Η καταναλωτική εμπιστοσύνη στη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης αυξήθηκε τον Μάιο, σύμφωνα με έρευνα αγοράς που δημοσιεύθηκε σήμερα Πέμπτη.

Η έρευνα δημοσιεύθηκε από κοινού από την εταιρεία ερευνών αγοράς GfK και το Ινστιτούτο Νυρεμβέργης. Σύμφωνα με αυτή, η καταναλωτική εμπιστοσύνη αυξήθηκε κατά 3,1 μονάδες στο -24,2 ενόψει του Μαΐου.

Η αύξηση ήταν υψηλότερη από την αναμενόμενη, με τους εμπειρογνώμονες που ερωτήθηκαν από το πρακτορείο ειδήσεων Reuters να προβλέπουν -26.

Αυτή ήταν η τρίτη μηνιαία αύξηση στη σειρά, με την GfK να αναφέρει ότι  σημείωσε υψηλό διετίας.

Η αύξηση οφείλεται στην ενίσχυση των εισοδηματικών προσδοκιών μετά την επίτευξη μισθολογικών συμφωνιών από τα συνδικάτα σε πολλούς τομείς της γερμανικής οικονομίας.

«Οι αυξήσεις των μισθών σε συνδυασμό με την πρόσφατη μείωση του πληθωρισμού αποτελούν τη βάση για την αύξηση της αγοραστικής δύναμης των ιδιωτικών νοικοκυριών», δήλωσε ο Ρολφ Μπέρκλ, της NIM.

Ο Μπερκλ δήλωσε ότι οι καταναλωτές στη Γερμανία αγοράζουν πιο ακριβά προϊόντα όπως αυτοκίνητα και έπιπλα.

Ωστόσο, τόνισε ότι η αγοραστική διάθεση των Γερμανών εξακολουθεί να είναι σημαντικά χαμηλότερη από ό,τι πριν από την έναρξη της πανδημίας COVID-19, η οποία είδε μια έντονη πτώση της κατανάλωσης λόγω των λουκέτων το 2020 και το 2021.

Η γερμανική οικονομία έχει επίσης πληγεί από τον πληθωρισμό και την αύξηση των τιμών της ενέργειας από την έναρξη του πολέμου της Ρωσίας στην Ουκρανία.

Διαβάστε ακόμη:

Lavipharm: Sale and Leaseback του εργοστασίου και εξαγορές νέων φαρμάκων ενόψει

Τουρισμός: Αυξημένες κατά 15,7% οι διεθνείς αεροπορικές και οδικές αφίξεις το α’ 3μηνο στα 2,8 εκατομμύρια (πίνακας)

Voria: Στόχος η εκκίνηση το 2024 για το project των €250 εκατ. στο Μαρούσι – Ολοκλήρωση στην 3ετία (vid)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ