Επιβεβαιώνεται η πώληση του ναυπηγημένου το 2009 Mitsui 56 Supramax “M/V EPIC” στην εταιρία Blue Fleet Group, λιβανέζικων συμφερόντων, προς $18 εκατ., όπως ανακοίνωσε η Diligent Holdings.

Η εν λόγω συμφωνία όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση έρχεται σε συνέχεια της πώλησης του ναυπηγημένου το 2008 Kawasaki 56 “M/V OREO”, στους ίδιους αγοραστές, τον φετινό Ιούνιο, προς $19,35 εκατ. μια τιμή ρεκόρ για ένα Japanese 56 του 2008.

Η Blue Fleet Group η οποία ανήκει και διευθύνεται από τον Κον Roy Khoury, δραστηριοποιείται στην Ελλάδα ενώ τα κεντρικά γραφεία της βρίσκονται στο Λίβανο. Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, διαχειρίζονται 37 πλοία, η πλειοψηφία των οποίων είναι ιδιόκτητα.

Συμπληρωματικά η ανακοίνωση έχει ως εξής:

«Η κατάσταση του Epic κατά την παράδοση του ήταν σε εξαιρετική κατάσταση , αφού νωρίτερα φέτος είχε περάσει επιτυχώς την ειδική επιθεώρηση 5ετίας από τον διεθνώς αναγνωρισμένο Γαλλικό νηογνώμονα Bureau Veritas. Και τα δύο πλοία (Epic και Oreo) είχαν εγκατεστημένα συστήματα επεξεργασίας έρματος (BWTS) και επίσης είχαν περάσει όλες τις ενδεδειγμένες επιθεωρήσεις τους. Μέχρι πέρσι ο στόλος μας αποτελούταν από 15 πλοία, έχοντας πουλήσει 5 από τα μικρότερα Ιαπωνικά Handies (και τώρα αυτά τα δύο 56άρια) μέσω της Hull Search International του Λονδίνου, στο άμεσο μέλλον θα έχουμε την δυνατότητα να προβούμε σε αγορά μεγαλύτερων πλοίων με γνώμονα πάντα την περεταίρω επέκταση και ανανέωση του στόλου μας.

Τα Imabari 28άρια μας πουλήθηκαν όλα σε ψηλές τιμές πολύ πάνω από την επικρατούσα αγορά. Οι μεσίτες το αποδίδουν στην εξαιρετική κατάσταση των πλοίων μας , ενώ εμείς το αποδίδουμε στην επί ξηράς και επί πλοίου ομάδα μας, όπου όλοι μαζί σε συνεργασία ακολουθούν ένα υπερσύγχρονο πρόγραμμα συντήρησης υψηλών προδιαγραφών, το οποίο ανά πλοίο περιλαμβάνει αρκετές ετήσιες ανεξάρτητες επιθεωρήσεις οι οποίες έπειτα διασταυρώνονται με τις δικές μας τακτικές εσωτερικές επιθεωρήσεις. Τα πλοία επιθεωρούνται και ελέγχονται επίσης από την Rightship».

Παρακάτω παρατίθεται μια λίστα από τις πωλήσεις πλοίων της προηγούμενης χρονιάς, επιπροσθέτως των φετινών Epic and Oreo:

-Nordic Bulker 2 (2002 blt BWTS τοποθετημένο) αγορασμένο το 2011, πουλήθηκε τον 04/21 έναντι $5.8 εκατ. στο Blue Fleet Group.

-Geki Star (2008 blt BWTS περιλαμβάνεται αλλά δεν έχει τοποθετηθεί), αγορασμένο τον 03/16 για $7m πουλήθηκε τον 07/21 έναντι $10.55 εκατ. σε Τούρκους αγοραστές.

– Aroma 2 (2009 blt BWTS τοποθετημένο) αγορασμένο το 10/16 για $6.65m πουλήθηκε το 08/21 έναντι $11.4 εκατ. σε Έλληνες αγοραστές.

– Paloma (2010 blt BWTS τοποθετημένο) αγορασμένο το 05/17 για $8.25m πουλήθηκε τον 11/21 έναντι $13 εκατ. σε αγοραστές από την Μέση Ανατολή.

Magnolia (2010 blt BWTS τοποθετημένο) αγορασμένο τον 10/17 για $8.5m πουλήθηκε τον 09/21 έναντι $13.5 εκατ. σε Έλληνες αγοραστές.

Και συνεχίζει η ανακοίνωση: «Επιλέγουμε να συνεργαζόμαστε μόνο με κορυφαίους ναυλωτές με AAA βαθμολογία. Στόχος μας είναι να επικεντρωθούμε στην αγορά μεγαλύτερων μεγεθών που συνδέονται με διεθνής δείκτες της ναυλαγοράς , στις κατηγορίες Handysize, Ultramax και Kamsarmax.

Προσπαθούμε να αναπτύξουμε το στόλο μας και το Diligent Brand, παράγοντας πλοία υψηλής ποιότητας και συντήρησης που θα αποτελούν υπόδειγμα στην αγορά».

* Στην κεντρική φωτογραφία απεικονίζεται ο Κος Roy Khoury με τον Διευθύνων Σύμβουλο κ. Δημήτρη Μίχαλο. Η συνάντηση αυτή πραγματοποιήθηκε κατά την διάρκεια της εκδήλωσης για τα Ποσειδώνια στο Ξενοδοχείο President, το φετινό καλοκαίρι