Τον περασμένο Δεκέμβριο Dronamics, η πρώτη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο με άδεια λειτουργίας στην Ευρώπη για μεταφορά φορτίου με drone, ανακοίνωσε ότι η Golden Cargo ανέλαβε ως General Sales and Service Agent (GSSA) της σε Ελλάδα και Κύπρο.

Η συνεργασία στοχεύει να εδραιώσει την παρουσία της Dronamics στις δύο αγορές, όπου οι επιχειρήσεις και οι κοινότητες θα επωφεληθούν από την αυθημερόν παράδοση χάρη στο αναπτυσσόμενο δίκτυο droneport της.

Η DRONAMICS βρίσκεται σε αναζήτηση για την πρόσληψη έως και 200 πιλότων drones. Η διαδικασία αδειοδότησης στην Ελλάδα βρίσκεται σε εξέλιξη. Η πρώτη δοκιμαστική εμπορική πτήση θα γίνει τον προσεχή Σεπτέμβριο.

Η DRONAMICS αναπτύσσει το κορυφαίο παγκοσμίως UAV φορτίου «The Black Swan» – ένα επαναστατικό μη επανδρωμένο αεροσκάφος σταθερής πτέρυγας που μπορεί να μεταφέρει 350 κιλά σε απόσταση 2.500 χιλιομέτρων φθηνότερα από οποιοδήποτε άλλο αεροσκάφος που υπάρχει.

Είναι αυτόνομο και φθηνότερο στην παραγωγή και λειτουργία από οποιοδήποτε αεροσκάφος υπάρχει. Μπορεί να χωρέσει τόσο φορτίο όσο και ένα αυτοκίνητο και μπορεί να κατασκευαστεί σε ένα μικροεργοστάσιο όπου και αν είναι η αγορά του.

Φανταστείτε ότι μπορείτε μόνοι σας να μειώσετε στο μισό τις τιμές των αεροπορικών εμπορευματικών μεταφορών οπουδήποτε στον κόσμο και να εξακολουθείτε να είστε κερδοφόροι. Φανταστείτε ότι μπορείτε να ανοίξετε νέους εμπορικούς δρόμους, οι οποίοι προηγουμένως θεωρούνταν μη βιώσιμοι, και να επιταχύνετε την κατανάλωση και την ανάπτυξη σε κοινότητες σε όλο τον κόσμο, επιτρέποντας ουσιαστικά το ηλεκτρονικό εμπόριο για το επόμενο δισεκατομμύριο.

«Η αποστολή μας στην DRONAMICS είναι να εκδημοκρατίσουμε την αερομεταφορά και να μειώσουμε το κόστος της ναυτιλίας στις αναδυόμενες αγορές. Για να το επιτύχουμε αυτό, αναπτύσσουμε έναν νέο τύπο αεροπλάνου μεταφοράς εμπορευμάτων, ένα αεροπλάνο που είναι μικρό, μη επανδρωμένο και εξαιρετικά αποδοτικό σε καύσιμα. Μπορεί να μεταφέρει 350 KG σε απόσταση 2.500 KM με κόστος τουλάχιστον 50% χαμηλότερο από άλλα αεροπλάνα. Πετάει αυτόνομα, μπορεί να παρακολουθείται και να διαχειρίζεται εξ αποστάσεως μέσω δορυφόρου και το όλο σύστημα κοστίζει λιγότερο από ένα σπορ αυτοκίνητο. Αυτό είναι το είδος της τεχνολογίας που μπορεί να μεταμορφώσει ολόκληρες οικονομίες» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία:

«Στην αρχή δεν ακούστηκε εφικτό, αλλά συνεχίζουμε να αποδεικνύουμε ότι είναι, γι’ αυτό και το ονομάσαμε «Μαύρος Κύκνος». Μπορεί να προσγειωθεί σε μικρούς και μη ασφαλτοστρωμένους διαδρόμους, επιτρέποντας πτήσεις κατά παραγγελία από σημείο σε σημείο και ταχύτατη παράδοση αυθημερόν, ακόμη και στις πιο απομακρυσμένες τοποθεσίες που διαφορετικά θα χρειάζονταν μέρες για να φτάσουν από ξηράς ή θάλασσας.

Ξεκινάμε με εγχώρια αεροπορικά δίκτυα στην Ευρώπη, την Αυστραλία και το Ηνωμένο Βασίλειο και όχι μόνο, με στόλους του Black Swan, εκμεταλλευόμενοι το πλήθος των μικρών αεροδρομίων που συχνά δεν χρησιμοποιούνται, εκπαιδεύοντας τοπικό προσωπικό ως χειριστές μη επανδρωμένων αεροσκαφών και logistics και συνεργαζόμενοι με την τοπική βιομηχανία για την παροχή μιας πολύτιμης γραμμής ζωής για την μεταφορά αγαθών μέσα και έξω από μικρές, απομακρυσμένες, ορεινές ή/και νησιωτικές κοινότητες μέσα σε λίγες ώρες, με κόστος που συχνά είναι χαμηλότερο ακόμη και από αυτό των οδικών μεταφορών».

Ο ρόλος

Ο επικεφαλής τηλεχειριστής θα έχει αρμοδιότητες που περιλαμβάνουν αρχικά τον σχεδιασμό πτήσεων και τη διεξαγωγή δοκιμών εδάφους/πτήσης. Επιπλέον, θα πρέπει να συνεργάζεται στενά με άλλους σε αξιολογήσεις μηχανολογικού σχεδιασμού, τεχνικές αξιολογήσεις, αξιολογήσεις ασφαλείας και διεξαγωγή ενημερώσεων πτήσης.

Αρμοδιότητες

  • Υπηρέτηση ως επικεφαλής πιλότος για το πειραματικό UAV BlackSwan
  • Βοήθεια στην τεχνική ανάλυση και τις εκθέσεις
  • Συμμετοχή σε αξιολογήσεις των δεδομένων πτήσης και των ανθρώπινων παραγόντων
  • Βοήθεια στην ανάπτυξη διαδικασιών για το UAV
  • Να είναι ο επικεφαλής πιλότος σε περιβάλλον με πολλά πληρώματα
  • Επανεξέταση και συμβολή στα εγχειρίδια λειτουργίας των πιλότων, στα σχετικά έγγραφα καθοδήγησης κ.λπ.
  • Πρέπει να είναι σε θέση να εργάζεται σε περιβάλλον υψηλού στρες όταν απαιτείται.

Επιθυμητές δεξιότητες και εμπειρία

Απαραίτητα προσόντα

  • Κατοχή πτυχίου ATPL(A)
  • Γνώση των κανονιστικών εξελίξεων του EASA και των παγκόσμιων κανονιστικών εξελίξεων (ICAO)
  • άριστες γραπτές και προφορικές επικοινωνιακές ικανότητες
  • Να είναι ανεξάρτητος και κινητοποιημένος- ικανός να αυτοκατευθύνεται και να διαχειρίζεται αποτελεσματικά το χρόνο του.
  • Άριστη γνώση της ελληνικής και της αγγλικής γλώσσας

Προτιμώμενα προσόντα

  • Σημαντική και αποδεδειγμένη εμπειρία σε εμπορικούς ρόλους σε UAS εντός της ΕΕ
  • Γνώση των κανονισμών για τα UAS και του πλαισίου για την ασφαλή λειτουργία εντός των ανοικτών, ειδικών και πιστοποιημένων κατηγοριών
  • Σχετική εμπειρία σε προγράμματα δοκιμών πτήσης
  • Εμπειρία σε διάφορους τύπους αεροσκαφών, σε επιτροπές τεχνικού ελέγχου και ελέγχου ασφάλειας,
  • Εξοικείωση με κυβερνητικούς οργανισμούς δοκιμών πτήσης και διαδικασίες.
  • Προσόντα τηλεχειριστή (σταθερής πτέρυγας) ή ισοδύναμα.
  • Πτυχίο μηχανικού ή ισοδύναμα τεχνικά προσόντα

Τι προσφέρουμε

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποζημίωσης για μια εταιρεία της σειράς Α
  • Πολλές ευκαιρίες για προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη σε παγκόσμιο επίπεδο
  • Τόνους εργασίας, μηδενική πολιτική γραφείου – είμαστε εδώ για να επηρεάσουμε τις ζωές εκατομμυρίων ανθρώπων σε όλο τον κόσμο
  • Μια μοναδική ευκαιρία να διαμορφώσετε το μέλλον του τρόπου με τον οποίο ο κόσμος μετακινεί αγαθά

Τοποθεσία

Αυτός ο ρόλος θα ασκειται στην Ελλάδα με συχνότητα ταξιδιών εντός της Ευρώπης.

Διαβάστε ακόμη

Σεΐχης Μανσούρ: Γιατί ο Άραβας κροίσος της Μάντσεστερ Σίτι μπαίνει στο «στόχαστρο» των Βρετανών

Μπιγιονσέ: Το «χρυσό» κορίτσι της μουσικής βιομηχανίας – Πώς έφτασε να κερδίζει $280.000 το λεπτό (pics)

ΥΠΕΝ: 77 εκατ. ευρώ για περιβαλλοντικές δράσεις μέσω του Πράσινου Ταμείου (pic)