Το Τιρόλο ανέστειλε την προβολή τηλεοπτικής διαφήμισης που προκάλεσε τη δυσαρέσκεια κτηνοτρόφων της περιοχής, οι οποίοι αντέδρασαν στην επιλογή να σερβίρεται καφές latte macchiato με γάλα βρώμης αντί για το «παραδοσιακό» αγελαδινό γάλα.

Το ομόσπονδο κρατίδιο της Αυστρίας αποφάσισε να αποσύρει το σποτ διάρκειας περίπου 90 δευτερολέπτων, που παρουσιάστηκε πριν από δέκα ημέρες, λόγω των αντιδράσεων που προκάλεσε, όπως δήλωσε εκπρόσωπος του τμήματος Επικοινωνίας του Τιρόλου στο Γαλλικό Πρακτορείο (AFP).

Στη διαφήμιση απεικονίζεται η Πέρχτα, μια θεότητα του παγανισμού στην αλπική λαογραφία, να βρίσκει στο χιόνι το γάντι που έχασε ένα κοριτσάκι και να το επιστρέφει στο πανδοχείο που βρίσκεται λίγο μακρύτερα. Η ιδιοκτήτρια του πανδοχείου θέλει να την ευχαριστήσει και η Πέρχτα παραγγέλνει έναν καφέ, διευκρινίζοντας ότι τον θέλει με γάλα βρώμης.

«Ελάτε όπως είστε: Όλοι είναι ευπρόσδεκτοι εδώ», είναι το σλόγκαν της διαφήμισης για τον δημοφιλή τουριστικό προορισμό των Άλπεων.

Οι κτηνοτρόφοι θεώρησαν προσβλητικό το μήνυμα που εκπέμπεται, υπογραμμίζοντας πως φροντίζουν καθημερινά για τη διαφύλαξη των εμβληματικών βοσκοτόπων της περιοχής. Χαρακτήρισαν μάλιστα απαράδεκτη την αντικατάσταση του «αυθεντικού τιρολέζικου γάλακτος με εισαγόμενο γάλα βρώμης» στην τηλεοπτική διαφήμιση για την προώθηση του τουρισμού στο Τιρόλο.

Διαβάστε ακόμη

ΕΚΤ: Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα με τις αυξήσεις επιτοκίων (πίνακες)

Social media: Tο ψηφιακό παρασκήνιο που άλλαξε την καταναλωτική συμπεριφορά του κόσμου μετά την πανδημία

Google: Stratego υψηλού επιπέδου από την τεχνητή νοημοσύνη Deep Mind