Η Unilever ανακοίνωσε υποκείμενη αύξηση πωλήσεων δ’ τριμήνου ύψους 4,9%, καθώς οι άνθρωποι έτρωγαν περισσότερο στο σπίτι, στην πρώτη ανακοίνωση αποτελεσμάτων της μητρικής εταιρείας του σαπουνιού Dove και των παγωτών Magnum, μετά από την αποτυχημένη προσπάθεια εξαγοράς των καταναλωτικών δραστηριοτήτων υγείας της GlaxoSmithKline.

Ο όμιλος καταναλωτικών ειδών, τόνισε πως αναμένει αύξηση των υποκείμενων πωλήσεων το 2022 κατά 4,5%-6,5%.

Οι τιμές θα συνεχίσουν να είναι ισχυρές, με αποτελέσματα κάποια επίπτωση στους όγκους.

Διαβάστε ακόμη

Blue Iris: «Πράσινο» από το ΥΠΕΝ για την επένδυση των Αράβων στη Μύκονο, εν αναμονή του ΣτΕ για το μπλόκο από τον δήμο

Οι προβλέψεις Peanut για την ακρίβεια, οι συζητήσεις για την ΑΒ Βασιλόπουλος, οι τραπεζίτες του Λονδίνου πάνε κάλπες και η… Goldman Sachs των φτωχών 

Αρκάντι Αμπράμοβιτς: Ο διάδοχος του Ρώσου κροίσου στις business και το ποδόσφαιρο (pics)