τα έσοδα από υπηρεσίες marketing αυξήθηκαν κατά 20% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τα 31,9 δισ. γουάν, με την Tencent να αποδίδει αυτή την επίδοση στη “δυναμική ζήτηση διαφημιζόμενων” για βίντεο, αναζητήσεις και Mini Programs μέσα στο WeChat — μικρές εφαρμογές που φιλοξενούνται εντός της πλατφόρμας.
Διαβάστε ακόμη
Ομόλογα με «ρήτρα ΑΕΠ»: Πώς η Ελλάδα απαλλάσσεται από βάρη 250 εκατ. ευρώ τον χρόνο (pic)
Ταμείο Aνάκαμψης: Aποκαλυπτήρια για το αναθεωρημένο «Ελλάδα 2.0»
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα