Αύξηση τζίρου 15%, αγγίζοντας τα 220 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, εμφάνισε ο κλάδος των online super market κατά τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2023. Αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση των παραγγελιών κατά 9%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.

Σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022 οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών ήταν: +30% σε προϊόντα για κατοικίδια+18% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού+14% σε ποτά και αναψυκτικά+14% σε κατεψυγμένα τρόφιμα+11% σε φρέσκα τρόφιμα+10% σε βρεφικά είδη+9% σε είδη αρτοποιίας+8% σε συσκευασμένα τρόφιμα+7% σε προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς, ενώ τα λοιπά είδη αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών κατά 12% [Πίνακες 4,5].

Τέλος, η Δευτέρα αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, αφού το 16,7% των συνολικών παραγγελιών γίνονται την συγκεκριμένη ημέρα. Σε παρόμοια τάση κινείται και η Παρασκευή, με το ποσοστό των συνολικών παραγγελιών να ανέρχεται αντίστοιχα σε ποσοστό 16,3%.

Σημειώνεται ότι στα στοιχεία δεν περιλαμβάνονται Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες όπως eFood Market, Pop Market, Rabbit & Wolt Market αλλά και παίκτες που συνεργάζονται με τοπικά καταστήματα grocery όπως το Box και το Instashop που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.

Διαβάστε ακόμη

One & Only Aesthesis: Αυτό είναι το πετράδι στο στέμμα της Γλυφάδας – Επένδυση €300 εκατ.

Oι ξένοι έχουν αγοράσει ήδη περισσότερα και ακριβότερα εξοχικά φέτος στην Ελλάδα έναντι του 2022

Ο Μητσοτάκης στο Τελ Αβίβ, ο Stefanos, οι διαγραφές, η Λιζ Τρας και το μαρούλι, το deal της Alpha Bank, ο Τέλης και οι εφοπλιστές 

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ