Σε απεργία διαρκείας  στο εμπορικό λιμάνι του Πειραιά και πιο συγκεκριμένα στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ  προχώρησε από σήμερα το πρωί , Παρασκευή 29 Απριλίου η  Ένωση Εργαζομένων Διακίνησης Εμπορευματοκιβωτίων (ΕΝΕΔΕΠ) έως ότου υπογραφεί η νέα τριετής Συλλογική  Σύμβαση Εργασίας. Πρόκειται για ένα από τα δύο εργατικά σωματεία το οποίο πρόσκειται στο ΚΚΕ. Θέτει θέματα ασφάλειας και υγιεινής και ζητούν  τη λήψη μέτρων μέτρων. μετά το χθεσινό εργατικό ατύχημα στο οποίο 38χρονος λιμενεργάτης έπεσε από ύψος τεσσάρων μέτρων στο κατάστρωμα πλοίου. Οι λιμενεργάτες θέτουν θέματα ασφάλειας

Παράλληλα ζητούν να ενταχθούν όλοι οι εργαζόμενοι στα βαρέα και ανθυγιεινά ένσημα, να υπογραφεί Συλλογική Σύμβαση Εργασίας που να συμπεριλαμβάνει τις προσαυξήσεις των νυχτερινών, αργιών και Σαββατοκύριακων και όλοι οι εργαζόμενοι να γίνουν πλήρους απασχόλησης.

«Μετά από απόφαση της μαζικής γενικής συνέλευσης των εργαζομένων που έγινε στο ΣΕΜΠΟ η απεργία συνεχίζεται! Όλοι στην περιφρούρηση. Ο τηλεφωνικός χαιρετισμός του συναδέλφου μας Τάκη, μας γεμίζει δύναμη και κουράγιο να συνεχίσουμε τον δίκαιο αγώνα μας. Να υπογραφεί εδώ και τώρα ΣΣΕ που να κατοχυρώνει όλους τους εργαζόμενους», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΕΝΕΔΕΠ

Η ΣΕΠ-Cosco και η D Ports θα προσφύγουν στα Δικαστήρια.

«Το λιμάνι πλέον βρίσκεται σε μία περιδίνηση» λένε κύκλοι της αγοράς « η οποία  πλήττει το εισαγωγικό και εξαγωγικό εμπόριο. Μετά τις προηγούμενες κινητοποιήσεις  που έληξαν πριν τις γιορτές του Πάσχα ήρθαν η νέα απόφαση που θα επιδεινώσει την οικονομική κατάσταση».

Στο μεταξύ πολλά πλοία είχαν παρακάμψει τον Πειραιά έπιασαν λιμάνια της Ιταλίας και της Τουρκίας και θα επέστρεφαν  για να ξεφορτώσουν εμπορευματοκιβώτια. Τώρα αναζητείται  άλλο λιμάνι.

Χθες η Διεθνής Ναυτική  Ένωση σε ανακοίνωσή της ανέφερε μεταξύ άλλων: «Η Διεθνής Ναυτική Ένωση έχει κατ΄ επανάληψη επισημάνει πως η απρόσκοπτη επιχειρησιακή λειτουργία των εμπορικών λιμενικών εγκαταστάσεων του Πειραιώς οφείλει να διαφυλάσσεται σαν κόρη οφθαλμού, στοχεύοντας στην προστασία της Ελληνικής Οικονομίας, της εθνικής εφοδιαστικής αλυσίδας και της εγχώριας αγοράς.

Με τον προσήκοντα σεβασμό στο -προς διαλεύκανση των συνθηκών- ατυχές συμβάν του τραυματισμού του Λιμενεργάτη, η Διεθνής Ναυτική Ένωση υπογραμμίζει με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο πως ο ενδεχόμενος αποκλεισμός του εμπορικού λιμένος θα δημιουργήσει μία μη διαχειρίσιμη συμφόρηση πλοίων και έναν ανεξέλεγκτο εγκλωβισμό -εισαγόμενων και προς εξαγωγή- φορτίων, προκαλώντας αφόρητες πιέσεις στην εγχώρια αγορά και συνθήκες ασφυξίας στην εθνική εξαγωγική δραστηριότητα.

Διαβάστε ακόμη

«Πολεμικό» πληθωρισμό για Ελλάδα και Ευρώπη ανακοινώνει η Eurostat

Ανεβάζει ταχύτητα ο τουρισμός: Νέα δρομολόγια το καλοκαίρι για Ελλάδα από τις αεροπορικές εταιρείες

Έρχεται νόμος για τα καταπατημένα, δεν… έρχονται οι νέες ταυτότητες, η Εθνική Τράπεζα και το ψυγείο, το κόκκινο δάνειο-γίγας, το fund και η δίκη