Η δευτερη διαδικτυακή ακρόαση ολοκληρώθηκε τη Δευτέρα. Οι επικριτές είχαν την ευκαιρία να διατυπώσουν τις ενστάσεις τους για το εργοστάσιο της Tesla στο Γκρινχάιντε στο κρατίδιο Βερολίνου – Βρανδεμβούργου.

Ωστόσο, θα χρειαστεί λίγος χρόνος ακόμη για να δημοσιοποιηθεί το αποτέλεσμα, καθώς πρώτα πρέπει να αξιολογηθούν όλα τα διαθέσιμα στοιχεία.

Ως εκ τούτου, η ημερομηνία έναρξης της παραγωγής δεν είναι ακόμη σαφής. Η εκκίνησή της θα επιτραπεί μόνο εφόσον το κρατίδιο του Βρανδεμβούργου χορηγήσει περιβαλλοντική έγκριση.

Για τον ιδρυτή της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, Έλον Μασκ, τα περιθώρια στενεύουν, εφόσον θέλει διακαώς να ξεκινήσει η παραγωγή τον Δεκέμβριο. Οι πελάτες ήδη ανυπομονούν για να αγοράσουν ένα από τα πολυπόθητα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Ένα εγχείρημα με τεράστιο ρίσκο και πολλούς επικριτές

Ο Μασκ επανέλαβε τον στόχο του να παράγει 50% περισσότερα αυτοκίνητα κάθε χρόνο, μέχρι να φτάσει τα 20 εκατομμύρια οχήματα ετησίως. Οι δυνατότητες των υφιστάμενων εργοστασίων στις ΗΠΑ και τη Σαγκάη είναι όμως ανεπαρκείς για αυτά τα μεγαλεπίβολα σχέδια.

Έτσι η Tesla ήταν για καιρό σε αναζήτηση μίας κατάλληλης τοποθεσίας παραγωγής στην Ευρώπη και αυτό που έψαχνε το βρήκε τελικά στο Γκρινχάιντε του Βρανδεμβούργου. Η συνολική επένδυση στις νέες εγκαταστάσεις αγγίζει σχεδόν τα έξι δισεκατομμύρια ευρώ.

Διαβάστε τη συνέχεια στη DW