search icon

Ευρώπη

Η Βρετανία ετοιμάζεται για τη μεγαλύτερη απεργία των σιδηροδρομικών τα τελευταία 30 χρόνια

Πάνω από 50.000 σιδηροδρομικοί εργαζόμενοι θα απέχουν από την εργασία τους στο πλαίσιο μιας τριήμερης εθνικής απεργία

Το Ηνωμένο Βασίλειο προετοιμάζεται για τη μεγαλύτερη απεργία των σιδηροδρομικών στη χώρα τα τελευταία 30 και πλέον χρόνια, το διάστημα 21 με 25 Ιουνίου, με τα συνδικάτα του κλάδου να απαιτούν καλύτερους μισθούς και εργασιακές συνθήκες.

Όπως ανακοίνωσε χθες το συνδικάτο των σιδηροδρομικών υπαλλήλων, η τριήμερη απεργιακή κινητοποίηση θα οδηγήσει σε πλήρη διακοπή της λειτουργίας του βρετανικού σιδηροδρομικού δικτύου.

Η ένωση εργαζομένων στις σιδηροδρομικές και στις θαλάσσιες συγκοινωνίες (RMT) ανακοίνωσε ότι πάνω από 50.000 εργαζόμενοι θα απεργήσουν στις 21, 23 και 25 Ιουνίου διαμαρτυρόμενοι για το πάγωμα των μισθών τους και τις περικοπές θέσεων εργασίας.

Η RMT πρόσθεσε ότι οι εργαζόμενοι στον υπόγειο σιδηρόδρομο του Λονδίνου θα απεργήσουν στις 21 Ιουνίου με διαφορετικά αιτήματα που αφορούν τις συντάξεις τους και απολύσεις.

Την Δευτέρα, η 24ωρη απεργία προκάλεσε σημαντικά προβλήματα στις μετακινήσεις των πολιτών στην πρωτεύουσα.

Ερωτηθείς σήμερα από το Sky News, ο υπουργός Υγείας Σάτζιντ Τζάβιντ προειδοποίησε για τις επιπτώσεις της απεργίας στην οικονομία μετά την πανδημία.

Κίνδυνος για αθλητικές και πολιτιστικές διοργανώσεις

Οι κοινωνικές κινητοποιήσεις που έχουν προαναγγελθεί κινδυνεύουν να πλήξουν μεγάλες αθλητικές και πολιτιστικές διοργανώσεις, όπως το μουσικό φεστιβάλ του Γκλάστονμπερι.

“Περισσότεροι από 50.000 σιδηροδρομικοί εργαζόμενοι θα απέχουν από την εργασία τους στο πλαίσιο μιας τριήμερης εθνικής απεργίας αργότερα αυτόν τον μήνα, κατά τη διάρκεια της μεγαλύτερης κλαδικής κινητοποίησης από το 1989” και των μεγάλων ιδιωτικοποιήσεων του κλάδου, αναφέρει η RMT σε χθεσινή της ανακοίνωση.

Η RMT λέει ότι η Network Rail–στην οποία ανήκει η ιδιοκτησία, αλλά και η διαχείριση του μεγαλύτερου μέρους του σιδηροδρομικού δικτύου στη Βρετανία– σκοπεύει να περικόψει τουλάχιστον 2.500 θέσεις εργασίας συντήρησης ως μέρος ενός σχεδίου εξοικονόμησης 2 δισεκατομμυρίων λιρών.

“Προφανώς δεν συμφωνούμε με αυτή την απόφαση των συνδικάτων. Εάν πραγματοποιηθούν αυτές οι απεργίες, δεν είναι μόνο κακό για τους ταξιδιώτες, νομίζω ότι είναι κακό για τους εργαζόμενους γιατί χρειάζεται μια βιομηχανία βιώσιμη”, είπε ο Τζάβιντ στο Sky News.

Υπενθυμίζοντας ότι ο κλάδος είχε λάβει δημόσια επιχορήγηση 16 δισεκατομμυρίων λιρών κατά τη διάρκεια της πανδημίας για να συνεχίσει να λειτουργεί, ο υπουργός κάλεσε όλα τα εμπλεκόμενα μέρη σε διάλογο για να προσπαθήσουν να “επιλύσουν το ζήτημα”.

Διαβάστε ακόμα:

Στον δρόμο για το σφυρί και το κτήμα του Δημήτρη Κοντομηνά στην Αργολίδα

Μπάνια νωρίς (μήπως και έχουμε γεγονότα!) deal Interamerican – ΟΡΙΖΩΝ, κέρδη πολλά στον Αστέρα και τρελά Ποσειδώνια πάρτι

Το σχέδιο για το εργοστάσιο Λαδόπουλου που θα αλλάξει την Πάτρα

Exit mobile version