Η ρυθμιστική Αρχή των αεροπορικών υπηρεσιών στη Βρετανία, ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι οι επιστροφές χρημάτων προς τους πελάτες της Thomas Cook ίσως καθυστερήσουν περισσότερο από το αναμενόμενο, με δεδομένο ότι η Αρχή δεν διαθέτει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την πτωχευμένη ταξιδιωτική εταιρεία.

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας δήλωσε ότι ξεκινάει ένα νέο ηλεκτρονικό σύστημα πληρωμών την ερχόμενη εβδομάδα, κι αφορά σε κρατήσεις που έγιναν με άλλες μεθόδους πληρωμής, πλην της άμεσης χρέωσης. Αυτή η προσπάθεια θα έκανε δυνατή την επιστροφή χρημάτων στους πρώην πελάτες της Thomas Cook μέσα σε δυο μήνες από την παραλαβή των εντύπων με τα οποία θα γίνονται οι αιτήσεις επιστροφής χρημάτων.

Τα χρήματα για συνολικά 100.000 κρατήσεις που έγιναν μέσω άμεσης χρέωσης, θα επιστραφούν εντός των επόμενων 14 ημερών.

Παράλληλα, 53 πτήσεις αναμένεται να λειτουργήσουν σήμερα, 30 Σεπτεμβρίου, με σκοπό την επιστροφή 8.000 τουριστών στους τόπους μόνιμης κατοικίας τους, μετά την κατάρρευση της βρετανικής ταξιδιωτικής εταιρείας Thomas Cook, ανακοίνωσε η ρυθμιστική Αρχή. Πρόσθεσε επίσης ότι περισσότερα από τα δύο τρίτα του συνολικού αριθμού των πελατών έχουν ήδη επαναπατριστεί.