Ο Forghieri γεννήθηκε στη Modena το 1935. Κατά μία έννοια ήταν από την αρχή προορισμένος να ενταχθεί στη διάσημη ιταλική μάρκα που έχει την έδρα της στην ίδια περιοχή. Και αυτή η ένταξη θα γινόταν το 1960 ενώ ό Forghieri ήταν 26 ετών.

Έναν χρόνο μετά ο Enzo Ferrari θα κοντραριζόταν με πολλά στελέχη του, με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε στη “Μεγάλη αποχώρηση”. Κατά τη διάρκεια αυτής της ταραγμένης περιόδου για την Ferrari, μία σειρά υψηλόβαθμων στελεχών αποχώρησε. Μεταξύ αυτών ήταν και ο αρχισχεδιαστής Carlo Chiti.

Ο Forghieri ήταν ο μόνος καταρτισμένος μηχανικός που παρέμεινε στην εταιρία. Και ο Enzo δεν άργησε να του ζητήσει “να μελετήσει όλα τα τεχνικά ερωτήματα του εργοστασίου”.

Σύντομα, ο Mauro θα έπαιρνε τον ρόλο του Chiti και θα γινόταν τεχνικός διευθυντής για όλα τα αγωνιστικά της Scuderia.

Ο Ιταλός θα επέβλεπε όλες τις αγωνιστικές δραστηριότητες της Scuderia, τόσο στην F1 όσο και στους αγώνες αντοχής. Μια σειρά από θρυλικά αγωνιστικά της Ferrari γεννήθηκαν από το “μαγικό χέρι” του Mauro.

Η 250 GTO (αρχικό σχέδιο του Chiti), η 330 LMB που αγωνίστηκε στην κατηγορία GT, η σειρά P -η 330 P4 ήταν το αγαπημένο του σχέδιο- και φυσικά η σειρά 312 στην F1. Μία σειρά μονοθέσιων με την οποίαν η Ferrari επέστρεψε στις επιτυχίες με τον μεγάλο Niki Lauda.

Ο Forghieri έφυγε από την Ferrari το 1987, μεταπηδώντας στη Lamborghini. Αργότερα, το 1995, υπήρξε συνιδρυτής του Oral Engineering Group, σύμφωνα με το newsauto. Μία εταιρία σχεδιασμού η οποία συνεργάστηκε με εταιρίες όπως η BMW, Bugatti και Aprillia.

Διαβάστε ακόμη 

Tα νέα ιαπωνικά ρολόγια-αριστουργήματα που συναρπάζουν τους συλλέκτες  

ΥΠΕΝ: Φουλ καύση απορριμμάτων με τη συνδρομή ιδιωτών για να μειωθεί η ταφή στο 10%  

ΔΕΣΦΑ: Διαγωνισμοί ύψους 64 εκατ. ευρώ για την προμήθεια φυσικού αερίου