Αύξηση κερδών κατά 393% από τα 11,9 εκατ. δολάρια στα 58,7 και τζίρου κατά 67% από 43,1 εκατ. στα 71,1 παρουσίασε το γ΄ τρίμηνο του 2022 σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα η εισηγμένη στην χρηματιστηριακή αγορά του NASDAQ, Capital Product Partners L.P.

Στα καθαρά κέρδη περιλαμβάνεται κέρδος ύψους 47,3 εκατ. δολάρια από την πώληση του M/V Archimidis και του M/V Agamemnon.

Το καθαρό εισόδημα ανά κοινή μετοχή για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2022, ήταν 2,90 δολάρια.

Τα συνολικά έσοδα για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2022 ήταν 71,9 εκατ. δολάρια, σε σύγκριση με 43,1 εκατ. δολάρια κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2021. Η αύξηση των εσόδων οφείλεται κυρίως στην καθαρή αύξηση του μέσου όρου των αριθμού των πλοίων του στόλου κατά 17%, μετά την παράδοση τεσσάρων πλοίων LNG/C κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2021, που αντισταθμίστηκε εν μέρει από την πώληση του M/V Adonis τον Δεκέμβριο του 2021, του M/V Archimidis και του M/V Agamemnon τον Ιούλιο του 2022.

Τα συνολικά έξοδα για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2022 ήταν 40,4 εκατ. δολάρια, έναντι 27,8 εκατ. δολαρίων το τρίτο τρίμηνο του 2021. Τα έξοδα ταξιδιού για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2022, αυξήθηκαν σε 4,4 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με τρία εκατ. δολάρια το τρίτο τρίμηνο του 2021, λόγω της αύξησης του μέσου μεγέθους του στόλου μας και της αύξησης των εξόδων ταξιδιού που πραγματοποιήθηκαν από ένα πλοίο του στόλου μας που απασχολείται με ναυλώσεις ταξιδιού, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2021.

Τα συνολικά λειτουργικά έξοδα πλοίων κατά το τρίτο τρίμηνο του 2022 ανήλθαν σε 17 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με 11,3 εκατομμύρια δολάρια κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2021. Η αύξηση οφείλεται κυρίως στην καθαρή αύξηση του μέσου αριθμού των πλοίων του στόλου μας.

Τα συνολικά έξοδα για το τρίτο τρίμηνο του 2022 περιλαμβάνουν επίσης αποσβέσεις πλοίων ύψους 16,2 εκατ. δολαρίων, έναντι 11 εκατ. δολαρίων εκατ. ευρώ το τρίτο τρίμηνο του 2021. Η αύξηση των αποσβέσεων και των αποσβέσεων κατά το τρίτο τρίμηνο του 2022 οφείλεται κυρίως στην καθαρή αύξηση του μεγέθους του στόλου μας, η οποία αντισταθμίστηκε εν μέρει από τη χαμηλότερη απόσβεση των αναβαλλόμενων κόστους αποξηλώσεων.

Τα γενικά και διοικητικά έξοδα για το τρίτο τρίμηνο του 2022 ανήλθαν σε $2,8 εκατ. σε σύγκριση με 2,6 εκατ. δολάρια το τρίτο τρίμηνο του 2021. Η αύξηση των γενικών και διοικητικών εξόδων αποδίδεται κυρίως στην αύξηση των αποσβέσεων που σχετίζονται με το πρόγραμμα κινήτρων μετοχών μας.

Με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων, η διοίκηση της εταιρείας σχολίασε τις ναυλαγορές όπου δραστηριοποιείται.

Αγορά εμπορευματοκιβωτίων

Οι τιμές ναύλωσης εμπορευματοκιβωτίων μειώθηκαν σημαντικά κατά το τρίτο τρίμηνο του 2022 εν μέσω μείωσης της ζήτησης και της χαλάρωσης της συμφόρησης στα λιμάνια. Παρά την πρόσφατη χαλάρωση τόσο των ναύλων όσο και των ναύλων ναύλωσης, εξακολουθούν να βρίσκονται υψηλότερα από τον μέσο όρο του 2021 σε ετήσια βάση.

Σύμφωνα με τους αναλυτές θα πρέπει να αναμένεται συνεχής εξασθένηση των συνθηκών της αγοράς στο εγγύς μέλλον εν μέσω ανησυχιών σχετικά με τις παγκόσμιες οικονομικές προοπτικές. Το εμπόριο αναμένεται τώρα να μειωθεί κατά 0,3% το 2022, σε σύγκριση με 4% αύξηση που προβλεπόταν στις αρχές του έτους.

Το βιβλίο παραγγελιών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ανέρχεται στο 27,9% στα τέλη Οκτωβρίου.

Για πρώτη φορά μετά από χρόνια, ο αριθμός των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που θα διαλυθούν τους πρώτους εννέα μήνες του 2022 είναι σχεδόν μηδενικός, με μόνο 2 μικρές μονάδες που καταγράφηκαν ως πωληθέντα προς ανακύκλωση φέτος, με συνολική χωρητικότητα TEU 1.384.

Αγορά LNG

Η αγορά ναύλωσης LNG/C συνεχίζει να ενισχύεται, με τις τιμές spot να αυξάνονται απότομα τον Σεπτέμβριο. Η αγορά υποστηρίζεται από τις ανησυχίες για την ενεργειακή ασφάλεια εν μέσω της σύγκρουσης Ρωσίας-Ουκρανίας και από το υψηλό ρεκόρ της πλωτής αποθήκευσης του καυσίμου, καθώς οι έμποροι τοποθετούνται για τον χειμώνα.

Οι τιμές των προθεσμιακών ναύλων έχουν σημειώσει συνεχείς ανοδικές πιέσεις κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου, με τις τιμές για ένα πλοίο να έχουν αυξηθεί από 160.000 δολάρια ανά ημέρα στην αρχή του τριμήνου σε 230.000 δολάρια ανά ημέρα στο τέλος του τριμήνου.
τριμήνου.

Το βιβλίο παραγγελιών του στόλου LNG ανέρχεται στο 42% του συνολικού στόλου, με 50 νέες παραγγελίες που πραγματοποιήθηκαν εντός του τρίτου τριμήνου του 2022, εκ των οποίων οι 30 αφορούν το έργο επέκτασης του Βόρειου Πεδίου του Κατάρ. Ταυτόχρονα, η τρέχουσα τιμή ενός νεότευκτου πλοίου έχει φτάσει να ξεπερνά τα 245,0 εκατ. δολάρια.

Διαβάστε ακόμη

Ξεκινούν οι σεισμικές έρευνες για υδρογονάνθρακες σε Κρήτη και Πελοπόννησο

ΥΠΕΝ: «Πράσινο» στο αιολικό των 79,8 MW της Eunice στη Λακωνία

Ταξιδιωτικός οδηγός για σούπερ-πλούσιους: Πώς ταξιδεύουν οι δισεκατομμυριούχοι